joka

kuuseen kurkottaa se katajaan kapsahtaa....?????
miten tuo on mahdollista jos katajia ei ole lähimaillakaan......höh

10

446

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meidän pihassa olis muutamakin kataja. Tervetuloa kapsahtelemaan;)))

• mutta kun olen vasta kurkottelu vaiheessa ja ...halusin vain testata onko se mahdollista...katajaan kapsahtelu jos ei niitä edes ole.........

• amaryllie1 kirjoitti:

mutta kun olen vasta kurkottelu vaiheessa ja ...halusin vain testata onko se mahdollista...katajaan kapsahtelu jos ei niitä edes ole.........

katajassa on niin pirun terävät neulaset, etten suosittele koko lajia. Mulla on tapana laittaa valot katajaan jouluksi ja se on surkiaa hommaa, "aih,aih,prkle!"

• Avenging.Angel
        a-v kirjoitti:

katajassa on niin pirun terävät neulaset, etten suosittele koko lajia. Mulla on tapana laittaa valot katajaan jouluksi ja se on surkiaa hommaa, "aih,aih,prkle!"

suolle sieltä

• Avenging.Angel kirjoitti:

suolle sieltä

itekses!

• a-v kirjoitti:

itekses!

suksiminen se vasta onkin rankkaa puuhaa!!! oletkos koskaan koettanut?
        jospa et täksi jouluksi laitakkaan jouluvaloja katajaan ja minä lopetan kuuseen kurkottelun, ja tehdäänkin niin ,että suksimme suolla uuden huuhaa ennätyksen....sinä katajaisilla suksilla ja minä kuusesta valmistetuilla...

• amaryllie1 kirjoitti:

suksiminen se vasta onkin rankkaa puuhaa!!! oletkos koskaan koettanut?
        jospa et täksi jouluksi laitakkaan jouluvaloja katajaan ja minä lopetan kuuseen kurkottelun, ja tehdäänkin niin ,että suksimme suolla uuden huuhaa ennätyksen....sinä katajaisilla suksilla ja minä kuusesta valmistetuilla...

saapiko voiteet valita itte?
        Siinähän se kunto nousis ja pakarat kans;)

• a-v kirjoitti:

saapiko voiteet valita itte?
        Siinähän se kunto nousis ja pakarat kans;)

vanhin voitehista...tai jotakin sinne suuntaan....
        toki voi voiteet valita itse...minusta oivariini on paras tai sunnuntaimargariini...sitä suksen pohjaan ja menoksi..........kunnon suosuksinta kohottaa vaikka mitä...ja kun vielä otetaan ylävartalo tehokkaasti mukaan liikkeeseen....niin ..jestas!!!! ei muuta kuin suksitaan suolle...suksimaan

• amaryllie1 kirjoitti:

vanhin voitehista...tai jotakin sinne suuntaan....
        toki voi voiteet valita itse...minusta oivariini on paras tai sunnuntaimargariini...sitä suksen pohjaan ja menoksi..........kunnon suosuksinta kohottaa vaikka mitä...ja kun vielä otetaan ylävartalo tehokkaasti mukaan liikkeeseen....niin ..jestas!!!! ei muuta kuin suksitaan suolle...suksimaan

se kunniakasta tuoda Huuhaan Urheilijoille mainetta... mikä mahtaa olla edellinen ennätys tässä raskaassa lajissa?
        Tota Oivariinia mä kans ajattelin vetästä... tai sitte ehtaa sianihraa, riippuu ilman lämpötilasta.
        Sitte tärkein; mitä saa palkinnoksi? Muuta ku piukeet pakarat?

• a-v kirjoitti:

se kunniakasta tuoda Huuhaan Urheilijoille mainetta... mikä mahtaa olla edellinen ennätys tässä raskaassa lajissa?
        Tota Oivariinia mä kans ajattelin vetästä... tai sitte ehtaa sianihraa, riippuu ilman lämpötilasta.
        Sitte tärkein; mitä saa palkinnoksi? Muuta ku piukeet pakarat?

voiton janoa......
        ei se palkinto ole tärkeä vaan se itsensä ja suon ylittäminen....
        palkinto on jo se jos pääsee maaliin eikä uppoa suohon...
        edellistä ennästystä ei ole koska maaliin ei päässyt kukaan.....

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      56
      1388
    2. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      161
      1281
    3. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      59
      1281
    4. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      60
      1135
    5. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      104
      1111
    6. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      58
      927
    7. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      54
      887
    8. Nyt tiistain galluppi alkaa....

Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä
      Ikävä
      56
      883
    9. KIIKKUSTUOLI

Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin
      80 plus
      81
      852
    10. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      217
      808
    Aihe