Miks se Jennifer pitää tappaa?
--SuklaaSydän96--
Miks Jenniferin pitää kuolla?
9
1104
Vastaukset
- patsy
Jennifer ei kuole.
- SuklaaSydän96
????
- patsy
SuklaaSydän96 kirjoitti:
????
Varmaankin koska Jack otti Jenniferiin yhteyttä? Tietääkö joku parempaa vastausta? Mä en oo niin seurannu Jenniferin seikkailuja, koska en pidä Patrickista.
- ....
patsy kirjoitti:
Varmaankin koska Jack otti Jenniferiin yhteyttä? Tietääkö joku parempaa vastausta? Mä en oo niin seurannu Jenniferin seikkailuja, koska en pidä Patrickista.
Ei ollu todellakaan Jack kun otti yhteyttä Jeniin vaan se mies joka soittelee Patrickille. Jack ei oo missään vaiheessa ottanu yhteyttä Jenniferiin
- SuklaaSydän96
.... kirjoitti:
Ei ollu todellakaan Jack kun otti yhteyttä Jeniin vaan se mies joka soittelee Patrickille. Jack ei oo missään vaiheessa ottanu yhteyttä Jenniferiin
Mä en kirjoittanut sitä toista viestiä!!!!
- patsy
.... kirjoitti:
Kukaa muu kirjottelee Jenniferille viestejä Jackin nimellä? Eiköhän se ole Jack.
- päivien viemää
patsy kirjoitti:
Kukaa muu kirjottelee Jenniferille viestejä Jackin nimellä? Eiköhän se ole Jack.
joku tonyn apulainen joka haluu että jennifer tulee hulluksi
- ...
patsy kirjoitti:
ei tosiaankaan oo Jack, kun kirjottelee Jenille viestejä vaan joku huijari, joka esintyy Jackina.
- Nimetön
jennifer kuole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä423364- 361944
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301699- 161507
- 231488
- 241377
- 91371
- 141197
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781095- 221082