Kuinka monta lasta teidän perheessä on? Tyttöjä,poikia? Minkä ikäisiä?
Meillä on 4v poika ja 4kk tyttö
G: montako lasta
29
1081
Vastaukset
- Äiti 0806
Siinäpä se jo tulikin :-)
- 2 rasavilliä
tyttöä, 6,5kk ja 4 vuotta.
- äitee3
tyttö,9
poika, 5
poika, 1
meidän lapset on tehty säntillisellä 4vuoden ja 3kuukauden ikäerolla. Tarkka olla pitää. Äitiysneuvolan täti sanoikin että hän odottelee sitten taas vähän yli kolmen vuoden kuluttua sinua... ;)- ___________
on tyttö 3v10kk ja tyttö 10kk
- ..............................
Tyttö 8v, tyttö 3v ja tyttö 1v. (akkavalta)
- Joista
kaksi poikaa ja kaksi tyttöö...
- 3 lasta
poika 9v
poika 6v
tyttö 7kk- kolmen äiti
Poikia jokainen, iät 7v, 3v ja 1v.
- Nimetön
Tyttö 9v, poika 6v ja poika 9kk. Näillä mennään, ja tähän jäädään.
- äittä
poika 8kk ja toivon että tulee ainakin 3 lisää vielä :)
- CaJo
äittä kirjoitti:
poika 8kk ja toivon että tulee ainakin 3 lisää vielä :)
Poika pikkusta vajaa 6v. ja tyttö 9kk.
- Äippä06
esikois poika 2w1kk ja pienemmän laskettu 29.12
- tarja 2
välillä meilläkin,eli poika kohta 14v,tyttö kohta 10v ja tyttö 4v....
- mamalicious
Kaksi hassua poikaa, 7 v ja 6kk.
- Reinikkala
Eppu 8v. Iida 6v. Mari 4v. Jooa 2v. Senni 1v. ja kuopus hurjat 3 viikkoa :) Nimetönnä vielä.
Neljä tyttöä ja kaksi poikaa. - Rriiia
Taidetaan olla tähän mennessä suurn perhe?
Kaikki lapset biologisia, kaikilla sama iskä ja sama äiskä.
Kuopus syntyy mitä ilmeisemmin ennen joulua, la on 19.12. Ultran mukaan poika, mutta saas nähdä.
Lapset on
tyttö 16v.
poika 14v.
tyttö 9v.
tyttö 8v.
tyttö 5v.
poika 4v.
poika 3v.
tyttö 11kk
Tyttövalta, joten poika olisi ihan tervetullut. Miksie tosin yksi tyttökin vielä :) - Minni 34
Yksi poika 10 kk.
- justiina
Minulla kaksi tyttöä,eskarilainen,täytti maaliskuussa 6v ja kolmasluokkalainen joka täyttää 10.s päivä 9v.
- meillä
Neljä lasta, joista poikia kolme: 16v, 2v ja 7kk ja yksi tyttö 8v.
- huhtiäiti80
yksi poika 1v7kk
- Jepulis :o)
5 tyttöä - 16 14 11 9 ja 6
1 poika - 3 - 7-lasta
Tyttöjä on kolme. 22v, 20v, ja 3v,
Poikia neljä. 15v, 9v, 8v, ja 6v, - löytyy...
Kaksi tyttöä, 6v ja 6kk
- tyttö meillä
poika 1v7kk:tta ja tyyö 6kk:tta. ja haaveissa olisi vielä ainakin kolme.
5kk ikäiset kaksospojat :)
- Sisu-haukku
pojat,4v ja 4kk. Hienoja poikia kumpainenkin!
- olis
3 poikaa: 12v,9v ja 1v
ja yksi tyttö:4v
saa nähdä jääkö tähän vai ei???? - näin...
Yksi poika.....1,5v
- ägentti 00-04
Tyttö 5v (kohta 6v) ja poika 2v!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 532366
- 85884
- 49866
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!11835- 69733
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35731Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27640- 48545
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap82537- 65522