Tuhat vuottakaan ei pese puhtaaksi valkoisten rikoksia ihmiskuntaa vastaan! Maksatte velkaa!
Valkoisten syyllisyys
14
1123
Vastaukset
- miná
Lähestulkoon kaikki kansat ja rodut ovat tehneet "rikoksia" toisiaan kohtaan, valkoinen vain on pärjännyt niissä maaotteluissa parhaiten.
Ja se "velanmaksu" tulee jäämään lyhyeksi vaiheeksi holocaustin jälkeisessä historiankirjoituksessa. - Black beast
Mitä mahtaa tuo velka olla käytännössä, rahaa, valkoista pimpsaa, asunto, ruokaa vai jotain muuta? Kyllä se mustamies on sellainen asia että ainahan sitä voi vaatia, mutta voi olla hieman paha tulla mitään ottamaan.
- Hohhoijakkaa
Siis mitä vittuu sönkötät? Väitätkö että sulla menee oma elämä niin hyvin että varaa leikkiä muitten yläpuolellaolevaa? Ja rotuja ei ole niinkuin kaikki hipit ovat jo sanoneetkin. Siis ollutta ja mennyttä kaikki paska. Mitä joudutaa maksamaa? Vittu ime munaa.
"Vittu ime munaa."
Sinulla taitaa olla hommasta hyviäkin kokemuksia, kun muillekin sitä suosittelet.
- white-wolf86
on vaikea ymmärtää,miksi ette vain hyväksy sitä tosiasiaa että valkoset vaan on kovimpia jätkiä?
- Pistetään sinut
kehään Tysonin kanssa ja kysytään sen jälkeen uudestaan. Tai mene Harlemiin huutamaan siitä niin kysytään taas takaisintullessa mielipidettä.
- todellakin
Pistetään sinut kirjoitti:
kehään Tysonin kanssa ja kysytään sen jälkeen uudestaan. Tai mene Harlemiin huutamaan siitä niin kysytään taas takaisintullessa mielipidettä.
tapahtuisi kun laitettaisiin yhtä isot porukat vastakkain, Suomesta kun ei löydy kuin joitain vellihousuja jotka eivät ole asepalvelusta suorittaneet. Olen aivan varma, että ghettoneekeriä ei montaa sekuntia huvittaisi väännellä sormileikkejä.
- white-wolf86
Pistetään sinut kirjoitti:
kehään Tysonin kanssa ja kysytään sen jälkeen uudestaan. Tai mene Harlemiin huutamaan siitä niin kysytään taas takaisintullessa mielipidettä.
sen raiskarin? on sullakin ihanteet...
- sinut..............
white-wolf86 kirjoitti:
sen raiskarin? on sullakin ihanteet...
pistäisi sairaalaan yhdellä lyönnillä niin kun aika moni muukin musta mies Amerikassa.
- vicious1
Muistappa myös naiset. Valkoiset jätkät on kovimpia ja valkoiset naiset myös!
- white-wolf86
sinut.............. kirjoitti:
pistäisi sairaalaan yhdellä lyönnillä niin kun aika moni muukin musta mies Amerikassa.
varmaan laittaskin,mikäli naisten hakkaamiselta ja raiskaamilta kerkiäis. mutta koska olisinki älykkäämpi en antas sen lyödä vaan ampuisin päähän :)
- jengiskini
white-wolf86 kirjoitti:
varmaan laittaskin,mikäli naisten hakkaamiselta ja raiskaamilta kerkiäis. mutta koska olisinki älykkäämpi en antas sen lyödä vaan ampuisin päähän :)
Innoissaan ammuskelemassa kaikkia kuten musta ghettojengiläinen. Samanarvoista porukkaa olette.
- white-wolf86
jengiskini kirjoitti:
Innoissaan ammuskelemassa kaikkia kuten musta ghettojengiläinen. Samanarvoista porukkaa olette.
http://www.kansallissosialismi.com/arkisto/syyskuu06/uutinen21.php
- jos lukee
white-wolf86 kirjoitti:
http://www.kansallissosialismi.com/arkisto/syyskuu06/uutinen21.php
juttuja ja ottaa ne vakavasti niin pitää olla aika torvi.Onneksi se ylä - aste ikäisten keskustelufoorumi on sentään suljettu.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101094
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17605- 68567
- 95552
- 26512
- 44493
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47437