mutta älkää hyvät ihmiset kysykö, mikä v------a juuri NYT allekirjoittanutta, ihan kaikkien kirjoittajien puolesta - vilpittömästi.
Katselin tuossa muita palstojani: kahta niistä ei näy ollenkaan, vaan eteen aukeaa kummassakin tapauksessa valkoinen, tyhjä "etusivu" - samanlaisia on takuulla muitakin. Laitoin toki palautetta ylläpidolle....
Eikä kukaan edes soittanut minulle eilen - olenko siis puhelinmotissa kaiken lisäksi *odotin pitkän illan, nyyh*
Huomenta jälleen kaikille -
6
1297
Vastaukset
- S-Y
Miksi puhelin ei soi...kempä tietäis sen,oletko muistanna maksaa puhelin laskusi ;)))
- Alien-8
Jokos on parempi olo?Olit eilenillalla vielä kovassa flunssassa..Kuumaa kahvia,ja Barclay jälkiruuaksi,niin sillähän tauti lähtee ja simmut aukee;=)))
- S-Y
Alien-8 kirjoitti:
Jokos on parempi olo?Olit eilenillalla vielä kovassa flunssassa..Kuumaa kahvia,ja Barclay jälkiruuaksi,niin sillähän tauti lähtee ja simmut aukee;=)))
ystäväiseni :)
Vai meinaat että tup...la flunssa lähtee,ei kuule tee mieli edes sitä,kuumaa mehua vaan ;)
- aina_kun
koko suomi24, en päässyt illalla lainkaan ko. sivuille. Täällä oli jo vaikeuksia heti eilen aamusta.
- Alien-8
Kyllä tuo vi***tuksen syy taitaa olla melkein kaikilla kirjoittajilla sama...eilenillallakin sain vai yhden viestin läpi:(
Tiedän,että olet parin kissapalstakin seriffinä..ikävää,ettei näkynyt..
Noihin soitteluihin en kommentoi enempää..ei kuulu mulle;=)))>Kyllä tuo vi***tuksen syy taitaa olla melkein kaikilla kirjoittajilla sama...eilenillallakin sain vai yhden viestin läpi:(<
No onhan minun ja palstan kirjoittajien välillä sittenkin jotain todella yhteistä....
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1362878
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau572288Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.281839- 1291568
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3641338- 681303
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?731302- 891085
- 901009
- 131969