aina vaikka et käytöksestäni sitä uskois siis AINA JA IKUISESTI.
rakastan
6
273
Vastaukset
- MuisQuu
haavoittuvan...niin herkän...Rakkaus voi "kuukahtaa"...Siispä...kerro se hänelle:o)
- Alien-8
jos rakkaus kuolee sydämestä pois..fyysinen rakkaus tosin haihtuu esim.olosuhteiden pakosta..
- MuisQuu
Alien-8 kirjoitti:
jos rakkaus kuolee sydämestä pois..fyysinen rakkaus tosin haihtuu esim.olosuhteiden pakosta..
todella paljon...Tosin sekin riippuu onko kyseessä aito rakkaus...Rakkaus rakkauden tunteeseen rakastumisesta ei kestä kauan.
- S-Y
MuisQuu kirjoitti:
todella paljon...Tosin sekin riippuu onko kyseessä aito rakkaus...Rakkaus rakkauden tunteeseen rakastumisesta ei kestä kauan.
että,rakkaus ei kestä kauan, jos se on vaan rakkauden tunne rakastumisesta! Rakkautta ei voi koskaan unohtaa,ei koskaan!!! :)
- S-Y
Alien-8 kirjoitti:
sydän ei unohda koskaan!
- Ikuisestikin jopa?
En tosiaan usko, vaikka toivonut sitä olen. Olet mun ajatuksissa usein, pidä huolta itestäsi. Olet one of a kind. Edelleen ja yhä vain.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406345Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483786- 81943
- 52870
- 56816
- 41810
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 67779
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,130763Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14691