Juice Leskisen suhteeton kuoleman jälkeinen palvonta loukkaa sotiemme kaatuneita ja veteraaneja.
Adressi Juice Leskistä vastaan
10
1053
Vastaukset
- huuhhui
olipa kommentti
- Nimetön
En nimittäisi Juicen osakseen saamaa huomioita mitenkään suhteettomaksi palvonnaksi. Katsoppa tuolla yhdessä aiemmassa viestissä ollut You Tube-linkki, niin ymmärrät, että Juice oli varmasti isänmaan mies. Juicen sureminen ja veteraanien kunnioitus ovat kaksi täysin eri asiaa eikä niitä pitäisi sotkea toisiinsa. Itse arvostin kovasti mainittua laulajaa ja tekstintekijää, mutta se ei omalta osaltani ole mitenkään pois arvostuksestani veteraaneja kohtaan. Ja jos puhutaan loukkaamisesta, viestisi kaltaiset "sammakot" ovat juuri niitä!
- jo hakea apua jostakin
Ei taida olla ihan normaalia!
Jos ärtymys vainajaa kohtaan on noin kova,
niin hae ihmeessä apua! - heeeee.....
Jep jep ja joo joo... et onnistunu ees provoo...
- Pemo
Millähän tavalla se veteraaneja loukkaa?
- Anonyymi
Sotainvalidi on loukkaantunut sotilas. .🤣
- Kaunialan
sotavammasairaalan potilaita? Arvostan ja kunnioitan suuresti sitä, että taistelitte urheasti maamme itsenäisyyden puolesta.
Tuo kommenttisi "Juice Leskisen suhteeton kuoleman jälkeinen palvonnasta" on tietysti oma näkemyksesi, mikä on suhteellista, mikä ei, mutta suurena Juicen ihailijana itsekin ymmärrän heitäkin, jotka kokevat suurta surua oman idolinsa kuoleman johdosta.
Itse en tosiaankaan näe siinä mitään "palvontaa", mutta tuo Sinun tulkintasi voi tosin olla ihan oikeakin?
Pitkää ikää ja terveyttä Sinulle ja yritetään kuitenkin tulla toistemme kansa toimeen "suruistamme" huolimatta.- Anonyymi
Läskinen oli kuollessaan 56 vuotias, normaali kuolinikä meille juopoile!
- sinänsä
Koska heität yhden provokatiivisen lauseen ilmaan
ilman sen kummempaa perustelua, on selvää, että
oma lamppusi on palanut tai himmennyt.
Juice arvosti nimenomaan sotiemme veteraaneja ja menneitä sukupolvia. Muistan Juicen haastattelussa
siteeranneen tuntemattoman sotilaan otoksia, joita
keikkabussissa oli katsottu niin paljon, että muistivat koko elokuvan ulkoa. Ja oli mukana itsenäisyyspäivän vastaanotolla linnassa, ei kieltäytynyt sieltäkään. - mustahaamu
Hyvä provo :D.
Jos suhteutetaan veteraanien yms. sodassa kaatuneiden kärsimykset laulajien kuolemiin, eihän tässä olisi voitu surra Sirkesaloja, Baddingejä, Sammyjä, Irwineitä.... :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569