kuuseen kurkottaa se katajaan kapsahtaa....?????
miten tuo on mahdollista jos katajia ei ole lähimaillakaan......höh
joka
10
466
Vastaukset
meidän pihassa olis muutamakin kataja. Tervetuloa kapsahtelemaan;)))
mutta kun olen vasta kurkottelu vaiheessa ja ...halusin vain testata onko se mahdollista...katajaan kapsahtelu jos ei niitä edes ole.........
amaryllie1 kirjoitti:
mutta kun olen vasta kurkottelu vaiheessa ja ...halusin vain testata onko se mahdollista...katajaan kapsahtelu jos ei niitä edes ole.........
katajassa on niin pirun terävät neulaset, etten suosittele koko lajia. Mulla on tapana laittaa valot katajaan jouluksi ja se on surkiaa hommaa, "aih,aih,prkle!"
- Avenging.Angel
a-v kirjoitti:
katajassa on niin pirun terävät neulaset, etten suosittele koko lajia. Mulla on tapana laittaa valot katajaan jouluksi ja se on surkiaa hommaa, "aih,aih,prkle!"
suolle sieltä
a-v kirjoitti:
itekses!
suksiminen se vasta onkin rankkaa puuhaa!!! oletkos koskaan koettanut?
jospa et täksi jouluksi laitakkaan jouluvaloja katajaan ja minä lopetan kuuseen kurkottelun, ja tehdäänkin niin ,että suksimme suolla uuden huuhaa ennätyksen....sinä katajaisilla suksilla ja minä kuusesta valmistetuilla...amaryllie1 kirjoitti:
suksiminen se vasta onkin rankkaa puuhaa!!! oletkos koskaan koettanut?
jospa et täksi jouluksi laitakkaan jouluvaloja katajaan ja minä lopetan kuuseen kurkottelun, ja tehdäänkin niin ,että suksimme suolla uuden huuhaa ennätyksen....sinä katajaisilla suksilla ja minä kuusesta valmistetuilla...saapiko voiteet valita itte?
Siinähän se kunto nousis ja pakarat kans;)a-v kirjoitti:
saapiko voiteet valita itte?
Siinähän se kunto nousis ja pakarat kans;)vanhin voitehista...tai jotakin sinne suuntaan....
toki voi voiteet valita itse...minusta oivariini on paras tai sunnuntaimargariini...sitä suksen pohjaan ja menoksi..........kunnon suosuksinta kohottaa vaikka mitä...ja kun vielä otetaan ylävartalo tehokkaasti mukaan liikkeeseen....niin ..jestas!!!! ei muuta kuin suksitaan suolle...suksimaanamaryllie1 kirjoitti:
vanhin voitehista...tai jotakin sinne suuntaan....
toki voi voiteet valita itse...minusta oivariini on paras tai sunnuntaimargariini...sitä suksen pohjaan ja menoksi..........kunnon suosuksinta kohottaa vaikka mitä...ja kun vielä otetaan ylävartalo tehokkaasti mukaan liikkeeseen....niin ..jestas!!!! ei muuta kuin suksitaan suolle...suksimaanse kunniakasta tuoda Huuhaan Urheilijoille mainetta... mikä mahtaa olla edellinen ennätys tässä raskaassa lajissa?
Tota Oivariinia mä kans ajattelin vetästä... tai sitte ehtaa sianihraa, riippuu ilman lämpötilasta.
Sitte tärkein; mitä saa palkinnoksi? Muuta ku piukeet pakarat?a-v kirjoitti:
se kunniakasta tuoda Huuhaan Urheilijoille mainetta... mikä mahtaa olla edellinen ennätys tässä raskaassa lajissa?
Tota Oivariinia mä kans ajattelin vetästä... tai sitte ehtaa sianihraa, riippuu ilman lämpötilasta.
Sitte tärkein; mitä saa palkinnoksi? Muuta ku piukeet pakarat?voiton janoa......
ei se palkinto ole tärkeä vaan se itsensä ja suon ylittäminen....
palkinto on jo se jos pääsee maaliin eikä uppoa suohon...
edellistä ennästystä ei ole koska maaliin ei päässyt kukaan.....
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1137097Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4945251Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1463230Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2152621Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t362302Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431272En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771232Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111159Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681138- 1111133