otsikko
milloin shawn pääsee pois
10
1034
Vastaukset
- SuklaaSydän96
joko 3kk päästä tai puolenvuoden päästä. Oon kuullu vähän kumpaakin.
- päivien viemää
ei se puolta vuotta siellä ainakaan oo
- Mona<3
päivien viemää kirjoitti:
ei se puolta vuotta siellä ainakaan oo
Mutta antaako Jan sille Shawnille ruokaa ollenkaan? Jai eikö se ees anna käydä sen vessassa???!!!! :O Shawnhan voin kuolla vaikka nälkään!
- jasminA
Mona<3 kirjoitti:
Mutta antaako Jan sille Shawnille ruokaa ollenkaan? Jai eikö se ees anna käydä sen vessassa???!!!! :O Shawnhan voin kuolla vaikka nälkään!
mää ihmettelen myös että miten shawn pystyy olla häkissä kolme kuukautta vaan käymättä vessassa ja eihän se melkeen ees syö koskaan!ihmettelen vaan.
- patsy
jasminA kirjoitti:
mää ihmettelen myös että miten shawn pystyy olla häkissä kolme kuukautta vaan käymättä vessassa ja eihän se melkeen ees syö koskaan!ihmettelen vaan.
Käytätte liikaa logiikkaa sarjan tapahtumien pähkäilyssä. Tollaset asiat ei oo tärkeitä käsikirjottajien mielestä.
- Nimetön
patsy kirjoitti:
Käytätte liikaa logiikkaa sarjan tapahtumien pähkäilyssä. Tollaset asiat ei oo tärkeitä käsikirjottajien mielestä.
entä jos jotku haluaa lukea mun viestejä.
- sara
Nimetön kirjoitti:
entä jos jotku haluaa lukea mun viestejä.
siis patsy tarkoitti varmaan että käsikirjoittajat eivät ole tahallaan huomioineet monia asioita sillä silloin juonen kulkevuus kärsisi.
- patsy
sara kirjoitti:
siis patsy tarkoitti varmaan että käsikirjoittajat eivät ole tahallaan huomioineet monia asioita sillä silloin juonen kulkevuus kärsisi.
Tuotahan minä juuri tarkoitin, en yrittänyt loukata ketään. Peace.
- jasminA
ei se oo ku sielä muutama kuukaus,onneks!
- mimimimimimi
jan pitää shawnia vankina kesään asti...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain18911345Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-9310772Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin2356200Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.1835006Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom1313486- 1723475
L/OVER ikuisesti minun
Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin402313Mitä voisit miehenä tehdä?
Suojellaksesi kaikkia naisia ja että heillä olisi juuri sinun käytöksen takia edes vähän turvallisempaa. Mitä miehenä3001872Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov71713Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!
Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi161624