Olen liian älykäs armeijaan

Yliopistoon mieluummin

-Osaan varsin hyvin kääntyä vasemmalle päin itsekin, ilman että joku mölyapina antaa siihen määräyksen

-Osaan pedata sänkyni ja sitoa kengännauhani ilman 6 kuukautta kestävää marttakurssia

-teen mieluummin tuottavaa työtä ja maksan veroja, kuin viikkaan iltakaudet lakanaa millintarkasti jonkun wanna-be natsin tyydyttämiseksi


Menkööt kaikin mokomin armeijaan ne, jotka tarvitsevat pellekerhoa kasvaakseen mieheksi... itse olen liian älykäs jotta kannattaisi käydä ko. laitoksessa mätänemässä.

"Mene armeijaan siellä ei tarvitse ajatella" - -eiköhän tämä sanonta jo kerro, että minkätasoisille henkilöille armeijassa oleilu sopii. Hyvää matkaa imbesillit.

33

1692

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietysti on

      Hirvee paikka, jossa sedät puhuu kovalla äänellä , syövät hernekeittoa ja haisevat yöllä pahalle.
      Komppanian äiti ei petaa petiä, eikä tuo pullamössöaamupalaa sänkyyn.

      • aivot päässä

        eipä ole meikäläisen petiä äiti petannut aikoihin eikä tuonut aamiaista sänkyyn. ehkä juuri tuommoisille esikoululaisille armeija on sopiva paikka? kai teitäkin on 1 tai 2 prosenttia ikäluokasta. meille aikuisille turha paikka.


      • on tuo

        Nykyinen tilanteeni: teen itse aamiaiseni, hoidan asiani... pesen pyykkini jne

        Armeijassa: joku muu tekee aamiaiseni, vain haen sen... joku pesee pyykkini... sepäs se vasta pullamössöä


    • Itse asiassa on syytä osata ajatella ja mieluiten hyvin jos haluat pärjätä armeijassa. Sopeutumiskyky on osoitus korkeasta älykkyydestä.

      Asenteestasi päätellen älykkyydessäsi on parantamisen varaa...

      • Jos et tiennyt

        Mullon tästä asti aikaa, muutama lantti mammonaa...


      • Hana

        Jos sulle asenne on tärkeätä, niin mikset voisi tällöin tyytyä vain siihen, että joku kiilottaa nahkaiset talvikenkänsä itse, eikä tarvitse siihenkään välttämättä "kädestä pitäen" -opetusta. asennetta voidaan kato katsoa eri vinkkeleistä, ennenkin a) jos on vain asennetta intin suorittamiseen b) jos on vain asennetta sivarin suorittamiseen. Asenne on sulla vain oman mielen kipeys, joten ensinnäkin a) jos tukkasi on yli 5 cm laittaisin sinut parturiin b) jos keskiarviolta tukkasi pituus on 3 mm tasan, kuten mulla -olet "mies". Ei armeija tee miestä vaan sen tekee elämä, miten siihen "asennoituu"! Asennoidu sä ajattelemaan välillä: "mitä jos olisin sivari!". Ainakin sun olkapäille taipuvasta "heviletistä" tulee mieleeni asennoitumisen kannaltani, onko tuollainen mies ensinnäkään, joka ei ole vapaana intistä yhtä mieltä tukastaan kuin intissä ollaan! Vihaan miehellä pitkää hiusta...ja siihen kyllä takerrun paljon tulevaisuudessa mahdollisen "vävyehdokkaan" kohdalla. Mikä helvetin heviletti sieltä paistuu, jos ollaa vielä inttiin menossa tuolloin suomessa menossa. Minun asennoitumiseni on että miehellä pitää olla 5cm-3mm hiukset koska olen aina itsekin sitä pitänyt (yhtäläillä säkin oot pitänyt tätä vartettia, että miehen kuuluu käydä intti). Sama pätee sinuunkin kun on "polkkatukka" niin on polkkatukka, mutta kuinka se tekee sotilaallisen vaikutuksen!? Jos kerran sotilas elämässään, niin myös vapaalla 3mm:n sänki, onko selvä!?!?

        Asennoituminen on minun kannalta sinuun kohtaan kyseenalainen. Jätkä on täällä niin täynnä armeijaa, mutta ulkonäkö pettää reservissä! Luonteeltasi et pitkään ajattele...kumpi meistä saa työn sinä "heviletti" varusmies vai minä sänkitukka sivari! :) Homma on vähän sellainen, että kunnostautunut sivari saa työpaikan, etkä sinä "hevilettinäsi"!?


    • stolle

      Mistähän sinä onneton olet saanut päähäsi, että olet älykäs? Sinähän olet tuon txt perusteella vitun tyhmä!

      Ilmeisesti vielä kirjoittelet tällä palstalla eri nimimerkeillä ahkerasti. Intinkäyneet nauraa sulle ja fiksummat sivarit häpeävät juttujasi. Kaltaisesi muut vitun tyhmät pitävät sinua jumalana, vaikka ovatkin ateisteja tai kommunisteja.

    • sitä

      tykinruokaakin.
      Ooottele vaan rauhassa...

    • Pekka Perkele

      mutta eihän nämä saatanan fistfucking-punaniskajuntit, jotka vetävät käteen Mannerheimin kuvan edessä sitä tajua.

      Minähän en taas ole sivistynyt, ja käyn lähinnä pelkällä punahehkuisella ihmisvihalla, mutta se on sitten toinen juttu. ;)

      • Nimetön

        johtuu finneistäsi ääliö


      • Pekka Perkele
        Nimetön kirjoitti:

        johtuu finneistäsi ääliö

        runkkaamaan lampaankuvan kanssa, eläintä mielesi tekee kuitenkin, pedarastisodomisti.


    • juur nih

      Minä tiedän että mies joka ei mene armeijaan on aina keskiverto-amista huomattavasti älykkäämpi, joka OIKEASTI osaa ajatella omilla aivoillaan, mutta turha sitä junteille on selittää, ei heillä riitä aivokapasiteetti ymmärtämään tällaisista asioista mitään, saamme vain takaisin kaiken maailman tykinruokakommentteja, perin huvittavaa.

      • En nyt puhu omasta viisaudestani vaikka olenkin päässyt koulutustaustassani jo mielettömän pitkälle, mutta monet sivarit ketkä täällä keskustelevat ovat huomattavasti älykkäämpiä ja henkisesti kypsempiä kuin nämä armeijaintoilijat. Minulle tulee ainakin sivarista mieleen itsenäinen, pohtiva, ajatteleva, tunteellinen henkilö, joka edustaa rehellisyyttä ja korkeaa moraalia. Kumma kyllä vaikka olenkin katkera siitä että asun tässä maassa olen jollain tapaa ylpeä siitä etten käynyt tätä suomen armeijaa. Vaikka olenkin nyt sivari minua olisi todennäköisesti kaduttanut se asia etten ole rehellinen itselleni jos armeijan olisin käynyt. Minä tein edelleenkin itselleni oikeamman valinnan armeijan suhteen vaikka kukaan ei valintojani hyväksykään. On vaan pakko kestää tätä elämää halveksuttuna ja syrjittynä ihmisenä.


      • RauhanPuolesta kirjoitti:

        En nyt puhu omasta viisaudestani vaikka olenkin päässyt koulutustaustassani jo mielettömän pitkälle, mutta monet sivarit ketkä täällä keskustelevat ovat huomattavasti älykkäämpiä ja henkisesti kypsempiä kuin nämä armeijaintoilijat. Minulle tulee ainakin sivarista mieleen itsenäinen, pohtiva, ajatteleva, tunteellinen henkilö, joka edustaa rehellisyyttä ja korkeaa moraalia. Kumma kyllä vaikka olenkin katkera siitä että asun tässä maassa olen jollain tapaa ylpeä siitä etten käynyt tätä suomen armeijaa. Vaikka olenkin nyt sivari minua olisi todennäköisesti kaduttanut se asia etten ole rehellinen itselleni jos armeijan olisin käynyt. Minä tein edelleenkin itselleni oikeamman valinnan armeijan suhteen vaikka kukaan ei valintojani hyväksykään. On vaan pakko kestää tätä elämää halveksuttuna ja syrjittynä ihmisenä.

        "monet sivarit ketkä täällä keskustelevat ovat huomattavasti älykkäämpiä ja henkisesti kypsempiä kuin nämä armeijaintoilijat."

        Mitkään muut kuin "sivarit" eivät jaakkaa yhtä mieletöntä fasistihaukuntaa ja parhaimmillaankin vain kehäpäätelmiin perustuvia valheita. Teidän tapauksessa ei henkisestä kypsyydestä voi sanoa muuta kuin sen tosiasian että teillä ei sitä ole.

        "Minulle tulee ainakin sivarista mieleen itsenäinen, pohtiva, ajatteleva, tunteellinen henkilö, joka edustaa rehellisyyttä ja korkeaa moraalia."

        Kerro siis miten armeijan käynyt ei voi olla itsenäinen, pohtiva, ajatteleva, tunteellinen henkilö, joka edustaa rehellisyyttä ja korkeaa moraalia?

        "On vaan pakko kestää tätä elämää halveksuttuna ja syrjittynä ihmisenä."

        Ehkäpä sinun kannattaisi lopettaa tuo ihmisten syrjiminen ja haukkuminen niin saattaisit saada vähän kunnioitusta osaksesi...


      • RauhanPuolesta kirjoitti:

        En nyt puhu omasta viisaudestani vaikka olenkin päässyt koulutustaustassani jo mielettömän pitkälle, mutta monet sivarit ketkä täällä keskustelevat ovat huomattavasti älykkäämpiä ja henkisesti kypsempiä kuin nämä armeijaintoilijat. Minulle tulee ainakin sivarista mieleen itsenäinen, pohtiva, ajatteleva, tunteellinen henkilö, joka edustaa rehellisyyttä ja korkeaa moraalia. Kumma kyllä vaikka olenkin katkera siitä että asun tässä maassa olen jollain tapaa ylpeä siitä etten käynyt tätä suomen armeijaa. Vaikka olenkin nyt sivari minua olisi todennäköisesti kaduttanut se asia etten ole rehellinen itselleni jos armeijan olisin käynyt. Minä tein edelleenkin itselleni oikeamman valinnan armeijan suhteen vaikka kukaan ei valintojani hyväksykään. On vaan pakko kestää tätä elämää halveksuttuna ja syrjittynä ihmisenä.

        "Vaikka olenkin nyt sivari minua olisi todennäköisesti kaduttanut se asia etten ole rehellinen itselleni jos armeijan olisin käynyt"

        Teit hyvän valinnan että jätit kuulumatta tähän Suomen lahtariarmeijaan. Mutta sinua ainakin pitäisi kaduttaa sivariutesi hieman enemmän.

        "Minä tein edelleenkin itselleni oikeamman valinnan armeijan suhteen vaikka kukaan ei valintojani hyväksykään"

        Vaikka ei ole väliä kuka on oikeassa tai teki oikein, mutta elämäntilanteestasi tulosten perusteella katsoen teit huonomman valinnan. Siis toimiiko tämä sivarius sinun tapauksessasi kuinka hyvin ? Niin, sehän ei toimi ollenkaan. En ole mitenkään ilkeä, haluan vain muistuttaa sinua jos haluat muutosta sillä et voi muuttaa sitä mitä et myönnä. RauhanPuolesta on juuri tyyppiesimerkki ihmisestä joka on oikeassa mutta hyvin onneton samaan aikaan.

        "On vaan pakko kestää tätä elämää halveksuttuna ja syrjittynä ihmisenä."

        Ei kannata ottaa sitä uhrin roolia vieläkään. Suurin osa virheistä jota olet tehnyt ja kohtelua jota olet saanut on sinun oma syysi. Ota elämä haltuun, aseta päämääriä, irtaudu uhrin roolistasi ja laita tavoitteeksesi vähän selkeämpi kuin onnellinen elämä. Minun koiranikin haluaisi onnellisen elämän, mutta silti te haluatte eri asioita. Onko tämä sivarius sinulle elinkautinen tuomio ?

        Tulokset puhuvat että sivarius ei toimi sinulle, eikä uhrin rooli toimi sinulle, mutta mikä toimii ? Toiminta ja teot ja valinnat ovat elintärkeitä asioita joita sinun kannattaa pohtia.


      • Krusader kirjoitti:

        "Vaikka olenkin nyt sivari minua olisi todennäköisesti kaduttanut se asia etten ole rehellinen itselleni jos armeijan olisin käynyt"

        Teit hyvän valinnan että jätit kuulumatta tähän Suomen lahtariarmeijaan. Mutta sinua ainakin pitäisi kaduttaa sivariutesi hieman enemmän.

        "Minä tein edelleenkin itselleni oikeamman valinnan armeijan suhteen vaikka kukaan ei valintojani hyväksykään"

        Vaikka ei ole väliä kuka on oikeassa tai teki oikein, mutta elämäntilanteestasi tulosten perusteella katsoen teit huonomman valinnan. Siis toimiiko tämä sivarius sinun tapauksessasi kuinka hyvin ? Niin, sehän ei toimi ollenkaan. En ole mitenkään ilkeä, haluan vain muistuttaa sinua jos haluat muutosta sillä et voi muuttaa sitä mitä et myönnä. RauhanPuolesta on juuri tyyppiesimerkki ihmisestä joka on oikeassa mutta hyvin onneton samaan aikaan.

        "On vaan pakko kestää tätä elämää halveksuttuna ja syrjittynä ihmisenä."

        Ei kannata ottaa sitä uhrin roolia vieläkään. Suurin osa virheistä jota olet tehnyt ja kohtelua jota olet saanut on sinun oma syysi. Ota elämä haltuun, aseta päämääriä, irtaudu uhrin roolistasi ja laita tavoitteeksesi vähän selkeämpi kuin onnellinen elämä. Minun koiranikin haluaisi onnellisen elämän, mutta silti te haluatte eri asioita. Onko tämä sivarius sinulle elinkautinen tuomio ?

        Tulokset puhuvat että sivarius ei toimi sinulle, eikä uhrin rooli toimi sinulle, mutta mikä toimii ? Toiminta ja teot ja valinnat ovat elintärkeitä asioita joita sinun kannattaa pohtia.

        Kerropa miten Suomen Puolustusvoimat on "lahtariarmeija"?

        RauhaaVastaan on tyyppiesimerkki mielipuolesta joka on väärin asein suurimmalle osalle yhdentekevän asian puolesta. Ja koska käyttää vääriä aseita hänen "edustamansa" näkökanta on väärä.


      • Lukkijurpo kirjoitti:

        Kerropa miten Suomen Puolustusvoimat on "lahtariarmeija"?

        RauhaaVastaan on tyyppiesimerkki mielipuolesta joka on väärin asein suurimmalle osalle yhdentekevän asian puolesta. Ja koska käyttää vääriä aseita hänen "edustamansa" näkökanta on väärä.

        Miksi RauhanPuolesta on "mielipuoli"?

        Suomen lahtariarmeija on vienyt RauhanPuolestalta kaiken ja hän kannattaa rauhanomaisia elämänarvoja, niin miten hän on "mielipuoli"?


      • saamatta
        Krusader kirjoitti:

        Miksi RauhanPuolesta on "mielipuoli"?

        Suomen lahtariarmeija on vienyt RauhanPuolestalta kaiken ja hän kannattaa rauhanomaisia elämänarvoja, niin miten hän on "mielipuoli"?

        Älä kiertele ja kaartele vaan vastaa nyt Lukin esittämään kysymykseen.

        "Kerropa miten Suomen Puolustusvoimat on "lahtariarmeija"?"

        Ei luulisi olevan kovin vaikeaa kaltaisellesi fiksulle ja filmaattiselle ihmiselle?


      • Krusader kirjoitti:

        Miksi RauhanPuolesta on "mielipuoli"?

        Suomen lahtariarmeija on vienyt RauhanPuolestalta kaiken ja hän kannattaa rauhanomaisia elämänarvoja, niin miten hän on "mielipuoli"?

        Mielipuoli tarkoittaa sellaista ihmistä joka pelaa vajaalla pakalla. Ruuvit löysällä siis. Latvasta laho lyhyesti sanoen.

        Kukaan muu ei jaakkaa yhtä mielipuolisen fanaattista fasistipropagandaa huomaamatta mitä se on. Tyyppi sanoo kannattavansa "rauhanomaisia elämänarvoja", mutta käytäntö on kaikkea muuta hänen haukkuessa, pilkatessa ja haastaessa riitaa kaikkien edes hieman eri mieltä olevien kanssa, joita hän pitää jonkin tarkemmin määrittelemättömän salaliiton jäsenenä.

        Häneltä ei armeija vienyt mitään - hän itse ajoi kaiken luotaan ja nyt syyttää ulkoista syntipukkia siitä.

        Lue hänen mielettömiä vihapropagandaviestejään niin huomaat miksi hän on seinähullu...


      • Krusader kirjoitti:

        "Vaikka olenkin nyt sivari minua olisi todennäköisesti kaduttanut se asia etten ole rehellinen itselleni jos armeijan olisin käynyt"

        Teit hyvän valinnan että jätit kuulumatta tähän Suomen lahtariarmeijaan. Mutta sinua ainakin pitäisi kaduttaa sivariutesi hieman enemmän.

        "Minä tein edelleenkin itselleni oikeamman valinnan armeijan suhteen vaikka kukaan ei valintojani hyväksykään"

        Vaikka ei ole väliä kuka on oikeassa tai teki oikein, mutta elämäntilanteestasi tulosten perusteella katsoen teit huonomman valinnan. Siis toimiiko tämä sivarius sinun tapauksessasi kuinka hyvin ? Niin, sehän ei toimi ollenkaan. En ole mitenkään ilkeä, haluan vain muistuttaa sinua jos haluat muutosta sillä et voi muuttaa sitä mitä et myönnä. RauhanPuolesta on juuri tyyppiesimerkki ihmisestä joka on oikeassa mutta hyvin onneton samaan aikaan.

        "On vaan pakko kestää tätä elämää halveksuttuna ja syrjittynä ihmisenä."

        Ei kannata ottaa sitä uhrin roolia vieläkään. Suurin osa virheistä jota olet tehnyt ja kohtelua jota olet saanut on sinun oma syysi. Ota elämä haltuun, aseta päämääriä, irtaudu uhrin roolistasi ja laita tavoitteeksesi vähän selkeämpi kuin onnellinen elämä. Minun koiranikin haluaisi onnellisen elämän, mutta silti te haluatte eri asioita. Onko tämä sivarius sinulle elinkautinen tuomio ?

        Tulokset puhuvat että sivarius ei toimi sinulle, eikä uhrin rooli toimi sinulle, mutta mikä toimii ? Toiminta ja teot ja valinnat ovat elintärkeitä asioita joita sinun kannattaa pohtia.

        On totta että sivarius kaduttaa minua helvetisti, mutta armeijan käyminen ei olisi ollut rehellinen teko itselleni. Asevelvollisuudesta kieltäytyminen täysin ja vankilaan meno taas olisi ollut täysin oikea ja rehellinen teko, koska tunnen asevelvollisuuden erittäin epäoikeudenmukaiseksi ja syrjiväksi laiksi.

        Olen todellakin asettanut elämääni päämääriä ja pyrin niihin tosissani. Suurimmat päämääräni tällä hetkellä ovat DI-tutkinto ja ulkomaille muutto. Mikään elämässäni ei ole tällä hetkellä yhtä tärkeää ajatellen tulevaisuuttani.

        En ole halunnut tehdä itsestäni uhria. Homma ei vaan toimi, jos olet sivari ja olet väärässä seurassa olet uhri. Uhrina oleminen ei ole oma valinta. Se että olen sivari olen hyväksynyt itselleni, muut eivät tätä valintaa hyväksy. Tämän saa helposti huomata kouluissa ja työpaikoilla sekä kaikessa sosiaalisessa ympäristössä missä on tekemisissä.


      • RauhanPuolesta kirjoitti:

        On totta että sivarius kaduttaa minua helvetisti, mutta armeijan käyminen ei olisi ollut rehellinen teko itselleni. Asevelvollisuudesta kieltäytyminen täysin ja vankilaan meno taas olisi ollut täysin oikea ja rehellinen teko, koska tunnen asevelvollisuuden erittäin epäoikeudenmukaiseksi ja syrjiväksi laiksi.

        Olen todellakin asettanut elämääni päämääriä ja pyrin niihin tosissani. Suurimmat päämääräni tällä hetkellä ovat DI-tutkinto ja ulkomaille muutto. Mikään elämässäni ei ole tällä hetkellä yhtä tärkeää ajatellen tulevaisuuttani.

        En ole halunnut tehdä itsestäni uhria. Homma ei vaan toimi, jos olet sivari ja olet väärässä seurassa olet uhri. Uhrina oleminen ei ole oma valinta. Se että olen sivari olen hyväksynyt itselleni, muut eivät tätä valintaa hyväksy. Tämän saa helposti huomata kouluissa ja työpaikoilla sekä kaikessa sosiaalisessa ympäristössä missä on tekemisissä.

        Olen syvästi pahoillani että Suomen armeija on pistänyt sinut selkä seinää vasten syyttömänä miehenä, vaikka mitään pahaa et ole tehnyt.


      • stolle
        Krusader kirjoitti:

        Olen syvästi pahoillani että Suomen armeija on pistänyt sinut selkä seinää vasten syyttömänä miehenä, vaikka mitään pahaa et ole tehnyt.

        että Suomen armeija ei halua riveihinsä ketään vasten tahtoaan. Se pakottaja on tämä yhteiskunta ja sen lait. Hallitus ja eduskunta voi lakeja muuttaa ja säätää, jos siihen on kansalla tahtoa. Tämä pakkointti vaan on sellainen asia, mitä tämä vitun tyhmä kansa ei halua muuttaa.


      • stolle kirjoitti:

        että Suomen armeija ei halua riveihinsä ketään vasten tahtoaan. Se pakottaja on tämä yhteiskunta ja sen lait. Hallitus ja eduskunta voi lakeja muuttaa ja säätää, jos siihen on kansalla tahtoa. Tämä pakkointti vaan on sellainen asia, mitä tämä vitun tyhmä kansa ei halua muuttaa.

        Ei todellakaan pitäisi pysyttäytyä yleisessä asevelvollisuudessa. Luullaan, että sota käytäisiin kuin joskus 60 vuotta sitten.

        Toinen huomautus, taidat kuulua itsekin tähän "vitun tyhmään" kansaan, joten onnittelen perille menneistä itse haukuista =)

        En itse ole niin vitun tyhmä, vaikka osittain olen sitäkin, etten tunnistaisi sinua entiseksi Vitun_Tyhmä- nimimerkiksi. Voin tosiaan olla väärässäkin, mutta tämä vain todistaa sen että olen vitun tyhmä itsekin.


    • bentsiini

      Kaikille armeijan kayneilla on lisensiaatin paperit, niilla on morsian ja ajavat mersulla.

      Juuh.

      • Vänrikki.I

        No, ei ehkä ihan kaikilla armeijan käyneillä, mutta minulla on ainakin.

        Lisensiaatin tutkinto, Tampereen yliopisto

        Mercedes-Benzin avoauto kompressoriahdettuna ja nahkaverhoilulla

        Kaunis nuori hoikka ja vaalea morsian, joka on kandidaatti, opiskelee yliopistossa

        Minä itse olen lisäksi erittäin ylpeä edellä mainittujen seikkojen lisäksi siitä, että olen Suomen armeijan reserviupseeri


      • lähempänä tätä:
        Vänrikki.I kirjoitti:

        No, ei ehkä ihan kaikilla armeijan käyneillä, mutta minulla on ainakin.

        Lisensiaatin tutkinto, Tampereen yliopisto

        Mercedes-Benzin avoauto kompressoriahdettuna ja nahkaverhoilulla

        Kaunis nuori hoikka ja vaalea morsian, joka on kandidaatti, opiskelee yliopistossa

        Minä itse olen lisäksi erittäin ylpeä edellä mainittujen seikkojen lisäksi siitä, että olen Suomen armeijan reserviupseeri

        Lisensiaatin tutkinto, Tampereen yliopisto = kesken jäänyt sähköasentajan tutkinto amiksesta

        Mercedes-Benzin avoauto kompressoriahdettuna ja nahkaverhoilulla = vuoden -88 japsiauto, johon on laitettu takaspoileri, karvanopat ja "älä naura, tyttäresi on takapenkillä"-tarra

        Kaunis nuori hoikka ja vaalea morsian, joka on kandidaatti, opiskelee yliopistossa = koneella useita megoja fotoshopattuja feikki-alastonkuvia Jessica Albasta, Paris Hiltonista ja Britney Spearsista, sekä "salaisessa" hakemistossa pari kappaletta kalsarikuvia Vänrikin ryyppyporukan Masasta...

        Minä itse olen lisäksi erittäin ylpeä edellä mainittujen seikkojen lisäksi siitä, että olen Suomen armeijan reserviupseeri = AUK suoritettu keskimääräistä huonommilla arvosanoilla, mutta eipä tuon niin väliä, meni se silti paremmin kuin peruskoulu...


      • lähempänä tätä: kirjoitti:

        Lisensiaatin tutkinto, Tampereen yliopisto = kesken jäänyt sähköasentajan tutkinto amiksesta

        Mercedes-Benzin avoauto kompressoriahdettuna ja nahkaverhoilulla = vuoden -88 japsiauto, johon on laitettu takaspoileri, karvanopat ja "älä naura, tyttäresi on takapenkillä"-tarra

        Kaunis nuori hoikka ja vaalea morsian, joka on kandidaatti, opiskelee yliopistossa = koneella useita megoja fotoshopattuja feikki-alastonkuvia Jessica Albasta, Paris Hiltonista ja Britney Spearsista, sekä "salaisessa" hakemistossa pari kappaletta kalsarikuvia Vänrikin ryyppyporukan Masasta...

        Minä itse olen lisäksi erittäin ylpeä edellä mainittujen seikkojen lisäksi siitä, että olen Suomen armeijan reserviupseeri = AUK suoritettu keskimääräistä huonommilla arvosanoilla, mutta eipä tuon niin väliä, meni se silti paremmin kuin peruskoulu...

        Jumalauta kun oli hauskat totuudet Vänskästä, hitto että sain viikon parhaat naurut =)


    • on, sitä enemmän

      intissä hajoaa pää.

      Nimim.
      "Mensan testissä 163"

    • ResKers

      Ihan alkaa huimaamaan.

    • olet liian älykäs?

      Kuten tunnetua, omaa älykkyyttä ei tarvitse mitenkään alleviivata tai kuulutttaa.

      Jos sitä on tavallista paljon enemmän se kyllä huomataan. Avauksessa sitä sen sijaan ei ole havaittavissa...

      Kysymys kuuluukin: KENEN mielestä olet liian älykäs; oman äidin mielestäkö olet liian älykäs armeijaan??

      • ????

        Hän sanoo viestissään: "olen liian älykäs...".
        Eiköhän hän silloin tarkoita,että on omasta mielestään liian älykäs armeejaan.
        Tosin kuin monet muut tottelevat vanhempiansa ja isovanhempiansa,eivätkä uskalla ajatella mitä itse haluavat.


    • Anonyymi

      Jos nyt sattuisikin tulemaan vaikka sota, niin hyväpä sinun on siellä alkaa kertomaan piin likiarvoa ja latelemaan klassikkokirjoja jotka olet lukenut jo ennen kouluikää. No, kai se pitää hyväksyä että joillekin on vain tärkeämpää olla niin helvetin fiksu ja parempi kuin muut kun osata selviytyä ääriolosuhteissa.

    • Anonyymi

      Riemuidiootti ei osaa edes kirjoittaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1366
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1204
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1181
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1177
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe