Onkohan tässä mitään järkee? Olla ja ihmetellä. Syödä kun nälättää, nukkua kun ei jaksa valvoa. En kyllä tiiä ollenkaan mitä tekis, tai olis tekemättä.
Miksi
5
95
Vastaukset
- ele viina
juo ku janottaa, syö ku nälättää ja...ota viinaa ku siltä tuntuu.
Jos ei muuta jaksa tai viitti niin ei haittaa. Nyt on perjantai ja pullo vieressä.- ollakko...
Olen kyllä ajatellut, että tuo alkomaholi olisi varmaan ratkaisu. Mutta kun minä en tykkää humaltua, haluan kontrolloida mitä teen. Ja siksipä tämä onkin tälläistä.
- ele viina
ollakko... kirjoitti:
Olen kyllä ajatellut, että tuo alkomaholi olisi varmaan ratkaisu. Mutta kun minä en tykkää humaltua, haluan kontrolloida mitä teen. Ja siksipä tämä onkin tälläistä.
...ilo ilman viinaa on teeskentelyä.
No joo, ei kannata viinaa ottaa jos se ei maistu.
Mä keksin. Lähde vaikka ulos lenkille. Sellanen muutaman kilsan lenkki piristää kivasti vaikka tuo keli on mitä on...
Niin, ja onhan meillä onneksi tämä huuhaa... :) - ollakko...
ele viina kirjoitti:
...ilo ilman viinaa on teeskentelyä.
No joo, ei kannata viinaa ottaa jos se ei maistu.
Mä keksin. Lähde vaikka ulos lenkille. Sellanen muutaman kilsan lenkki piristää kivasti vaikka tuo keli on mitä on...
Niin, ja onhan meillä onneksi tämä huuhaa... :)Kyllä aika kuluu ihan mukavasti. Ja huuhaa on mukavaa luettavaa. Mutta jos tarkemmin ajattelee, niin elämän tarkoitus on ollut minulla aina vähän hakusessa. Joten kyllä se siitä loppu tulee, vaikka ei aina ymmärrystä löytäisikään.
- ele viina
ollakko... kirjoitti:
Kyllä aika kuluu ihan mukavasti. Ja huuhaa on mukavaa luettavaa. Mutta jos tarkemmin ajattelee, niin elämän tarkoitus on ollut minulla aina vähän hakusessa. Joten kyllä se siitä loppu tulee, vaikka ei aina ymmärrystä löytäisikään.
Loppujen lopuksi aika menee, teki mitä hyvänsä tai on tekemättä.
Eppu Normaalien vanhaa ja kulunutta, mutta aina ajankohtaista sanoitusta lainatakseni: "Elämän tarkoitus on murheen karkoitus"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3396336Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483786- 81943
- 52870
- 41810
- 56806
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 67779
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,130763Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14691