Jos sanon vaikka että teen autotallin mutten teekään niin tuleeko siitä joku ongelma? Jos tuleekin jokin muu yllättävä hankinta ensin..
Kysyykö pankki mihin laina menee
10
2215
Vastaukset
- sakarias
kyllä ne naamasta näkee että"autotallia"ollaan kovasti rakentamassa..pankkilainalla saa meinaan koko liiterin ja kämpän täyteen kaljaa.
- Pankista
Minulla pienempi pankki ja tipottaen antoivat rahaa tilille.
- kontrolloidaan
Asuntolaina kontrolloidaan. Asuntolainaa saa ostohinta yhtiölainan määrä. Jos on oma talo rakenteilla, niin kontrolli varmaan on puutteellista, samoin remonttilaina
- postbot
Väärien tietojen antaminen erehdyttämistarkoituksessa kun haet lainaa saattaa täyttää petoksen tunnusmerkit. Näin on varsinkin silloin, jos antamasi tiedot ovat olennaisesti vaikuttaneet lainan myöntämiseen.
Itse olisin kyllä rehellinen lainaa hakiessa, lainaajathan palvelevat molempien osapuolien etua varmistaessaan asiakkaan takaisinmaksukyvyn.- Kysyjäinen
Hakemuksessa lukee että piharakentaminen, autotalli yms.
- Anonyymi
Kysyjäinen kirjoitti:
Hakemuksessa lukee että piharakentaminen, autotalli yms.
Jep, toi on usein vaan kategoria kirjanpitoa ja hinnoittelua varten. Jos laina ei ole korvamerkitty (asuntolaina/rakennusvaiheen nostot tms.), niin harva kyselee perään vaikka “piharakentaminen” vaihtuisikin johonkin muuhun, kunhan lyhennät ajallaan. Itellä meni “remontti”-hakemus ja osa rahasta päätyi auton fiksaamiseen – ei kukaan soitellut perään.
Jos haluut tsekata miten käyttötarkoitus vaikuttaa korkoihin, kokeile sama hakemus eri valinnalla Omalaina, Sortter ja Kulutusluotto.com – mulla heitti tarjouksissa yllättävän paljon “piharakentaminen” vs “auto”. Ja jos autoasiat on just nyt tapetilla, selkeä kooste löytyy täältä: https://autolaina.online - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep, toi on usein vaan kategoria kirjanpitoa ja hinnoittelua varten. Jos laina ei ole korvamerkitty (asuntolaina/rakennusvaiheen nostot tms.), niin harva kyselee perään vaikka “piharakentaminen” vaihtuisikin johonkin muuhun, kunhan lyhennät ajallaan. Itellä meni “remontti”-hakemus ja osa rahasta päätyi auton fiksaamiseen – ei kukaan soitellut perään.
Jos haluut tsekata miten käyttötarkoitus vaikuttaa korkoihin, kokeile sama hakemus eri valinnalla Omalaina, Sortter ja Kulutusluotto.com – mulla heitti tarjouksissa yllättävän paljon “piharakentaminen” vs “auto”. Ja jos autoasiat on just nyt tapetilla, selkeä kooste löytyy täältä: https://autolaina.onlineEi he lainsuojattomalta mitään kysele,koska et taida saada sitä lainaa!
- asuntolainatyttö
Otin lisää lainaa tyttären matkaa/opiskelua varten, ja pankista itse sanottiin, että asuntolainaahan sinä, eikös niin... Jos olet hyvä asiakas, niin varmasti tulee asuntolainan korolla.
- henkilöistä?
Jokunen vuosi sitten lainoitin jälkikäteen omaan käyttöön ostamani kerrostalo 3:on 71%:iin ostohinnasta.
Eivät kyselleet mitään.
Henk. koht. neuvojani tiesi tilanteestamme ettemme tarvitse sitä mihinkään akuuttiin tarpeeseen.
Varmaan laitoimme nimemme johonkin paperiin.
Koron maksan kuukausittain ja jos perintöveroon tulee sopivia muutoksia niin luultavasti maksan lainan pois.
Erinomaista pankkipalvelua tässä konttorissa ko. työntekijän toimesta! - Anonyymi
Riippuu varmaan kysyttävästä lainamäärärästä mitä pankki kysyy tai kysyi 2006. Mä olen jo pidempään ollut mieltä, ettei pankki edes anna mitään alle tonnin lainoja, ja tonnin lainat on korttifirman luottoja.
Toinen oleellinen juttu on vakuudet, tapa hoitaa elämän yleisiä kuluja ja asioita, sekä miten aiemmat lainat on hoidettu, ja miten ja millä hoidat ne ja uudet lainat tulevaisuudessa.
2006 vuonna ei ollut sitä mikä nyt on. Positiivinen luottorekisteri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään13412055Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen793580Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,912855Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?341339Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2641309Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1431265Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1121216Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S111127- 801021
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin184913