mutta älkää hyvät ihmiset kysykö, mikä v------a juuri NYT allekirjoittanutta, ihan kaikkien kirjoittajien puolesta - vilpittömästi.
Katselin tuossa muita palstojani: kahta niistä ei näy ollenkaan, vaan eteen aukeaa kummassakin tapauksessa valkoinen, tyhjä "etusivu" - samanlaisia on takuulla muitakin. Laitoin toki palautetta ylläpidolle....
Eikä kukaan edes soittanut minulle eilen - olenko siis puhelinmotissa kaiken lisäksi *odotin pitkän illan, nyyh*
Huomenta jälleen kaikille -
6
1321
Vastaukset
- S-Y
Miksi puhelin ei soi...kempä tietäis sen,oletko muistanna maksaa puhelin laskusi ;)))
- Alien-8
Jokos on parempi olo?Olit eilenillalla vielä kovassa flunssassa..Kuumaa kahvia,ja Barclay jälkiruuaksi,niin sillähän tauti lähtee ja simmut aukee;=)))
- S-Y
Alien-8 kirjoitti:
Jokos on parempi olo?Olit eilenillalla vielä kovassa flunssassa..Kuumaa kahvia,ja Barclay jälkiruuaksi,niin sillähän tauti lähtee ja simmut aukee;=)))
ystäväiseni :)
Vai meinaat että tup...la flunssa lähtee,ei kuule tee mieli edes sitä,kuumaa mehua vaan ;)
- aina_kun
koko suomi24, en päässyt illalla lainkaan ko. sivuille. Täällä oli jo vaikeuksia heti eilen aamusta.
- Alien-8
Kyllä tuo vi***tuksen syy taitaa olla melkein kaikilla kirjoittajilla sama...eilenillallakin sain vai yhden viestin läpi:(
Tiedän,että olet parin kissapalstakin seriffinä..ikävää,ettei näkynyt..
Noihin soitteluihin en kommentoi enempää..ei kuulu mulle;=)))>Kyllä tuo vi***tuksen syy taitaa olla melkein kaikilla kirjoittajilla sama...eilenillallakin sain vai yhden viestin läpi:(<
No onhan minun ja palstan kirjoittajien välillä sittenkin jotain todella yhteistä....
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt464994Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.632825Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?2441180Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391104Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh711074Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611065- 1281038
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok72994- 137905
- 49894