KEPUlla hirveä vaalipaniikki

Kun persaukinen KEPU panee Hesariin koko sivun ilmoituksen vain nälviäkseen Sauli Niinistöä ja Kokoomusta, se osoittaa jo melkoista vaalipaniikkia.

Näköjään mannertenvälinen nahjus Matti Vanhanen ja Jarmo "Konna" Korhonen ovat menossa täyteen paniikkiin KEPUn kannatuksen laskiessa ja opposition häämöttäessä.

9

386

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaba_43

      "Avoin kirje" tuntuu kertakäyttöidealta, joka on toteutettu hetken mielijohteesta.

      Jos näin on, niin kepun vaalimenestys ei hyvältä näytä, koska suunnittelemattomuus kepun puolella johtaa siihen, että mainostoimisto vie ja kepu ihmettelee.

      Budjettiahan kepulla on paljon enemmän kuin muilla puolueilla, mutta jos senkin suhteen ollaan suunnittelemattomia, niin voi käydä, kuten Arja Alho paralle Lipposen 1. hallituksen aikaan, kun silloinen II valtionvarainministeri puheenjohti Helsingin juhlkaviikkoja ja laiminlöi budjettivalvonnan, mistä seurasi, että mainostoimiston laskutus karkasi käsistä ja ylitti budjetin muutamalla miljoonalla.

      • Heh heh

        Kaksi turhinta kirjoittajaa. Ei saa selvää kummasta päästä sonta lentää.


      • Jaba_43
        Heh heh kirjoitti:

        Kaksi turhinta kirjoittajaa. Ei saa selvää kummasta päästä sonta lentää.

        Huomaan, ettei sinulla ole pienintäkään käsitystä puheena olevasta asiasta.


      • Seli seli
        Jaba_43 kirjoitti:

        Huomaan, ettei sinulla ole pienintäkään käsitystä puheena olevasta asiasta.

        ja Jäbä jaksaa selitellä altavastaajana.....


      • Jaba_43
        Seli seli kirjoitti:

        ja Jäbä jaksaa selitellä altavastaajana.....

        Vai puhut sinä altavastaajasta, kun aiheena on mainonta ja mainostoimistot.

        Huvittavampaa en voisi kuvitella kuulevani.

        Mutta heitä niin paha kysymys kuin ikinä osaat, jotta voimme katsoa kumpi vastaa alta. ;-))


    • tästä

      Kokoomuslaiste hädästä.

      Varsinkin tän Känän epätoivoisesta meuhkaamisesta.

    • kepu on kepu

      Kelmi-Korhosen ilmoitus oli todella lapsellinen, samaa tasoa kuin Kaarinan kaislahameet viime syksynä pitkin teitten varsia ja metsänreunoja.

      Lopputuloskin on sama: kepun kannatus vaaleissa jää alle 20 prosentin.

      Jos kepussa ilmenee runsaasti vähä-älyisyyttä, ei se tarkoita, että sitä ilmenisi äänestäjien keskuudessa.

      -melkoista äänestäjien halveksuntaa.

      • kuunnellut

        aasin vai siankorvalla. Tai onko kokkareella ollut korva pillussa.


    • doping

      Ei hätiä mitiä, kepulla riittää jatkossakin hemo-hessillä höystettyja tulevia kansanedustaja ehdokkaita, sen todisti uudet ruisku ja ampulli löydöt kemijärven tien varrelta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      609
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      44
      493
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe