että älkää milloinkaan ostako kevyt-Aura-juustoa.
Se on Ka-Ma-Lan Ma-Kuis-Ta.
En tiedä toivunko milloinkaan tästä pettymyksestäni. Kun makunystyrät odottivat siis jotain ihainaisen rasvaisen-suolaista makuelämystä ja sitten saa vaan käyttämättömän filttitossun maun suuhunsa. Pthyi.
Käytettykin filttitossu olis ollut parempi.
Voih, aih, ouh tätä tuskaani!
Sen vaan sanon
4
121
Vastaukset
- outzak
olen minä!!!!
Mies osti sitä, kun ei kaupasta tavallista löytänyt.. Ihan kauheeta tavaraa!! Jotenkuten menettelee piilotettuna esim. pitsan täytteeseen, mutta sellaisenaan.....hyh...:(((- Kylli.Kyllä
mahdollisesti pilalle menevää punajuuri-ties-mitä-kasivis-vuokaani jolla olin kuvitellut herkuttelevani viikonloppuna.
Menkäämme syvemmälle dilemmaani.
Olen irtipäästämässä kesäkiloistani, juu kohtalaista vauhtia ilman hiilareita mutta lihaa ja kalaa suosivalla dietillä.
Ja eikös omalääkärini, jolle valitin, että oikean käden sorminiveliä särkee, verikokeeni nähtyäni sanoi minulle, että juu frouva, teillä on kihti.
Jee, ruhtinaitten sairaus, elintasosairaus. Vältääkää olutta (ei vaikeeta), äyriäisiä (ei vaikeeta, pikkukaloja (tonnikala ei liene pikkukala), lihaa ym.
Ja nyt kun ei siis lihaa eikä kalaa saa syödä yritän keksiä kivoja kasvis-kana-tai-ilman-kanaa-kalkkunaa-ties mitä lintua -olevia/sisältäviä ruokia jotka lisäksi sisältävät vähän rasvaa niin EIKS PRRRRRR-LE Aura-juusto petä minut.
No se siitä, maailman sivu ihmiset ovat syöneet monenlaisia ruokia. Pitivät he niistä tai eivät.
Alistun, alistun - paitsi en alistu - vielä monien kokeilujen jälkeen löydän kaikista sallituista ruoka-aineista tekemiäni hyvänmakuisia ruokia.
Nyt vaan purskahti, kyllä se tästä.... kiitos myötätunnosta. - outzak
Kylli.Kyllä kirjoitti:
mahdollisesti pilalle menevää punajuuri-ties-mitä-kasivis-vuokaani jolla olin kuvitellut herkuttelevani viikonloppuna.
Menkäämme syvemmälle dilemmaani.
Olen irtipäästämässä kesäkiloistani, juu kohtalaista vauhtia ilman hiilareita mutta lihaa ja kalaa suosivalla dietillä.
Ja eikös omalääkärini, jolle valitin, että oikean käden sorminiveliä särkee, verikokeeni nähtyäni sanoi minulle, että juu frouva, teillä on kihti.
Jee, ruhtinaitten sairaus, elintasosairaus. Vältääkää olutta (ei vaikeeta), äyriäisiä (ei vaikeeta, pikkukaloja (tonnikala ei liene pikkukala), lihaa ym.
Ja nyt kun ei siis lihaa eikä kalaa saa syödä yritän keksiä kivoja kasvis-kana-tai-ilman-kanaa-kalkkunaa-ties mitä lintua -olevia/sisältäviä ruokia jotka lisäksi sisältävät vähän rasvaa niin EIKS PRRRRRR-LE Aura-juusto petä minut.
No se siitä, maailman sivu ihmiset ovat syöneet monenlaisia ruokia. Pitivät he niistä tai eivät.
Alistun, alistun - paitsi en alistu - vielä monien kokeilujen jälkeen löydän kaikista sallituista ruoka-aineista tekemiäni hyvänmakuisia ruokia.
Nyt vaan purskahti, kyllä se tästä.... kiitos myötätunnosta.vähähiilarisella dieetillä saa syödä sit rasvoja vähän vapaammin?? Niin mä oon kuullut.
Eli siitä vaan ostat sitä oikeaa Auraa, voihan sitä sit laittaa vähän vähemmän. Ja ainakin mä laitan sitä lautaselle annoksen päälle, niin sitä ei tarvii samaan makuelämykseen ollenkaan niin isoa määrää, ku ruoan sekaan laittaessa...:))
- Alien-8
vissiin Aurajoen vedellä maustettua.Se vesi kun ei ole kovin hyvän makuista;))
Hollantilaista Edamia minä ainakin leipäni päälle laitan..nam!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomessa on meneillään boomereiden kosto
1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä1403424Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?
Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri2092381IPCC romahtaa
Mitenkäs tässä nyt näin kävi? Ilmastohourimoinnin tukijalka myöntää, ettei mitään ilmastokatastrofia olekaan. Eikös tääl672375Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al852189- 1531618
Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1151400Perussuomalaisten onnistunut vappumarssi nostaa kannatusta
Rauhanmarssilla olleiden kimppuun hyökänneiden vassareiden kannatus sen sijaan romahtaa. Kaikki näyttää hyvältä vuoden101208Pelolla pakottaminen
Kristinusko on tuovinaan valoa ja toivoa, mutta ensin pitää olla pimeyttä ja toivottomutta jotta joku valoa ja toivoa ha6241066- 1171014
- 100976