Mannertenvälisen nahjuksen Matti Vanhasen viime aikojen surkeimpiin uutisiin kuuluu se, että Vanhanen on metsästellyt naisia netissä.
Tämä osoittaa todella huonoa harkintakykyä ja on taas osoitus siitä, että Vanhanen on sopimaton pääministeriksi.
Matti Vanhanen näköjään myös käyttää naisia härskisti hyväkseen. Hän esiintyy netissä ties kenenä, sumuttaa naisia ja heittää heidät pois.
Matti Vanhasen uhreista Susan Kuronen saa kaiken sympatian. Vanhanen käytti Kurosta törkeästi hyväkseen.
Jos pääministeri ajattelee Vanhasen tapaan vain alapäällään, olisi syytä miettiä nauttiiko hän vielä eduskunnan luottamusta.
Vanhaselta petti harkinta nettideittailussa
4
196
Vastaukset
- w-o-m-e-n-a
Moni tuttuni on tyrmistynyt Vanhasen huonosta harkintakyvystä. Merja ja Matti Vanhasen avioliitto kaatui Matin jatkuvaan uskottomuuteen.
Sitten tulivat nämä tekstiviestisekoilut ja nyt vielä nettideittailu. - kiima
Haluthan ne on hiirelläkin sanotaan, niin myös Pikku-Matilla. Mutta sitä ei tavallinen ihminen
ymmärrä, miksi aina pitää valehdella.- pitää olla
harkintakykyä. Voiko henkilö jolta näyttää puuttuvan ns yksityisasioissa arvostelukyky täysin olla sopiva hoitamaan pääministerin tehtäviä?
Internetin treffipalvelut ovat erinomainen tutustumiskanava uusiin ihmissuhteisiin, jota voi suositella niin pääministerille kuin tavalliselle työläisellekin. Treffipalvelujen käyttö ei osoita huonoa harkintakykyä, vaan fiksuutta.
Internetin treffipalvelut ovat suosittu tapaamismuoto siksikin, että niissä lähestymistapa on henkistä laatua. Muissa vaihtoehdoissa ensitutustuminen lähtee useimmiten liikkeelle ulkonäöstä tai toisen ihmisen seksuaalisesta vetovoimasta yleensäkin. Ei ole harvinaista, että ravintolassa ensimmäistä kertaa tavanneet ihmiset loikkaavat kännipäissään sänkyyn heti ensi iltana, eivätkä sen jälkeen toista kertaa tapaakaan. Noissa tapauksissa niitä särkyneitä sydämiä vasta syntyykin.
Luonnollisesti netin kautta tutustuneetkaan parit eivät mene naimisiin sataprosenttisesti, mutta todennäköisyys nimenomaan kestävien suhteiden solmimiseen on suurempi kuin muilla tutustumistavoilla.
Sitä nauttiiko Matti Vanhasen treffitapa eduskunnan luottamusta, ei tule vain miettiä, vaan se tulee välittömästi mitata eduskunnassa. Oikea puolue asian mittauttamiseen on Kansallinen kokoomus. Kokoomuksen eduskuntaryhmästä löytyy useitakin kansanedustajia, joilla on asiantuntemusta erilaisiin tutustumistapoihin ja on kokemusta lukemattomista seurustelusuhteista. Heidän tulisi välittömästi panna luottamusmittaus vireille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345598Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4912567JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t51465Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳271399En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.171099Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http7974- 62892
Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv4887Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv43873HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena
HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei194807