mutta älkää hyvät ihmiset kysykö, mikä v------a juuri NYT allekirjoittanutta, ihan kaikkien kirjoittajien puolesta - vilpittömästi.
Katselin tuossa muita palstojani: kahta niistä ei näy ollenkaan, vaan eteen aukeaa kummassakin tapauksessa valkoinen, tyhjä "etusivu" - samanlaisia on takuulla muitakin. Laitoin toki palautetta ylläpidolle....
Eikä kukaan edes soittanut minulle eilen - olenko siis puhelinmotissa kaiken lisäksi *odotin pitkän illan, nyyh*
Huomenta jälleen kaikille -
6
1286
Vastaukset
- S-Y
Miksi puhelin ei soi...kempä tietäis sen,oletko muistanna maksaa puhelin laskusi ;)))
- Alien-8
Jokos on parempi olo?Olit eilenillalla vielä kovassa flunssassa..Kuumaa kahvia,ja Barclay jälkiruuaksi,niin sillähän tauti lähtee ja simmut aukee;=)))
- S-Y
Alien-8 kirjoitti:
Jokos on parempi olo?Olit eilenillalla vielä kovassa flunssassa..Kuumaa kahvia,ja Barclay jälkiruuaksi,niin sillähän tauti lähtee ja simmut aukee;=)))
ystäväiseni :)
Vai meinaat että tup...la flunssa lähtee,ei kuule tee mieli edes sitä,kuumaa mehua vaan ;)
- aina_kun
koko suomi24, en päässyt illalla lainkaan ko. sivuille. Täällä oli jo vaikeuksia heti eilen aamusta.
- Alien-8
Kyllä tuo vi***tuksen syy taitaa olla melkein kaikilla kirjoittajilla sama...eilenillallakin sain vai yhden viestin läpi:(
Tiedän,että olet parin kissapalstakin seriffinä..ikävää,ettei näkynyt..
Noihin soitteluihin en kommentoi enempää..ei kuulu mulle;=)))>Kyllä tuo vi***tuksen syy taitaa olla melkein kaikilla kirjoittajilla sama...eilenillallakin sain vai yhden viestin läpi:(<
No onhan minun ja palstan kirjoittajien välillä sittenkin jotain todella yhteistä....
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003467
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342634- 802423
- 842406
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j412083Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221700- 121686
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411667