Taas joku ulvoo

paniikissa

Paavolaa ei siis ala poliisi tutkia. Mikä pettymys eräille, hah, hah, haaaaaa.

Ulvonta sen kuin kiihtyy ja sossujen pettymys syvenee. Jostain syystä kun sossuilla näyttää kaikki menevän tänä syksynä pieleen. LOL, LOL...

Voi vanhoja valtiaita kun on teidät syösty alimpiin pohjamutiin ja kauas vallan kamareista.

17

718

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oikein väärin, kokoon käärin

      Olisi kannattanut tutkia nyt kuin sitten joskus myöhemmin. Olisi erittäin kiusallista ja suuri häpeä tamperelaisille, jos poliisin iskuryhmä tulisi valtuuston istuntosalista noutamaan puheenjohtajaa. Silloin historia toistaisi itseään. Paavolaahan käytiin hakemassa demarien puoluekokouksesta aikoinaan. Ei löytynyt sieltä tätä suoraselkäistä miestä, vaikka piti. Paavola pinkoi pakoon kuin Valjakkala konsanaan.

      Nimimerkki "paniikissa" vaikuttaa itse kovin epätoivoiselta ja katkeroituneelta. Lisäksi hän näyttää olevan kovin tietämätön asioista. "Sossujen" taistelutahto ja -into on nyt korkealla. Varsinkin, kun kansa itse näyttää antavan tukensa heille. Petokset ja juonittelu kun vetoaa niin perin harvoihin ihmisiin. Sanoisin, että onneksi.

      Onko kirjoittajalla ilmaisuvaikeuksi, kun pitää esittää vahingoniloa sanoilla "hah, hah, haaaaaa"? Ehkä kukaan ei ole sitä kertonut nimimerikille, mutta kerrottakoon se nyt: Se on hyvin typerää ja alkeellista. Tosin kyllä ymmärrettävää, koska Herran antamat hengenlahjat ovat jääneet sangen niukoiksi.

      • epätoivoinen sossu

        kiemurtelee kuin mato koukussa. Voi voi sitä tuskaan määrää. Ihan hiki tuli lukiessa. Sääliksi teitä sossuja jo käy. Olo on kuin polkupyörän ajajalla; tuuli puhaltaa vastaan koko ajan.

        Mikä kansan kannatus ja tuki teillä muka on. Millähän lämpömittarilla moinen asia lienee olla mitattu. Kertositkos jos tiedät??

        Seuraavissa kunnallisvaaleissa menettää Tampereen sossut vähintään 7 - 10 paikkaa. Punaväri nääs ei satu oleen enää muodissa jos oot huomannu.

        Elätte sossut täällä vielä 1970-lukuu kun sinne ootte jämähtäneet mutta nyt on vuosi 2006 ja kohta 2007.

        Koskenniskan kävelysiltaakin ootte jarruttaneet jo kohta 10 vuotta kun mielestänne sinne pitäisi se turha autosilta rakentaa. Kansa ei tämmöstä hyväksy vaan nuoret menee eteenpäin ja katsoo huomiseen. Te sensijaan katsotte vaan vanhaa valtaanne ja itkette sitä takaisin.


      • syyllistynyt

        johonkin kirjoituksellasi.

        >>>>Olisi kannattanut tutkia nyt kuin sitten joskus myöhemmin. Olisi erittäin kiusallista ja suuri häpeä tamperelaisille, jos poliisin iskuryhmä tulisi valtuuston istuntosalista noutamaan puheenjohtajaa.


      • Oikein väärin, kokoon käärin
        epätoivoinen sossu kirjoitti:

        kiemurtelee kuin mato koukussa. Voi voi sitä tuskaan määrää. Ihan hiki tuli lukiessa. Sääliksi teitä sossuja jo käy. Olo on kuin polkupyörän ajajalla; tuuli puhaltaa vastaan koko ajan.

        Mikä kansan kannatus ja tuki teillä muka on. Millähän lämpömittarilla moinen asia lienee olla mitattu. Kertositkos jos tiedät??

        Seuraavissa kunnallisvaaleissa menettää Tampereen sossut vähintään 7 - 10 paikkaa. Punaväri nääs ei satu oleen enää muodissa jos oot huomannu.

        Elätte sossut täällä vielä 1970-lukuu kun sinne ootte jämähtäneet mutta nyt on vuosi 2006 ja kohta 2007.

        Koskenniskan kävelysiltaakin ootte jarruttaneet jo kohta 10 vuotta kun mielestänne sinne pitäisi se turha autosilta rakentaa. Kansa ei tämmöstä hyväksy vaan nuoret menee eteenpäin ja katsoo huomiseen. Te sensijaan katsotte vaan vanhaa valtaanne ja itkette sitä takaisin.

        Ei tässä kiemurrella missään koukussa. Oletko ehkä itse siinä vihreiden perinteisessä koukussa? Eli pössytät tötsyjä, kuten rakas Rosannekin? No, omapa on asiasi. Kunhan vain kysyn, kun noin sekavia sepustelet. Kannattaisi aina pitää järki ja maltti mukana. Silloinkin, kun syyttelee toisia. Se Pauli Välilihakin on nyt niin malttamaton, kun ei saanutkaan sitä kädettömien kusettajan paikkaa.

        Muuten pyydän vain malttamaan tuonne kevään korvalle, jolloin kansa ratkaisee kumpi on oikeassa.


      • neuvon it-
        Oikein väärin, kokoon käärin kirjoitti:

        Ei tässä kiemurrella missään koukussa. Oletko ehkä itse siinä vihreiden perinteisessä koukussa? Eli pössytät tötsyjä, kuten rakas Rosannekin? No, omapa on asiasi. Kunhan vain kysyn, kun noin sekavia sepustelet. Kannattaisi aina pitää järki ja maltti mukana. Silloinkin, kun syyttelee toisia. Se Pauli Välilihakin on nyt niin malttamaton, kun ei saanutkaan sitä kädettömien kusettajan paikkaa.

        Muuten pyydän vain malttamaan tuonne kevään korvalle, jolloin kansa ratkaisee kumpi on oikeassa.

        sellesi: >>>Kannattaisi aina pitää järki ja maltti mukana. Silloinkin, kun syyttelee toisia


      • Oikein väärin, kokoon käärin
        syyllistynyt kirjoitti:

        johonkin kirjoituksellasi.

        >>>>Olisi kannattanut tutkia nyt kuin sitten joskus myöhemmin. Olisi erittäin kiusallista ja suuri häpeä tamperelaisille, jos poliisin iskuryhmä tulisi valtuuston istuntosalista noutamaan puheenjohtajaa.

        Kannattaisi aina malttaa lukea tarkkaan teksti ennenkuin nostaa etusormensa näppäimistölle ja alkaa kieli suupielessä pyörien etsiä aakkosia.

        Tamperelaisena minulla on toki oikeus keskustella niinkin tärkeästä asiasta, kuin valtuuston arvovalta Olen ollut vain huolestunut siitä, kun tuomion saanutta miestä ruvetaan nostamaan valtuuston puheenjohtajaksi. Olisihan se tosi noloa, jos valtuustosaliin tulisi poliisit, kuten demarien puoluekokoukseen Sutin iskuryhmä. Elämä ja ihminen kun toistavat itseään. Jos suomenkieli olisi sinulle tuttua, huomaisit nuo konditionaalit lauseessa.

        Olisin erittäin iloinen, jos Pomosi tekisi tutkintapyynnön. Siitä se iso ilo ratkeaisikin, koska en toki herjaa ketään lainkuuliaisena ja sitä tuntevana. Muuten moinen syyttelykin on jo herjausta, että pidäpä itse varasi. Kyllä se laki löytyy sinullekin ja osoite kanssa.


      • Oikein väärin, kokoon käärin
        neuvon it- kirjoitti:

        sellesi: >>>Kannattaisi aina pitää järki ja maltti mukana. Silloinkin, kun syyttelee toisia

        Ihan ensimmäiseksi; ei kannata ryhtyä "tulkitsemaan lakia", jos eväät siihen tulkintaan puuttuvat. Viimekäden tulkinnan antaa aina asianomainen oikeusistuin. Turvaudun mieluimmin sen sanaan kuin arvoisan kirjoittajan kenttätuomioistuimeen. Tosin epäilen, että sekavasti kirjoittavalla kiistakumppanilla ei ole mahdaattia Paavolalta eikä keneltäkään muulta haasteiden ja uhkailujen esittämiseen.

        Paavolan asiaa tutkinut poliisi voi vetää vaikka kuinka monta hernettä nenäänsä, vaikka suottapa sen tekisi, koska kritiikki ei kohdistunut poliisiin. Toisaalta Suomi on maa, jossa on lupa jopa kritisoida viranomaisiakin, mikä lienee suuri yllätys arvoisalle opponentilleni. Se, että kritiikkini oli yleisellä tasolla koskien poliittista valintaa, on jäänyt kunnioitettavalta kiistakumppanilta hänen kuumissaan olosta ja tunteiden kuohuissa aivan havaitsematta. Pitäisi aina nojata faktoihin eikä rivien välistä tulkitsemiseen, jos kerta haluaa esiintyä "oikeuden miehenä" ja haasteiden esittäjänä. Otan haasteet toki vastaan. Ja sanoistani vastaan lipettiin lähtemättä, jota jotkut korkeassakin asemassa olevat ja korkeaan asemaan pyrkivät ovat hyvinkin näyttävästi harrastaneet.

        Epäilenkin suuresti, että surkeaa tekstiä tuottava kirjoittaja pyrkii pelottelemaan minua kovin heppoisin eväin. Turhaan. Tuolla naurettavalla tyylillä ei todellakaan ole vaikutusta! Aion siis vastaisuudessakin käyttää hienon yhteiskuntamme suomaa ilmaisuvapauttani siihen kysymättä lupaa kysymättä. Viimeeksi sellainen tulisi mieleeni kysyä keneltäkään pässipäältä. (Jätän tuon sanan pässinpääkin yleiselle tasolle enkä tarkenna sitä edes pyydettäessäkään.)

        Luin tekstini uudestaan, koska hämmästyin, onko dementiani pahentunut, mutta en toisellakaan lukemisella huomannut mitään sellaista, jota pitäisi täsmentää. Se saattaa tietenkin olla vaikeaa ymmärtää ihmiselle, joilta puuttuu riittävä kapasiteetti mieltää lukemaansa. Mutta ei voi kuin valittaa. Luulenpa, että en ole ainoa kuntalainen, joka kantaa huolta siitä, että valtuuston puheenjohtajaksi ollaan valitsemassa Paavolaa. Tämä oli se ydinasia, jota kirjoittajan, joka ei keksinyt itselleen edes nimimerkkiä, ei näytä ymmärtävän. Kuten hän ei näytä ymmärtävän sitä komiikkaa mikä asiaan liittyy. Taaskaan ei voi kuin valittaa. Satiiri on nimittäin monesti hauskaa.

        Koska arvoisa kirjoittelija esittää syytöksiä ja on jo useamman kerran haastamassa minua oikeuteen ymmärrän lopettaa tämän "ajatusten vaihdon" hänen kanssaan nyt tähän. Lisäksi hänen kiihkossaan tuottamansa sekainen teksti on ikävää luettavaa yksipuisuudessaan. Jään kuitenkin odottelemaan syytteitä ja poliisikuulusteluja tyynin mielin.

        Jostakin syystä mieleeni nousi vanha amerikkalainen sanonta: "Turha painia porsaan kanssa. Siinä ryvettää vaatteensa ja porsaasta se on vain hauskaa".


      • Pidetään linjat selvinä
        neuvon it- kirjoitti:

        sellesi: >>>Kannattaisi aina pitää järki ja maltti mukana. Silloinkin, kun syyttelee toisia

        Nyt on mennyt kirjoittajalla linjat sekaisin hätäännyksessä. "Minähän en ole syyttänyt ketään, olen vaan kertonut vähän siitä mitä Suomen laki sisällään pitää." Tällaisia "syytöksiä" ei ole esitetty tässä linjassa, vaan lainaus on toisen otsakkeen alta. Kirjoittaja vastailee siis kahteen eri kirjoitukseen, vaikka nimimerkki ei niin annakaan ymmärtää. Ei ole oikeaa nettikirjoittamista!

        Lukijoiden kannalta olisi hyvä, jos kirjoittaja käyttäisi kunnon nimimerkkiä.


      • politiikka.
        syyllistynyt kirjoitti:

        johonkin kirjoituksellasi.

        >>>>Olisi kannattanut tutkia nyt kuin sitten joskus myöhemmin. Olisi erittäin kiusallista ja suuri häpeä tamperelaisille, jos poliisin iskuryhmä tulisi valtuuston istuntosalista noutamaan puheenjohtajaa.

        Kulttuuriin kuuluu jatkuva perusteeton uhkailu.

        Vai Venäjällekö olen muuttanut.


      • siirretty pi-
        Oikein väärin, kokoon käärin kirjoitti:

        Ei tässä kiemurrella missään koukussa. Oletko ehkä itse siinä vihreiden perinteisessä koukussa? Eli pössytät tötsyjä, kuten rakas Rosannekin? No, omapa on asiasi. Kunhan vain kysyn, kun noin sekavia sepustelet. Kannattaisi aina pitää järki ja maltti mukana. Silloinkin, kun syyttelee toisia. Se Pauli Välilihakin on nyt niin malttamaton, kun ei saanutkaan sitä kädettömien kusettajan paikkaa.

        Muuten pyydän vain malttamaan tuonne kevään korvalle, jolloin kansa ratkaisee kumpi on oikeassa.

        dettäviksi keväällä??? Ennen ne olivat lokakuussa???


      • jollain lailla
        Pidetään linjat selvinä kirjoitti:

        Nyt on mennyt kirjoittajalla linjat sekaisin hätäännyksessä. "Minähän en ole syyttänyt ketään, olen vaan kertonut vähän siitä mitä Suomen laki sisällään pitää." Tällaisia "syytöksiä" ei ole esitetty tässä linjassa, vaan lainaus on toisen otsakkeen alta. Kirjoittaja vastailee siis kahteen eri kirjoitukseen, vaikka nimimerkki ei niin annakaan ymmärtää. Ei ole oikeaa nettikirjoittamista!

        Lukijoiden kannalta olisi hyvä, jos kirjoittaja käyttäisi kunnon nimimerkkiä.

        kunnollisempi nimimerkki, täh??

        Joo, oli teksti menny väärään paikkaan. Olet hirveen viksu kun sen huomasit ennenkun minä ite.


      • Oi anteeksi
        jollain lailla kirjoitti:

        kunnollisempi nimimerkki, täh??

        Joo, oli teksti menny väärään paikkaan. Olet hirveen viksu kun sen huomasit ennenkun minä ite.

        Tarkoitus oli todeta vain asia. En osannut arvata, että oikaisu aiheuttaa moiset pultit


      • Elviira täällä
        siirretty pi- kirjoitti:

        dettäviksi keväällä??? Ennen ne olivat lokakuussa???

        Tyhmää näsäviisastelua. Loppuuko järki kesken?


      • vaiko multa
        Elviira täällä kirjoitti:

        Tyhmää näsäviisastelua. Loppuuko järki kesken?

        On ihan oikeen oikasta jos joku oottaa kunnallisvaaleja jo keväällä. Tietäneekö tuo mitään muutakaan.


      • huusiin
        Oi anteeksi kirjoitti:

        Tarkoitus oli todeta vain asia. En osannut arvata, että oikaisu aiheuttaa moiset pultit

        vaihtaan rättii. Sinulla on moonikset.


    • Böndi

      Onks karkkii?

    • Treen sossuille

      kultamitalin kaikille. Jaetaan 6.12 raatihuoneen rappusilla heti ilotulituksen jälkeen. Sinne vaan kaikki jonoon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1633
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      655
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe