Voi hyvää päivää! Veikkauksella ei ole mitään muuta tarjota kuin HÄIRIÖTÄ tai EPÄVARMAA PELIÄ. Finninaamaiset koodaajat ovat tainneet haukata liian suuren palan. No, ainahan voi monopolista siirtyä toiseen pelipalveluun.
HÄIRIÖ Veikkaus
Koodaaja PPPP
4
827
Vastaukset
- Anonyymi
Eletään vuotta 2025 ja veikkauksella edeleen vaan esiintyy näitä häiriöitä. Ihan samaan tapaan kuin vuonna 2006.
- Anonyymi
Itse en näistä mitään ymmärrä, mutta jos sivusto toimii ihan hyvin niin miten siihen yhtäkkiä voi tulla jokin häiriö, että se ei enää toimikkaan? ja miten sen häiriön korjaaminen voi kestää näinkin pitkään??
- Anonyymi
häiriö ollu jo viikon veikkaus sivu ei toimi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375116- 823636
- 373050
- 613005
- 102936
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562363- 411848
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91790- 181731
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1391718