uuden päivän omalta osaltani - yllätys yllätys, toteamalla, että kukaan ei puhu pätkimisestä, eli tämähän on toiminut illalla ihan OK.
Ihan "epänormaalia" tällainen *koputtaa puuta*
Huomenta kaikille niille, jotka viitsivät lukea tämän....*puhelinhäiriköt tosin lasketaan mukaan, vaikkeivät lukisikaan*
T. MM.
Taas kerran aloitan
11
2055
Vastaukset
- Alien-8
sinne Hämeenlinnankin.Joo,ei pätkinyt eilenillalla yhtään.
Oliskohan tämä Ylläpidon pikkujoululahja palstalaisille;)?>Joo,ei pätkinyt eilenillalla yhtään.
Oliskohan tämä Ylläpidon pikkujoululahja palstalaisille;)?<
Mieluummin kunnon joululahja, kestävä sellainen....- S-Y
ja mukavaa työpäivää,viikonloppu häämöttää jo :)
- Alien-8
S-Y kirjoitti:
ja mukavaa työpäivää,viikonloppu häämöttää jo :)
mukavoo ja rauhallista ehtoota sinulle:)Huomenna on mulla"veepee"päivä,kuten tiedät.
Firman joulujuhlat ovat 13 päivä..mutta pukua ja kravattia en sinne laita,vaikka mikä olisi;))Jos ei farkuissa sovi mennä,niin omapahan on vikansa:)
- S-Y
ja hyvä että pelittää taas :)
tai oikeastaan kysymys - kuinkahan kauan....?
Ei vaan, kyllä saisi jo riittää pätkiminen - pianhan palstoihin kyllästytään, jos aina....*enpäs sano enempää*- S-Y
Man-of-Mystery kirjoitti:
tai oikeastaan kysymys - kuinkahan kauan....?
Ei vaan, kyllä saisi jo riittää pätkiminen - pianhan palstoihin kyllästytään, jos aina....*enpäs sano enempää*palstoihin kyllä,mutta muuten ei kai ;)))
- LEPAKKO.
MORO vaan.
Niinhän son,Jotta,ensin ei millään ja sitten vaikka kuinka. - mirkkuakka
kaikille.....No hyvä ettei linjat pätki,se on tainnu siirtyä mun pääkoppaan.......(se pätkintä).Mä hukun töihin ja en kerkee etes kurkkiin tänne ku satunnaisesti ohimennen......Et melki voisin toivottaa jo viikonloputkin kaikille,HYVÄT sellaiset.....
- se alkaa
pätkiminen ja jumittelu.
- mirkkuakka
se alkaa kirjoitti:
pätkiminen ja jumittelu.
just nyt.... kun tajusin taas unohtaneeni (jotain) mitä tänään ois pitäny aamulla tehdä.....(yritetään paikata huomenaamuna).
Ketjusta on poistettu 56 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623037
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361913- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499