Miksi

ollakko vai eikö

Onkohan tässä mitään järkee? Olla ja ihmetellä. Syödä kun nälättää, nukkua kun ei jaksa valvoa. En kyllä tiiä ollenkaan mitä tekis, tai olis tekemättä.

5

95

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ele viina

juo ku janottaa, syö ku nälättää ja...ota viinaa ku siltä tuntuu.
      Jos ei muuta jaksa tai viitti niin ei haittaa. Nyt on perjantai ja pullo vieressä.

• ollakko...

Olen kyllä ajatellut, että tuo alkomaholi olisi varmaan ratkaisu. Mutta kun minä en tykkää humaltua, haluan kontrolloida mitä teen. Ja siksipä tämä onkin tälläistä.

• ele viina
        ollakko... kirjoitti:

Olen kyllä ajatellut, että tuo alkomaholi olisi varmaan ratkaisu. Mutta kun minä en tykkää humaltua, haluan kontrolloida mitä teen. Ja siksipä tämä onkin tälläistä.

...ilo ilman viinaa on teeskentelyä.
        No joo, ei kannata viinaa ottaa jos se ei maistu.
        Mä keksin. Lähde vaikka ulos lenkille. Sellanen muutaman kilsan lenkki piristää kivasti vaikka tuo keli on mitä on...
        Niin, ja onhan meillä onneksi tämä huuhaa... :)

• ollakko...
        ele viina kirjoitti:

...ilo ilman viinaa on teeskentelyä.
        No joo, ei kannata viinaa ottaa jos se ei maistu.
        Mä keksin. Lähde vaikka ulos lenkille. Sellanen muutaman kilsan lenkki piristää kivasti vaikka tuo keli on mitä on...
        Niin, ja onhan meillä onneksi tämä huuhaa... :)

Kyllä aika kuluu ihan mukavasti. Ja huuhaa on mukavaa luettavaa. Mutta jos tarkemmin ajattelee, niin elämän tarkoitus on ollut minulla aina vähän hakusessa. Joten kyllä se siitä loppu tulee, vaikka ei aina ymmärrystä löytäisikään.

• ele viina
        ollakko... kirjoitti:

Kyllä aika kuluu ihan mukavasti. Ja huuhaa on mukavaa luettavaa. Mutta jos tarkemmin ajattelee, niin elämän tarkoitus on ollut minulla aina vähän hakusessa. Joten kyllä se siitä loppu tulee, vaikka ei aina ymmärrystä löytäisikään.

Loppujen lopuksi aika menee, teki mitä hyvänsä tai on tekemättä.
        Eppu Normaalien vanhaa ja kulunutta, mutta aina ajankohtaista sanoitusta lainatakseni: "Elämän tarkoitus on murheen karkoitus"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      339
      6336
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3786
    3. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      81
      943
    4. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      52
      870
    5. Miellyttääkö eniten

Kaivattusi persoona vai ulkonäkö?
      Ikävä
      41
      810
    6. Huomasin kyllä

Mitä tästä pitäisi ajatella?
      Ikävä
      56
      806
    7. Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista

Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v
      Ruoanlaitto
      8
      793
    8. Haluatko sitten

Rakastella miten paljon?
      Ikävä
      67
      779
    9. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      130
      763
    10. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      14
      691
    Aihe