mutta älkää hyvät ihmiset kysykö, mikä v------a juuri NYT allekirjoittanutta, ihan kaikkien kirjoittajien puolesta - vilpittömästi.
Katselin tuossa muita palstojani: kahta niistä ei näy ollenkaan, vaan eteen aukeaa kummassakin tapauksessa valkoinen, tyhjä "etusivu" - samanlaisia on takuulla muitakin. Laitoin toki palautetta ylläpidolle....
Eikä kukaan edes soittanut minulle eilen - olenko siis puhelinmotissa kaiken lisäksi *odotin pitkän illan, nyyh*
Huomenta jälleen kaikille -
6
1295
Vastaukset
- S-Y
Miksi puhelin ei soi...kempä tietäis sen,oletko muistanna maksaa puhelin laskusi ;)))
- Alien-8
Jokos on parempi olo?Olit eilenillalla vielä kovassa flunssassa..Kuumaa kahvia,ja Barclay jälkiruuaksi,niin sillähän tauti lähtee ja simmut aukee;=)))
- S-Y
Alien-8 kirjoitti:
Jokos on parempi olo?Olit eilenillalla vielä kovassa flunssassa..Kuumaa kahvia,ja Barclay jälkiruuaksi,niin sillähän tauti lähtee ja simmut aukee;=)))
ystäväiseni :)
Vai meinaat että tup...la flunssa lähtee,ei kuule tee mieli edes sitä,kuumaa mehua vaan ;)
- aina_kun
koko suomi24, en päässyt illalla lainkaan ko. sivuille. Täällä oli jo vaikeuksia heti eilen aamusta.
- Alien-8
Kyllä tuo vi***tuksen syy taitaa olla melkein kaikilla kirjoittajilla sama...eilenillallakin sain vai yhden viestin läpi:(
Tiedän,että olet parin kissapalstakin seriffinä..ikävää,ettei näkynyt..
Noihin soitteluihin en kommentoi enempää..ei kuulu mulle;=)))>Kyllä tuo vi***tuksen syy taitaa olla melkein kaikilla kirjoittajilla sama...eilenillallakin sain vai yhden viestin läpi:(<
No onhan minun ja palstan kirjoittajien välillä sittenkin jotain todella yhteistä....
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m372746Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?
Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.891184Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia
Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.127989Oliko mies vetäytyminen
Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.61967- 66907
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos78888EU:lta tyly ratkaisu Temulle
On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta102832Oon tässä pohtinut että se nainen
Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle70815Nainen on ihana
ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?25718Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä
Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi30684