elämänhelvettini muuttui onneksi ja ystävänikin kertovat, kuinka olen tasapainoisempi, Äitini kertoo kuinka olen positiivinen.
Kirkosta eroaminen muutti kaiken kohdallani.
Erosin kirkosta!
7
1024
Vastaukset
- Tia-Tankero
Miten se muutti kaiken? Vaikuttiko kirkko sun elämään kuinka paljon ennen eroamista?
- mielestäsi
rohkeaa, jota olit hakinnut pitkään? Vai mitä tarkoitit sillä että elämäsi muuttui onnellisemmaksi?
Itse en ole kuulunut kirkkoon koskaan, minulle se on itsestään selvyys. En maksa veroja, en kuulu sellaisen joukkoon johon en välttämättä halua kuulua. Oli muuten ihan hyvä juttu jos erosit, koska et tuntunut uskovasi siihen. Moni ei tunnu uskaltavan erota, vaikka ei uskokaan. Ajattelevat, että se on vanhempien toivomus, koska ovat ristineet. Onneksi olkoon itsenäisyydestä:)! - kaarimummo
mielestäsi kirjoitti:
rohkeaa, jota olit hakinnut pitkään? Vai mitä tarkoitit sillä että elämäsi muuttui onnellisemmaksi?
Itse en ole kuulunut kirkkoon koskaan, minulle se on itsestään selvyys. En maksa veroja, en kuulu sellaisen joukkoon johon en välttämättä halua kuulua. Oli muuten ihan hyvä juttu jos erosit, koska et tuntunut uskovasi siihen. Moni ei tunnu uskaltavan erota, vaikka ei uskokaan. Ajattelevat, että se on vanhempien toivomus, koska ovat ristineet. Onneksi olkoon itsenäisyydestä:)!Tunnen useita, jotka ovat eronneet kirkosta,
mutta hädän hetkellä liittyneet siihen takaisin.
Sehän on jokaisen oma asia.
- On ehkä
Jotakin vieläkin pahempaa kuin vielä osaat
ajatellakkaan. Ei Kirkosta eroaminen ole
muuttanut tulevaisuuttasi miksikään. - pinssi
Minunkin elämäni muuttui kun erosin kirkosta. Sain onnea ja menestystä osakseni.
Tasapaino ja mielenrauha on saavutettu. Elämäni on nyt ihanaa. - 10 vuotta
sitte t:¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
- Isän prinsessa sitten varmaan
Tunsin helpotusta heti, kun tein sen, mitä olin miettinyt parikymmentä vuotta. Erosin kirkosta. Ei luterilaiseksi enää ikinä, monet seurakuntien kerhot ja piirit on pahimpia juorupesiä ja sieltä on Jumalan henki kaukana. Olen yhtä uskovainen kuin ennenkin, mutta nyt omatuntoni tuntuu vielä puhtaammalta, kun valitsin oikean tien.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l3252144Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata591883Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.1081654- 1091405
Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f1831323- 711295
- 801247
- 221233
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva171177Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois40976