lähetystyöllä

tuhoatte

Lähetystyöllä tuhoatte maailmaa.
Jokainen maailman kolkka johon olette onnistuneet menemään on pilattu. Teidän jälkeenne sinne kehitysmahin menee kapitalisti, varastaa öljyn, timantit jne. ja arvatkaapa kuka ne rahat saa!!!
Keljuttaa tuollaiset saatanallisuudet köyhiä kohtaan joita kristinusko kapitalistin kanssa tekee. Tekisitte itse töitä ettekä eläs valehtelemalla. Ootte niin raukkoja että toisten selkänahasta revitte itsellenne makeaa elämää ja köyhät saa siitä kärsiä.
Hävetkää!!!

2

286

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hoc est

      Hei!
      Anteeksi nyt, mutta en oikein ymmärrä miten maailma voisi olla parempi paikka ilman lähetystyötä.
      Esimerkkejä:
      Jo muinaiset kreikkalaiset tuhosivat metsänsä ja aiheuttivat eroosion omilla alueillaan vuosisatoja e.a.a.
      Kiinan yhdistyminen Chi'in valtion johdolla (e.a.a) oli erittäin veristä raakaa puuhaa.
      Zuluvaltiota hallittiin terrorismiin verrattavalla pelolla Tsakan aikana.
      Nykyajan esimerkkejä lienevät Stalinin ja Maon hallintokaudet.
      Jne, jne.
      Eikö ongelmana liene ihmisluonto, eikä lähetystyö.
      Oman suhtautumiseni lähetystyöhön kiteyttää kuulemani nuoren japanilaisen naisen lause 1990-luvun lopulta: "Onko totta, että teillä kristityillä on jumala, jota ei tarvitse pelätä".
      Tämä on asia, jota ihmiset haluavat.
      Imperialismi on eri asia. Lähetystyö ei ole imperialismia, mutta imperialistit ovat käyttäneet lähetystyön "hedelmiä" oman itsekkään etunsa ajamiseen. Toisaalta...tämähän vain todistaa sen tosiasian, että ihminen on syntinen ja tarvitsee sovitusta...
      Me emme pysty koskaan ulkoistamaan pahuutta itsestämme pois. Me kaikki tarvitsemme lähetystyötä sisinpäämme.
      Siunausta jatkoon:D

    • Raist88

      Yks kaveri oli lähetystyössä Acehissa ja siellä lähialueilla vuos sitte 3kk. Ja voin sanoo et ne teki siellä älyttömän paljon hyvää... auttoi ihmisiä sopeutumaan tsunamin jälkeseen elämään ja autto ihmisii rakentaa kotejaan uusiks... et... ehkä joskus muinoin miekkalähetykset oli huonoa... mut nykypäivän lähetystyö on enemmän käytännön auttamista ja Jumalan rakkauden osoittamista ku Raamatulla päähän lyömistä :)
      Toinen kaveri oli Nykissä tekees lähetystä. tyypin englanti oli peruskoulussa 5... se rukoili siellä enkuks ääneen keskellä katuu sellasten ihmisten puolesta jotka puhuu ite enkkua äidinkieleks... ja tuskin ne siellä mtn pahaa sai aikaan... varmaankin vaan hyvää ku ihmiset huomas et ne oikeesti välittää Jumalan rakkautta. Tosin siellä kulttuuri on hieman uskonnollisempaa ku täällä...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minua odottaa

      Joku todella ihana nainen jossain tulevaisuudessa. Siihen uskon ja luotan. 🤗❤️✨
      Sinkut
      219
      4157
    2. Miten toivoisit

      Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
      Ikävä
      121
      4006
    3. Keksitkö keinon

      Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
      Ikävä
      48
      3622
    4. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      63
      2958
    5. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2741
    6. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2508
    7. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2508
    8. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2396
    9. T- miehelle....

      Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....
      Suhteet
      41
      2289
    10. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2235
    Aihe