Tässä ihmettelen kuinka vastustaja AdaFlink kirjoittaa ja sit tulee katumapäälle ja poistelee omia viestejä hassua:)Jos et kerta poistanu niin kerro ihmeessä AdaFlink se uudelleen.http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000003&conference=4500000000000561&posting=22000000021609947
Ja mitään että voi...
Mihin hävis Adan teksti?.
30
2162
Vastaukset
- AdaFlink
... niistä. Sieltä hävisi aika monta. En ottanu niitä talteen, mutta enköhän muista ainakin pääpiirteissään.
Joku lupas kopata ne ja mun puolesta voi ihan kernaasti laittaa ne tänne.
Enkä poista omia viestejäni, kuten eräät. Jos oon jonkun poistanu, niin olen aina sanonu, että nyt poistin ite.
Ja mitaan ette voi...- Tietsikka
Kirjoittaa niitä takasin se jos jokin on tässä elämässä varmaa.Taisit mennä Clusoa ja sitä KRP;n tutkijaa koskevassa jutussa liian pitkälle.
- se väittää vaan
Tietsikka kirjoitti:
Kirjoittaa niitä takasin se jos jokin on tässä elämässä varmaa.Taisit mennä Clusoa ja sitä KRP;n tutkijaa koskevassa jutussa liian pitkälle.
Olen ihan varma kans et Ada vaan esittää tollasta. Itse se niitä poistelee, kun ne poistuu niin hienosti suoraan hänen altaan, kesken viestiketjun. Sillä ei vain ole kanttia myöntää sitä. Menee kasvot. Menee kovapintaisen naisen kasvot ja tilalle tulee vellihousuisen kotkottajan kasvot.
- AdaFlink
Tietsikka kirjoitti:
... yhteyttä ylläpitoon ja kysy sieltä. Et yhtään ujostele, vaan kysyt suoraan, niin minäkin teen, mikäli mua joku asia vaivaa.
Ja siinä KRP:n jutussa ei mainittu mitään sellaista, miten cluso oli auttanu tutkijoita. Cluso on sen toki kertonu ite forumeilla, jotta miten ja miksi.
Mikäli ylläpito on niitä pitäny asiattomina, niin se on ne poistanu. Mikäli cluso on krapulassa aamusella tullu katumapäälle, niin se on pyytäny ylläpitoa ne poistamaan. Niin hölmö mä en ole, että kirjotan ne tänne uudelleen, koska silloin mä saisin bannit (joutusin jäähylle). Mutta mikäli jollain ne on tallessa, niin tänne vaan. Ne mitkä mä tänne kirjotin, niin pystyn myös sanani todistamaan.
Jotenkin tuntuu oudolta, että aina mun viestit poistetaan juuri niistä, missä cluso uhoo jotakin. Hyvin harvoin on muitten ketjuista poistettu mun viestejä. Eli yksinkertaisesti cluso painaa paniikkinappulaa.
Ja mitaan ette voi... - Tietsikka
AdaFlink kirjoitti:
... yhteyttä ylläpitoon ja kysy sieltä. Et yhtään ujostele, vaan kysyt suoraan, niin minäkin teen, mikäli mua joku asia vaivaa.
Ja siinä KRP:n jutussa ei mainittu mitään sellaista, miten cluso oli auttanu tutkijoita. Cluso on sen toki kertonu ite forumeilla, jotta miten ja miksi.
Mikäli ylläpito on niitä pitäny asiattomina, niin se on ne poistanu. Mikäli cluso on krapulassa aamusella tullu katumapäälle, niin se on pyytäny ylläpitoa ne poistamaan. Niin hölmö mä en ole, että kirjotan ne tänne uudelleen, koska silloin mä saisin bannit (joutusin jäähylle). Mutta mikäli jollain ne on tallessa, niin tänne vaan. Ne mitkä mä tänne kirjotin, niin pystyn myös sanani todistamaan.
Jotenkin tuntuu oudolta, että aina mun viestit poistetaan juuri niistä, missä cluso uhoo jotakin. Hyvin harvoin on muitten ketjuista poistettu mun viestejä. Eli yksinkertaisesti cluso painaa paniikkinappulaa.
Ja mitaan ette voi...Juuri noin tekee se vastustajista ohoi!Parhain!!!!
Sinä se olet sen poistanu,koska eihän Cluso ole voinu poistaa sun viestä sä taasen rekisteröidyn nikkisti perusteella pystyt.Tässä se nähdään miten niin joutuisit banniin?Jos teksti ei ole prikulleen sama niin ei se ole massapostittamista ADA:D - AdaFlink
Tietsikka kirjoitti:
Juuri noin tekee se vastustajista ohoi!Parhain!!!!
Sinä se olet sen poistanu,koska eihän Cluso ole voinu poistaa sun viestä sä taasen rekisteröidyn nikkisti perusteella pystyt.Tässä se nähdään miten niin joutuisit banniin?Jos teksti ei ole prikulleen sama niin ei se ole massapostittamista ADA:D... lutusta. Kyllä mä Jippiillä oon saanut parit bannit, joten enköhän tiedä mistä puhun.
Miten niin cluso ei voi poistattaa mun viestejä? Aivan varmasti voi. Se painaa paniikkinappulaa ja uikuttaa ylläpidolle, että Ada rääkkää. Ylläpito ne sitten poistaa, eikä välttämättä luekaan niitäkunnolla.
Eli mars, mars vaan kääntymään ylläpidon puoleen. Kyllä ne sulle sieltä vastaa, miksi ne on poistettu.
AdaFlink kirjoitti:
... lutusta. Kyllä mä Jippiillä oon saanut parit bannit, joten enköhän tiedä mistä puhun.
Miten niin cluso ei voi poistattaa mun viestejä? Aivan varmasti voi. Se painaa paniikkinappulaa ja uikuttaa ylläpidolle, että Ada rääkkää. Ylläpito ne sitten poistaa, eikä välttämättä luekaan niitäkunnolla.
Eli mars, mars vaan kääntymään ylläpidon puoleen. Kyllä ne sulle sieltä vastaa, miksi ne on poistettu.
Ja mitaan ette voi...Nyt se on ylläpidon syy:)Joopa joo kysyppä sinä ylläpidolta asiaa.
- AdaFlink
Tietsikka kirjoitti:
Nyt se on ylläpidon syy:)Joopa joo kysyppä sinä ylläpidolta asiaa.
... kysyisin? Ai siksikö, ettet ite uskalla? Ei mun tartte kysyä, koska mä tiedän, etten ole poistanu. Sinähän tässä epäilet, joten mars, mars vaan.
Mä en ole ylläpitoa syyttäny, joten älä vääristele. Ylläpito on tuomari tälläkin forumilla ja tuomarihan tekee, kuten parhaaksi näkee.
Joten kipiti, kapiti kysymään...
AdaFlink kirjoitti:
... kysyisin? Ai siksikö, ettet ite uskalla? Ei mun tartte kysyä, koska mä tiedän, etten ole poistanu. Sinähän tässä epäilet, joten mars, mars vaan.
Mä en ole ylläpitoa syyttäny, joten älä vääristele. Ylläpito on tuomari tälläkin forumilla ja tuomarihan tekee, kuten parhaaksi näkee.
Joten kipiti, kapiti kysymään...
Ja mitaan ette voi...Jos kirjoitat ne puuttuvat tekstit uudestaan et saa niitä banneja,koska tekstisi ei varvasti ole prikulleen samanlaista kuten se oli eka kirjoituksessasi ymmärrätkö?Mutta sinä et uskalla pelkäät ja sille et voi mitään...
Muuten luulisi sua kiinnostavan miksi nimimerkkisi kirjoittama tekstit poistettiin? - AdaFlink
Tietsikka kirjoitti:
Jos kirjoitat ne puuttuvat tekstit uudestaan et saa niitä banneja,koska tekstisi ei varvasti ole prikulleen samanlaista kuten se oli eka kirjoituksessasi ymmärrätkö?Mutta sinä et uskalla pelkäät ja sille et voi mitään...
Muuten luulisi sua kiinnostavan miksi nimimerkkisi kirjoittama tekstit poistettiin?... miksi ne poistettiin. Sua se tuntuu vaivaavan kovastikin, joten edelleen sama laulu; kysy ylläpidolta.
Miks´ mä ne kirjottasin uudelleen? Joku niistä otti nokkiinsa tai ne oli liian "rohkeita" ja ylläpito teki sen, minkä parhaammaks´ näki.
AdaFlink kirjoitti:
... miksi ne poistettiin. Sua se tuntuu vaivaavan kovastikin, joten edelleen sama laulu; kysy ylläpidolta.
Miks´ mä ne kirjottasin uudelleen? Joku niistä otti nokkiinsa tai ne oli liian "rohkeita" ja ylläpito teki sen, minkä parhaammaks´ näki.
Ja mitaan ette voi...Jo itsekkin että "ehkä ne oli liian rohkeita"Eli sinulla on tapana kirjoittaa näitä ns"Rohkeita"Ja ne poistetaan.Kerrot,että pysyt sanojesi takana niin miksi et kirjoittaisi niitä uudelleen?
- AdaFlink
Tietsikka kirjoitti:
Jo itsekkin että "ehkä ne oli liian rohkeita"Eli sinulla on tapana kirjoittaa näitä ns"Rohkeita"Ja ne poistetaan.Kerrot,että pysyt sanojesi takana niin miksi et kirjoittaisi niitä uudelleen?
... sellaista, mikä ei ole tarkoitettu herkkähermoisten luettavaksi.
Mutta etkö juuri tivannu aloituksessasi, että "Ada poistaa viestejään". Joko selvitit ylläpidon kanssa, jotta kuka on poistattanut viestit? Miksi muuten vasta noin viikon viiveellä sä niitä kaipaat? Sähän olet ne ilmiselvästi lukenu (ehkä tallentanutkin), niin laita sä ne tänne. Vai oletko kenties cluso ja et muista enää, mitä sinä tai minä ollaan kirjoitettu ja siksi sua asia vaivaa?
AdaFlink kirjoitti:
... sellaista, mikä ei ole tarkoitettu herkkähermoisten luettavaksi.
Mutta etkö juuri tivannu aloituksessasi, että "Ada poistaa viestejään". Joko selvitit ylläpidon kanssa, jotta kuka on poistattanut viestit? Miksi muuten vasta noin viikon viiveellä sä niitä kaipaat? Sähän olet ne ilmiselvästi lukenu (ehkä tallentanutkin), niin laita sä ne tänne. Vai oletko kenties cluso ja et muista enää, mitä sinä tai minä ollaan kirjoitettu ja siksi sua asia vaivaa?
Ja mitaan ette voi...Pelkää...Minä ainakin kysyisin sinuna kerta olet miksi sinun kirjoituksesi poistettiin? Mutta kuten me kaikki tiedämme kirjoitit siihen sellaista vale juttujasi,että päätit ne poistaa.
Tämä tiedetään jo. - AdaFlink
Tietsikka kirjoitti:
Pelkää...Minä ainakin kysyisin sinuna kerta olet miksi sinun kirjoituksesi poistettiin? Mutta kuten me kaikki tiedämme kirjoitit siihen sellaista vale juttujasi,että päätit ne poistaa.
Tämä tiedetään jo.... ja et muista mitä olet kirjotellu ja yrität tolla provoilulla ärsyttää mua laittamaan ne uudestaan tänne. Ei onnistu ja sen tiedon kanssa sun pitää elää.
AdaFlink kirjoitti:
... ja et muista mitä olet kirjotellu ja yrität tolla provoilulla ärsyttää mua laittamaan ne uudestaan tänne. Ei onnistu ja sen tiedon kanssa sun pitää elää.
Ja mitaan ette voi...En ole Cluso,mutta kerta et pysy sanojesi takana muutoinhan sen pystyisit uudelleenki kirjoittamaan.
Olet säälittävä tapaus, hanki hoitoa. - kysyjä ei jne
AdaFlink kirjoitti:
Ja mitaan ette voi...Ja vastus oli:
KÄYTTÄJÄ ON POISTANUT ITSE VIESTIT. - AdaFlink
Tietsikka kirjoitti:
En ole Cluso,mutta kerta et pysy sanojesi takana muutoinhan sen pystyisit uudelleenki kirjoittamaan.
Olet säälittävä tapaus, hanki hoitoa.... takana en ole pysyny? Ja mitä mä pelkään?
ja mitaan ette voi... - AdaFlink
kysyjä ei jne kirjoitti:
Ja vastus oli:
KÄYTTÄJÄ ON POISTANUT ITSE VIESTIT.... kokonaisuudessaan saamasi viesti ylläpidolta. Se ei voi olla salainen, jos koska ylläpito sen sulle on antanu.
AdaFlink kirjoitti:
... takana en ole pysyny? Ja mitä mä pelkään?
ja mitaan ette voi...Pelkäät menettäväsi ns forumi kasvot kun kaikki tulee tietämään,että sinä olet valehtelija ja hyvin kiero ihminen.
- AdaFlink
Tietsikka kirjoitti:
Pelkäät menettäväsi ns forumi kasvot kun kaikki tulee tietämään,että sinä olet valehtelija ja hyvin kiero ihminen.
... muiden hyväksyntää jutuilleni. Mä lyön faktaa pöytään ja jos joku ei usko esim. selviä lakitekstejä ja oikeudenpäätöksiä (mitkä voi jokainen halutessaan tarkistaa), niin ei se ole multa pois.
Kiero mä kyllä voin olla. Vähintäänkin olen kierompi, kuin vastapuoli. Clusonkin kaikki tekstit koppasin välittömästi sellaiselle koneelle, mikä ei ole verkossa. Kaikki on ainakin kahtena kappaleena ja lisäksi vielä tulostettuna. Siinä HP savus, kun tulostin monia tuhansia sivuja (HP:n patruuna kestää noin 10 000 musta-valko -sivua ja välillä jouduin patruunan vaihtamaankin).
Ja mitaan ette voi... - AdaFlink
Tietsikka kirjoitti:
Pelkäät menettäväsi ns forumi kasvot kun kaikki tulee tietämään,että sinä olet valehtelija ja hyvin kiero ihminen.
... muistaa mun kirjoituksen Miss Suomesta.
Tässä poiminta sähkäristäni, mitä mulle ehdotettiin. Kieltäydyin ja sanoin, etten ala pilaamaan nuoren tytön mainetta.
"""""""""""""""""""""""""""""""""""
Otsikot: Näytä kaikki otsikkotiedot
Hei tilasto tässä tietoja missistä huomenna varmaan on juttua
katso lehdessä mä annan sulle vapaat kädet tehä siitä jutu.Mä
oon tuntenu sut jo niin kauvan,että vedätetään lehdistöä oikein
kunolla nykysiinhän tietoihini he ei pääse.Kuvanki voit
julkaista mulla on täälä paempiakin tehdään tästä härdelli
juttu:)
T.xxxx
Linkki http://xxxxx
"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
Joten eiköhän mulla ole jutut tallella.
AdaFlink kirjoitti:
... muistaa mun kirjoituksen Miss Suomesta.
Tässä poiminta sähkäristäni, mitä mulle ehdotettiin. Kieltäydyin ja sanoin, etten ala pilaamaan nuoren tytön mainetta.
"""""""""""""""""""""""""""""""""""
Otsikot: Näytä kaikki otsikkotiedot
Hei tilasto tässä tietoja missistä huomenna varmaan on juttua
katso lehdessä mä annan sulle vapaat kädet tehä siitä jutu.Mä
oon tuntenu sut jo niin kauvan,että vedätetään lehdistöä oikein
kunolla nykysiinhän tietoihini he ei pääse.Kuvanki voit
julkaista mulla on täälä paempiakin tehdään tästä härdelli
juttu:)
T.xxxx
Linkki http://xxxxx
"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
Joten eiköhän mulla ole jutut tallella.
Ja mitaan ette voi...Muista forumin lukijana mitään Mis Suomi juttua sinäkö Miss Suomi?Vai mitä tarkoitat?Aivan ulalla
taitaa olla Adan parasta jo laittaa nukkumaan kyllä nukku Matti tulee:D)
- marsu1
on tuo Sandels! Etiketin mukaan ainakin!
Mutta tuo ei ole asiani ydin.
Hyökkäät Adaa vastaan siksi että "hän poisti viestinsä"????
Mitä sitten? Ada kirjoittaa paljon ja antaumuksella (anteeksi tämä ylihieno ilmaisu); hän kirjoittaa pääsääntöisesti hyvin, toisinaan keskinkertaisesti.
Toisinaan hän on sillä päällä että "antaa palaa kaikki paska naamalle vaan" ja vapauttaa jarrun päästänsä, estot ja epäluuloiset ajatukset hattuun...silloin hän kirjoittaa sydämellään; toisinaan se sydän on vihainen; vittuuntunut.
Silloin lähtee kovaa tekstiä sellaiselta ihmiseltä joka osaa kirjoittaa..
Sitten sydän rauhoittuu ja aivot saavat tilaisuuden ihmistä neuvoa....
On ihan luonnollista, ahkeralle kirjoittajalle, poistaa omia kirjoituksiaan.
Sinä "Tiekkari" teet tuosta "jymy-jutun"!!Jos hän on jotain poistanut se johtuu terveestä harkinnasta..Harmi että en tekstiä ehtinyt lukea.
Jos Ada jonkin tekstin poisti ei se tod.näk. johdu siitä että hän olisi ollut väärässä..hän ilmeisesti totesi että tekstistä seuraa enemmän harmia kuin hyötyä ja tallensi sen myöhempää julkaisua varten?
Luuletko tiekkari että voit Adan saamaa "hyvän, ytimekkään, rohkean"-kirjoittajan asemaa tuolla jankutuksellasi horjuttaa? Harva uskaltaa noin pitkään ja hartaasti ja asiantuntevasti esim. Movea vastaan kirjoitella.
Helppoa täällä palstalla on rekattuja nikkejä vastaan hyökätä esim. sinä "tiekkari".
*Räkäisee "tiekkari"-kertakäyttönikin päälle, paskantaa naamalle, pyyhkii perseensä sen vaatteisiin ja lopuksi.....pyytää "tiekkaripojua" tilaamaan taksin :)- JO O
Totta .... toisinaan totta,. muttei yleensä.
Ada omn paskajauhaja, joka ei jaksa mitään muuta kuijn että wgi:hin meni rahani juttuja,
Ada on nero. eiku ei olekaan.. jotain tyhmän ja idiootin välillä pakko olla. - pesuaine
JO O kirjoitti:
Ada omn paskajauhaja, joka ei jaksa mitään muuta kuijn että wgi:hin meni rahani juttuja,
Ada on nero. eiku ei olekaan.. jotain tyhmän ja idiootin välillä pakko olla.Turhaa Adaa moititta. Ainoa ihminen joka uskaltaa rehellisesti sanoo miten asian laita on.
Hyvä Ada jatka samaa rataa. Ei täälä muita järkeviä paljo näytä olevan. - AdaFlink
JO O kirjoitti:
Ada on nero. eiku ei olekaan.. jotain tyhmän ja idiootin välillä pakko olla.... ollu WGI:ssä mukana? Mulla on vielä sen verta aivotoimintaa jäljellä, että tollaset kusetukset tulee kyllä kierrettyä kaukaa.
Missä olen puhunu paskaa? Missä olen valehdellu? Jos kerta noin sanoo, niin hyvän keskustelun edellytys on, että kerrotaan, missä ja milloin paskanjauhanta ja valehtelu on tapahtunut.
Kyllä se tuntuu olevan toisille vaikeaa toi totuuden myöntäminen. Parantuminenhan alkaa siitä, että myöntää itselleen ongelman. Vähän samalla tapaa, kuin alkoholisteilla.
Ja mitaan ette voi... - kertoja..
AdaFlink kirjoitti:
... ollu WGI:ssä mukana? Mulla on vielä sen verta aivotoimintaa jäljellä, että tollaset kusetukset tulee kyllä kierrettyä kaukaa.
Missä olen puhunu paskaa? Missä olen valehdellu? Jos kerta noin sanoo, niin hyvän keskustelun edellytys on, että kerrotaan, missä ja milloin paskanjauhanta ja valehtelu on tapahtunut.
Kyllä se tuntuu olevan toisille vaikeaa toi totuuden myöntäminen. Parantuminenhan alkaa siitä, että myöntää itselleen ongelman. Vähän samalla tapaa, kuin alkoholisteilla.
Ja mitaan ette voi...Olet puhunut paskaa ja valehdellut läpi tämän topicin.
Olet valehdellut asiasta ettet olisi itse poistanut viestejä. Tiedät hyvin ettei ylläpito vastaa tuollaisiin kyselyihin. Olet huvittavasti määrätyissä tilanteissa antanut itsestäsi tyhmemmän kuvan kuin oikeasti olet. Kaikki on varsin läpinäkyvää, ellei nyt ihan pikkulapsen asteella ole. Aikuinen ja fiksu ihminen näkee pelkästä tekstistä lävitsesi.
Eiköhän olisi sinun itsesi parasti hoidattaa ensin omat addiktiosi, ennen kuin alat muita neuvomaan. - AdaFlink
kertoja.. kirjoitti:
Olet puhunut paskaa ja valehdellut läpi tämän topicin.
Olet valehdellut asiasta ettet olisi itse poistanut viestejä. Tiedät hyvin ettei ylläpito vastaa tuollaisiin kyselyihin. Olet huvittavasti määrätyissä tilanteissa antanut itsestäsi tyhmemmän kuvan kuin oikeasti olet. Kaikki on varsin läpinäkyvää, ellei nyt ihan pikkulapsen asteella ole. Aikuinen ja fiksu ihminen näkee pelkästä tekstistä lävitsesi.
Eiköhän olisi sinun itsesi parasti hoidattaa ensin omat addiktiosi, ennen kuin alat muita neuvomaan.... parit A-4:t tekstiä ja sitten menny poistamaan ne? Eiks´ tuntuskin aika oudolta?
En ole koskaan kysyny ylläpidolta, miksi viestini on poistettu, joten en voi tietää, mitä ne vastaa. Yläpito on tuomari ja sillä selvä. Jos et ole ikinä pelannu joukkuepeliä, niin en yhtään ihmettele, miksi et ymmärrä. Yleensä se on niin, ettei tuomarin tartte selitellä.
Mut sä väitit, että mä valehtelen, joten todistustaakka on sulla. Todista että Ada on poistanu ne viestit. Ethän sä voi sanoa jollekin, että joku on valetta, mikäli et pysty todistamaan väitettäsi.
Ada ei ole poistanu niitä.
AdaFlink kirjoitti:
... ollu WGI:ssä mukana? Mulla on vielä sen verta aivotoimintaa jäljellä, että tollaset kusetukset tulee kyllä kierrettyä kaukaa.
Ja mitaan ette voi...Aspitus on kunniallinen peliyhtiö sitä EI ole tuomittu mistään ja Aspiritus on täysin eri yhtiö kun Wgi oli. Johtajana on nyt Jost Steinbruchel joka on hyvin kuuluisa pankkiiri ja mukana monissa eri pörssiyrityksissä.Adan valheet tiedetään hän yleistää
jo aikasemmissaan kirjoituksissa hän mustamaalaa Aspiritusta.Hänellä on vaan Wgin Suomen tuomittujen
Lahden oikeudenkäynti kirjat ja SE tekee hänestä mitä vakavasti otettavan vastustajan:D - AdaFlink
Tietsikka kirjoitti:
Aspitus on kunniallinen peliyhtiö sitä EI ole tuomittu mistään ja Aspiritus on täysin eri yhtiö kun Wgi oli. Johtajana on nyt Jost Steinbruchel joka on hyvin kuuluisa pankkiiri ja mukana monissa eri pörssiyrityksissä.Adan valheet tiedetään hän yleistää
jo aikasemmissaan kirjoituksissa hän mustamaalaa Aspiritusta.Hänellä on vaan Wgin Suomen tuomittujen
Lahden oikeudenkäynti kirjat ja SE tekee hänestä mitä vakavasti otettavan vastustajan:D... on vaan niin pieni kusetus, ettei se kiinnosta viranomaisia.
Jos nyt kuitenkin jolla...kulla on aikomus liittyä lahjoittamaan rahaa tenukepeille, niin kannattaa tutustua lähemmin viritelmiin:
Skybiz...VGG...WGI...Aspiritus... huijaussysteemiin. Noissa huseeraa samat hemmot ja aina on kaikki menny perseelleen.
Ja mitaan ette voi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944