Bensatahrat ovat jämähtäneet kiinni eivätkä lähteneet autoshampoolla vaikka hankasin...
Autovahalla?
Millä bensatahrat pois auton kyljestä?
8
9963
Vastaukset
- doaeh
Liuottimella ensin ja sitten pesu. Lähtee, mutta joudut vahaamaan uudelleen.
Helpoin tapa on pestä auto heti sen jälkeen kun olet tunaroinut tankatessa. Se bensa ei sinänsä ole paha juttu, vaan se että jättää sen siihen keräämään muuta päälleen. Vahalla lähtee, samoin terva, piki ja ruostetahrat maalin pinnasta.
Master Eq- lähtee
Bensa lähtee bensalla. Sitten vedellä huuhdotaan bensa pois ja vaha päälle.
- kokeile aluksi vaikka näitä
Ihan tavallinen liotinpesuaine irrottaa kyllä tahrat. Suihkuta pumppupullosta kuivaan pintaan ja anna liuottaa minuutti pari. Pyyhi varovasti pehmeällä kostealla kankaalla koska tahraan on voinut tarttua hienoa hiekkaa tai muuta naarmuttavaa mömmöä. Sitten vesipesu ja vaha päälle.
Jos todella pinttynyt tahra ei irtoa niin osta puhdistavaa vahaa tai monien vahamerkkien valikoimasta löytyvää ennen vahausta käytettävää "intensive cleaner", "tar remover" tms. nimellä kulkevaa tehopuhdistusainetta.- nimessä
pyyhitä ensi vaan huuhdelaan vedellä, että hiekkapöly lähtee ja sitten pyyhitään
- terva ja liima
poisto-aineella.
- Tuhvero
Terva ja Liima:? Poisto aineella? Minkä Poisto aineella? Aika summittainen vastauksesi oletko kenties kunnallis-tai mikä vielä pelottavampaa, eduskuntapoliitikko? Huh!
- Luikkarii
Tärpätillä tietysti sen verran rasvasta ettei polta metallihohtomaali pintaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 898216
- 916322
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586223Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344811- 443284
- 503265
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo572882- 442819
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per482760- 492750