Tod.näk ensi vuonnakin on jonkin näkönen Big Brother niin mee sää ilmottautuun.......se olis hyvä nähdä kun Piikkiq örveltää kännissä,haukkuu ärsyttäviä kanssakilpailijoita sossupossuiksi ja aina päiväkirjahuoneessa toitottaa "sosialismi on rikos ihmiskuntaa vastaan" :D
JJK90
ps.Kapitalismi ja Piikkiq ovat molemmat rikoksia ihmiskuntaa vastaan,verä ittes hirtee
Piikkiq,mulla on sulle idea
4
174
Vastaukset
- kun on suljetussa tilassa
riitävän kauan, aistit ei enää toimi ja sitten aina kostautuu... muuten kehityskelpoisesta sikiää älykkyysosamäärältään piikkis.Miten oikein jaksat käyttää energiaasi älyttömiin paskakirjoituksiisi?
- JJK90
Nii kumpi Piikkiq vai minä kirjoittaa sitä paskaa
Tietystihän vastaus on että molemmat mutta kumpaa sinä tarkoitit? - huolissani.
JJK90 kirjoitti:
Nii kumpi Piikkiq vai minä kirjoittaa sitä paskaa
Tietystihän vastaus on että molemmat mutta kumpaa sinä tarkoitit?huolissani.
Kunnioitan toki vapautta, mutta on väärin että mielisairas liikkuu ihan itsekseen. - JJK90
huolissani. kirjoitti:
huolissani.
Kunnioitan toki vapautta, mutta on väärin että mielisairas liikkuu ihan itsekseen............jostain laitoksesta
Kyllä on hyvä pakoilija kun Valjakkalat ja muut paskat jäi kiinni ja yks on vielä vapaana :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632162Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51815Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2381324En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71970Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.88950Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21885Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?155859Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39740- 19736
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93709