Mitä huuhaalaisille

joululahjaksi?

Mitä antaisit joululahjaksi esim Typylle, Aliisalle, a-v:lle, Outzakille, Perskutille, Quulle, Sateelle, Iitalle, Nyyperille..jne..?

14

706

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Arkkiblondi

AS Roman sukat olis kiva saada. Tottin paita mulla onkin jo.

• perskuti

Toivomus: Anna joululahjaksi näiden kaikkien olla myös minun ystäviä.
      Unohtamatta Sinua.

Taitaa olla liian suuri taakka yhdelle toivomukselle, mutta ainakin yritin:=)

Yksi toivomus...Älä näytä Heitä ainoastaan lahjapakkauksessa, vaan Ystävänä.

• S-Y

haahuilijoille haluaisin antaa lämmintä joulu mieltä ja valkean maan jouluksi :)

• Annica..

..Typylle laulukirjan, Perskutille parranajokoneen, Nyyperille pumpattavan barbaran, Outzakille kalastusvehkeet, Quulle kartan..:)

• perskuti

Mistä tiesit, taidat olla- tosi tonttu tomera, kun tiesit osuvan kohdaallen tuon parranajokoneen!

Nyt uskon tonttuihin-ja joulupukkiin:=)

• Annica..
        perskuti kirjoitti:

Mistä tiesit, taidat olla- tosi tonttu tomera, kun tiesit osuvan kohdaallen tuon parranajokoneen!

Nyt uskon tonttuihin-ja joulupukkiin:=)

kyllä tonttu tietää mitä kukin tarvitsee.:)

• perskuti
        Annica.. kirjoitti:

kyllä tonttu tietää mitä kukin tarvitsee.:)

Se extra, miten sen kanssa on?:=)

• Annica..
        perskuti kirjoitti:

Se extra, miten sen kanssa on?:=)

pukille siitä extrasta, sekin varmasti järjestyy..?;)

• perskuti
        Annica.. kirjoitti:

pukille siitä extrasta, sekin varmasti järjestyy..?;)

Samalla olen huomannut.
        Pikkujoulusta jää muille palkankorotukset, osingot ja naiset...Minulle vain tumput.

Kysyn vaan? Onko tämä elämän tarkoitusta, vai miehisyyden tuhlausta?

Kevyesti, please....:=)

• outzak

Saanko mää kalastusvehkeet??? Virvelinkö??? Hyvä juttu, edellinen rupeekin olemaan hieman aikansa elänyt!!;))))

• Iso-Iita

kaikille huuhaalaisille lämpimät villasukat, itsekudotut..sekä suklaarasian..

• outzak

ihan kaikille hyvää mieltä ja rauhallisen joulun!! Ja toimivamman palstan ensi vuodeksi...;))

• Kylli.Kyllä

nyt kun olen jo kertonut oman toivomuslistani tietenkin tässä järjestyksessä (hyh minua)haluan antaa huuhaalaisille joululahjaksi joulun tuoksuja ja hyvää mieltä. Rauhan rauhaa haluaville ja villiä melskettä helinää ja helskettä sitä haluaville.

Mukavia hetkiä live- ja virtuaaliystävien ja -tuttavien kera.

Toteutukoon kaikki toiveenne.

• ele viina

...pari kossupatteria, parin viikon matka Pattayalle, uusi auto, asunto sekä suklaalevy (sininen).
      Olen vähään tyytyväinen.

Kiitoksia kaikille jo etukäteen.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      172
      13125
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      154
      5468
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4860
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      149
      3699
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      39
      2808
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      123
      1989
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      114
      1734
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      367
      1655
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      110
      1552
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      136
      1481
    Aihe