Valkoisten syyllisyys

White Horror

Tuhat vuottakaan ei pese puhtaaksi valkoisten rikoksia ihmiskuntaa vastaan! Maksatte velkaa!

14

1123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miná

      Lähestulkoon kaikki kansat ja rodut ovat tehneet "rikoksia" toisiaan kohtaan, valkoinen vain on pärjännyt niissä maaotteluissa parhaiten.

      Ja se "velanmaksu" tulee jäämään lyhyeksi vaiheeksi holocaustin jälkeisessä historiankirjoituksessa.

    • Black beast

      Mitä mahtaa tuo velka olla käytännössä, rahaa, valkoista pimpsaa, asunto, ruokaa vai jotain muuta? Kyllä se mustamies on sellainen asia että ainahan sitä voi vaatia, mutta voi olla hieman paha tulla mitään ottamaan.

    • Hohhoijakkaa

      Siis mitä vittuu sönkötät? Väitätkö että sulla menee oma elämä niin hyvin että varaa leikkiä muitten yläpuolellaolevaa? Ja rotuja ei ole niinkuin kaikki hipit ovat jo sanoneetkin. Siis ollutta ja mennyttä kaikki paska. Mitä joudutaa maksamaa? Vittu ime munaa.

      • "Vittu ime munaa."

        Sinulla taitaa olla hommasta hyviäkin kokemuksia, kun muillekin sitä suosittelet.


    • white-wolf86

      on vaikea ymmärtää,miksi ette vain hyväksy sitä tosiasiaa että valkoset vaan on kovimpia jätkiä?

      • Pistetään sinut

        kehään Tysonin kanssa ja kysytään sen jälkeen uudestaan. Tai mene Harlemiin huutamaan siitä niin kysytään taas takaisintullessa mielipidettä.


      • todellakin
        Pistetään sinut kirjoitti:

        kehään Tysonin kanssa ja kysytään sen jälkeen uudestaan. Tai mene Harlemiin huutamaan siitä niin kysytään taas takaisintullessa mielipidettä.

        tapahtuisi kun laitettaisiin yhtä isot porukat vastakkain, Suomesta kun ei löydy kuin joitain vellihousuja jotka eivät ole asepalvelusta suorittaneet. Olen aivan varma, että ghettoneekeriä ei montaa sekuntia huvittaisi väännellä sormileikkejä.


      • white-wolf86
        Pistetään sinut kirjoitti:

        kehään Tysonin kanssa ja kysytään sen jälkeen uudestaan. Tai mene Harlemiin huutamaan siitä niin kysytään taas takaisintullessa mielipidettä.

        sen raiskarin? on sullakin ihanteet...


      • sinut..............
        white-wolf86 kirjoitti:

        sen raiskarin? on sullakin ihanteet...

        pistäisi sairaalaan yhdellä lyönnillä niin kun aika moni muukin musta mies Amerikassa.


      • vicious1

        Muistappa myös naiset. Valkoiset jätkät on kovimpia ja valkoiset naiset myös!


      • white-wolf86
        sinut.............. kirjoitti:

        pistäisi sairaalaan yhdellä lyönnillä niin kun aika moni muukin musta mies Amerikassa.

        varmaan laittaskin,mikäli naisten hakkaamiselta ja raiskaamilta kerkiäis. mutta koska olisinki älykkäämpi en antas sen lyödä vaan ampuisin päähän :)


      • jengiskini
        white-wolf86 kirjoitti:

        varmaan laittaskin,mikäli naisten hakkaamiselta ja raiskaamilta kerkiäis. mutta koska olisinki älykkäämpi en antas sen lyödä vaan ampuisin päähän :)

        Innoissaan ammuskelemassa kaikkia kuten musta ghettojengiläinen. Samanarvoista porukkaa olette.


      • white-wolf86

      • jos lukee

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      639
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      98
      566
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      537
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe