A 1 Etsintäkuulutus

1000 taalan paikka

A 1 ETSINTÄKUULUTUS

Mistä löytyy uudestisyntynyt adventisti?

Tähän ei lasketa mukaan kirjeopiston kautta käännytettyjä ja kirkon jäseneksi liittyviä.
Raamattu kieltää hankkimasta jäseniksi käännynnäisiä adventtikirkkoon.

Ilmoitukset uudestisyntyneistä adventisteista tälle palstalle.

7

239

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pitäis sanoa

      Eihän kukaan vähääkään älyä omaava lähde sinun
      katteettoman tarjouksen perään. Vielä vähiten yksikään uudestisyntynyt ei lähde. Sama kun
      sanoisit Miljardi Euroa. Kunhan puhut vain suuria suunsanoja. Hyvää Joulua vaan sulle koeta
      olla kiltti, niin ehkä Pukki tuo sulle sen tuhannen alkajaisiksi:===
      Heikki Miljardi

    • On hassua miten moni ajattelee olevansa hyvä kristitty, mutta pilkkaa.

      1 Kor 6:10, lue

      Kukaan ihminen ei voi käännnyttää toista, ei opit, eikä opistot, vaan uskoon tulo on aina Pyhän Hengen työ.

      Juud 9.

      Siunausta
      jari laurila

    • Kuinkas muuten

      Kun otat käyttöösi käsitteen kuten uudestisyntyminen, niin sinun tulee määritellä se ensin, jotta toiset osaavat tehdä sen mukaisia havaintoja ja vertailuja. Jätit käyttämäsi käsistteen määrittelemättä. Meitä kiinnostaa tietää se, mitä yleensä tuolla sanalla mahtanet takoittaa.

    • Kerro heti,

      että osaamme päätellä täytätkö uudestisyntyneen mitat?Vaikka aivan turha kysyäkkään.Uudesti syntynyt Jumalan lapsi on nöyrä,eikä lähde tuollaisia edes kyselemään ja toisia aliarvioimaan.

      Se on hiljaista sydämen rauhaa ja lähimäisen rakkautta,syvää iloa pelastumisesta,hätää pelastumattomien puolesta.On paljonkin uudestisyntyneitä adventisteja,ja jopa luterilaisiakin.

      • Kuinkas muuten

        on herännyt usko ristiinnaulittuun Vapahtajaan. Tuo hetki on Jumalan lapsen asemaan ottamisen hetki eli uudestisyntymisen hetki.

        Apostoli Paavali kertoo meille sen, miten tuo tapahtuu. "Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon. Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja" (Ef. 2:8).

        Meille myös kerrotaan siitä, että Jumala ei ole kitsas ottamaan meitä lapsekseen. "Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon, että antoi ainoan Poikansa, jottei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan saisi iankaikkisen elämän" (Joh. 3:16). Meille riittää se, että tunnustamme nöyrästi olevamme synnin käärmeen puremia (jak. 14-15) ja nöyräti siirrymme synnin käärmeen puremien israelilaisten leiriin ja kohotamme katseemme uskossa Golgatan keskimmäiselle ristille. Silloin tuo uudetisyntyminen tapahtuu. Kiitos Herralle hänen suuresta armostaan meitä ansiottomia ihmisiä kohtaan.


      • opettaa
        Kuinkas muuten kirjoitti:

        on herännyt usko ristiinnaulittuun Vapahtajaan. Tuo hetki on Jumalan lapsen asemaan ottamisen hetki eli uudestisyntymisen hetki.

        Apostoli Paavali kertoo meille sen, miten tuo tapahtuu. "Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon. Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja" (Ef. 2:8).

        Meille myös kerrotaan siitä, että Jumala ei ole kitsas ottamaan meitä lapsekseen. "Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon, että antoi ainoan Poikansa, jottei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan saisi iankaikkisen elämän" (Joh. 3:16). Meille riittää se, että tunnustamme nöyrästi olevamme synnin käärmeen puremia (jak. 14-15) ja nöyräti siirrymme synnin käärmeen puremien israelilaisten leiriin ja kohotamme katseemme uskossa Golgatan keskimmäiselle ristille. Silloin tuo uudetisyntyminen tapahtuu. Kiitos Herralle hänen suuresta armostaan meitä ansiottomia ihmisiä kohtaan.

        kyllä ihan muuta, lueppa ellen.w kirjoituksia.


      • Hildur
        opettaa kirjoitti:

        kyllä ihan muuta, lueppa ellen.w kirjoituksia.

        Onko Pyhä Henki ollut oppaasi? Rakkaus vuodatetaan sydämiimme PH.n kautta. EW kirjoissa on Paimenen ääni.
        "Minun lampaani kuulevat minun ääntäni,ja minä tunnen ne, ja ne seuraavat minua." (Joh;10.27)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1641
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1216
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      61
      1110
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      188
      909
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      43
      831
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      750
    7. 68
      747
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      33
      681
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      644
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      610
    Aihe