SILLÄ ON KYLÄN SUURIN

hurjahilda

Ego!!!! Tolla mun uurella katilla,sillä navettakollilla.
Tuli toissapaivanä ,haisi niin saak...pask..ja oli vihanen.Meni heti sängyn alle ja mutisi sieltä.

Mrooouhh,kaikki nartut jourun jättään krmoouurmrrr.Noitakatiks voi perh..mrrrrrrooouhh...
Tollain se mourus koko yön,seuraavana aamuna se sitten alko peseen itteensä ja mutisi pehmeesti.

Mjouh,typykät,täältä tullaan mjouuh..hrrrrr...

Illalla se sit läksi,akkunasta pihalle ja mouras,
pirä noita akkuna auki mouuuhh,tuun kun kerkeen.
Nyt lähren naisiiiin mjoooouuuuhhrrr...

Aamulla se oli tullu takas,makas silmät kierossa sohvalla ja mutisi.
Hrrrrrr,mjouuhhh,mä olen kyylään komein kolli,mullon isooiin gu.....mjoouh,moooouuuuhhh.

Sitten se mouras;noita evästä täytyy lähtee illalla naisiiiinn toiseen kaupunginosaan.tää on jo tutkittu
Mjoouuuh,täältä tullaan ku keretään.

MMROUUUHH!!!!

8

451

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ollilat

"Ikäkysymys". Heipsan kaikille!

• hurjahilda

Senverran tierän että se kolli on kuulemma parhaassa iässä.
        Mitä sit tarkottaakin,noin kolleilla.

• S-Y

tää tänne laittaa,elä suutu ;)
      Sil on kylän suurin kypärä ja letku letkeä ja kun suihkutaa,niin palo ee kestä hetken hetkeä.....tulta päin,tulta päin,tulta päin,kun on kylän suurin kypärä ja letku letkeä ;))Jostakin isojen poikie laulusta tää on :)

• hurjahilda

Kyllä mä sen olen joskus kuullu.

Sopii ton kollinrontin meininkiin.
        No antaa sen riehua.
        Joseise rauhotu niin on mulla keinot...

• isojen poikien laulusta, vaan Vainion Junnun "Tulta päin" - joka sentään soi radiossa jo 60-luvulla.

• S-Y
        Man-of-Mystery kirjoitti:

isojen poikien laulusta, vaan Vainion Junnun "Tulta päin" - joka sentään soi radiossa jo 60-luvulla.

moka multa,sori...aattelin vaan kun ton voi..hmmm..ajatella hieman kaks nuamasestikkin.
        Oohan minä jo ollut sillo mualimassa,vaan kaite liian pieni vielä kuuntelemmaan Junnua ;)

• LEPAKKO.

- jos minun kissamuori tulis teille ja sanos sinun kollille,jotta tuuu nurkan taaa niin saat narrrauuttaaa.
      -se olis valmista kauraaa.

• hurjahilda

Tossa toi kollinretale taas makaa,lähtee kuulemma illalla taas uuteen kaupungiosaan.

ja hyräilee jotai värssyä....

Se tarttis kunnon....

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      51
      5876
    2. Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.

Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers
      Maailman menoa
      71
      4605
    3. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      46
      4362
    4. SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta

"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun
      Maailman menoa
      56
      4141
    5. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      92
      3746
    6. Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä

Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään
      Maailman menoa
      62
      3293
    7. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      50
      2453
    8. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      35
      2359
    9. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      42
      2089
    10. En uskalla ees ajatella muru

Miten mulle ois käynyt näiden raskaiden vuosien aikana jos sua ei ois ollut 🥺😧❤️ Sä oot ollut mun henkisenä tukena iha
      Ikävä
      13
      1219
    Aihe