Kysyykö pankki mihin laina menee

Kysyjäinen

Jos sanon vaikka että teen autotallin mutten teekään niin tuleeko siitä joku ongelma? Jos tuleekin jokin muu yllättävä hankinta ensin..

10

2220

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sakarias

kyllä ne naamasta näkee että"autotallia"ollaan kovasti rakentamassa..pankkilainalla saa meinaan koko liiterin ja kämpän täyteen kaljaa.

• Pankista

Minulla pienempi pankki ja tipottaen antoivat rahaa tilille.

• kontrolloidaan

Asuntolaina kontrolloidaan. Asuntolainaa saa ostohinta yhtiölainan määrä. Jos on oma talo rakenteilla, niin kontrolli varmaan on puutteellista, samoin remonttilaina

• postbot

Väärien tietojen antaminen erehdyttämistarkoituksessa kun haet lainaa saattaa täyttää petoksen tunnusmerkit. Näin on varsinkin silloin, jos antamasi tiedot ovat olennaisesti vaikuttaneet lainan myöntämiseen.

Itse olisin kyllä rehellinen lainaa hakiessa, lainaajathan palvelevat molempien osapuolien etua varmistaessaan asiakkaan takaisinmaksukyvyn.

• Kysyjäinen

Hakemuksessa lukee että piharakentaminen, autotalli yms.

• Anonyymi
        Kysyjäinen kirjoitti:

Hakemuksessa lukee että piharakentaminen, autotalli yms.

Jep, toi on usein vaan kategoria kirjanpitoa ja hinnoittelua varten. Jos laina ei ole korvamerkitty (asuntolaina/rakennusvaiheen nostot tms.), niin harva kyselee perään vaikka “piharakentaminen” vaihtuisikin johonkin muuhun, kunhan lyhennät ajallaan. Itellä meni “remontti”-hakemus ja osa rahasta päätyi auton fiksaamiseen – ei kukaan soitellut perään.

Jos haluut tsekata miten käyttötarkoitus vaikuttaa korkoihin, kokeile sama hakemus eri valinnalla Omalaina, Sortter ja Kulutusluotto.com – mulla heitti tarjouksissa yllättävän paljon “piharakentaminen” vs “auto”. Ja jos autoasiat on just nyt tapetilla, selkeä kooste löytyy täältä: https://autolaina.online

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep, toi on usein vaan kategoria kirjanpitoa ja hinnoittelua varten. Jos laina ei ole korvamerkitty (asuntolaina/rakennusvaiheen nostot tms.), niin harva kyselee perään vaikka “piharakentaminen” vaihtuisikin johonkin muuhun, kunhan lyhennät ajallaan. Itellä meni “remontti”-hakemus ja osa rahasta päätyi auton fiksaamiseen – ei kukaan soitellut perään.

Jos haluut tsekata miten käyttötarkoitus vaikuttaa korkoihin, kokeile sama hakemus eri valinnalla Omalaina, Sortter ja Kulutusluotto.com – mulla heitti tarjouksissa yllättävän paljon “piharakentaminen” vs “auto”. Ja jos autoasiat on just nyt tapetilla, selkeä kooste löytyy täältä: https://autolaina.online

Ei he lainsuojattomalta mitään kysele,koska et taida saada sitä lainaa!

• asuntolainatyttö

Otin lisää lainaa tyttären matkaa/opiskelua varten, ja pankista itse sanottiin, että asuntolainaahan sinä, eikös niin... Jos olet hyvä asiakas, niin varmasti tulee asuntolainan korolla.

• henkilöistä?

Jokunen vuosi sitten lainoitin jälkikäteen omaan käyttöön ostamani kerrostalo 3:on 71%:iin ostohinnasta.

Eivät kyselleet mitään.

Henk. koht. neuvojani tiesi tilanteestamme ettemme tarvitse sitä mihinkään akuuttiin tarpeeseen.
      Varmaan laitoimme nimemme johonkin paperiin.

Koron maksan kuukausittain ja jos perintöveroon tulee sopivia muutoksia niin luultavasti maksan lainan pois.

Erinomaista pankkipalvelua tässä konttorissa ko. työntekijän toimesta!

• Anonyymi

Riippuu varmaan kysyttävästä lainamäärärästä mitä pankki kysyy tai kysyi 2006. Mä olen jo pidempään ollut mieltä, ettei pankki edes anna mitään alle tonnin lainoja, ja tonnin lainat on korttifirman luottoja.

Toinen oleellinen juttu on vakuudet, tapa hoitaa elämän yleisiä kuluja ja asioita, sekä miten aiemmat lainat on hoidettu, ja miten ja millä hoidat ne ja uudet lainat tulevaisuudessa.

2006 vuonna ei ollut sitä mikä nyt on. Positiivinen luottorekisteri.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      117
      6329
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      380
      6142
    3. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      69
      5970
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      344
      3962
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      145
      2365
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      4
      2345
    7. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      119
      1403
    8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      12
      1241
    9. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      186
      1085
    10. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      59
      887
    Aihe