Taas on aika kiittää lähimmäisiä. Allekirjoittaneen kiitokset menevät seuraaville tahoille:
1. Kymenlaakson sähkö. Lämmin kiitos kirjeestänne, jossa ilmoititte nostavanne sähköni hintaa. Nyt allekirjoittaneella on oivallinen syy lakata polttamasta tuota ainoaa energiansäästölamppua. Tietokoneeseen otan sähkön parkkipaikalta naapurin lämmitystolpasta. Tähtitieteellisiä julkaisuja voin varsin mainiosti lukea matkapuhelimeni valossa. Matkapuhelimeni lataan autolaturilla työmaan pyöräkuormaajassa.
2. Työnantaja. Lämmin kiitos, että päätit suorittaa uuden kivenjalostuskoneen pohjan valamisen oman talon työvoimaa käyttäen. Paatuneena kivenjalostajana vihaan betonivalun pohjan tekemistä ja itse valusuoritusta suunnattomasti. Tuon työsuorituksen aikana kiroilin niin vuolaasti, että menetin takuulla taivaspaikkani. En olisi kuitenkaan viihtynyt Taivaassa harpunsoittoa kuunnellen, koska olen mieltynyt metallimusiikkiin, jonka soittajat päätyvät (kuulemma) poikkeuksetta Helvetin puolelle.
3. Uskomattoman suloinen kaupantäti. Lämmin kiitos, että jaksoit suoda minulle maailman herttaisimman hymyn jokaisena kuluneen viikon päivänä. Tiedän toki, että sinua hymyilytti lähinnä minun väsynyt, likainen ja rähjäinen olemukseni, ei niinkään typerän "humoristinen" artikulointini maksuhetkellä, mutta noin kaunista hymyä on ilo katsella sen syistä riippumatta.
4. Alkoholi. Lämmin kiitos, että aiheutat minulle valtavan krapulan. Ilman krapulaa olisin todennäköisesti erehtynyt huomenna hoitamaan erinäisiä ikäviä siivous- ja huoltotoimenpiteitä asunnolleni sekä vähäiselle omaisuudelleni. Nyt saan oivallisen syyn siirtää nuo toimet sunnuntaihin. Tai ensi viikkoon...
5. Ystävällinen kanssa-autoilija. Lämmin kiitos, että joskus viikolla survaisit pysäköintialueella autollasi minun kulkuneuvoni etupuskuria niin hellävaroen, että havaitsin kolhun vasta tänään. Kiitos myös siitä, että poistuit vaivihkaa paikalta. Tapahtuman selvittelyn vaatima kanssakäyminen sinun ja mahdollisesti viranomaistenkin kanssa olisi aiheuttanut joutavaa hämminkiä erakoitumiseen taipuvaiselle luonteelleni.
6. Kurottajan starttimoottori. Lämmin kiitos, että päätit lakata toimimasta juuri kun tarkoitukseni oli käynnistää kurottaja, jonka puomin päässä kiikkui työtoverini joka oli tarkoitus laskea alas kuuden metrin korkeudesta, jonne olin hänet nostanut hallin sisäkaton tukirakenteiden maalaustoimenpiteitä varten. Työtoverini oli erittäin iloinen taiteillessaan itseään henkilöiden nostamiseen tarkoitetun korin laidan yli huterille tikkaille ja niitä pitkin maankamaralle.
Pyydän anteeksi, etten saanut ujutettua sarkasmia kohtaan 3...
Lämmin kiitos!
27
452
Vastaukset
- MuisQuu
Sait mut sanattomaksi....kerrankin;o)))
Isoooooolla sytämellä...ilman sarkasmin häivähdystäkään:o)- Hartte-Vainaa
Kiitos kuuluu pikemminkin sinulle, joka kykenet pitämään koko Huuhaan iloisena pelkällä olemassaolollasi.
En missään nimessä halua saada sinua sanattomaksi! - osaat
Hartte-Vainaa kirjoitti:
Kiitos kuuluu pikemminkin sinulle, joka kykenet pitämään koko Huuhaan iloisena pelkällä olemassaolollasi.
En missään nimessä halua saada sinua sanattomaksi!kauniisti sanoa.
- MuisQuu
Hartte-Vainaa kirjoitti:
En missään nimessä halua saada sinua sanattomaksi!viel hämilleenkin...:o/...
- Hartte-Vainaa
osaat kirjoitti:
kauniisti sanoa.
Mitä rumempi mies, sitä kauniimmat puheet...
Internetissä Hartte-Vainaakin voi olla salonkikelpoinen! Tai no, ainakin Huuhaa-kelpoinen... - Hartte-Vainaa
MuisQuu kirjoitti:
viel hämilleenkin...:o/...
Tai no, enpä olekaan...
Kovin tökkii edelleen tämä Suomi24. Jokaisen viestin lähettäminen johtaa "palvelu on poissa käytöstä"-ilmoitukseen ja sitten menee kelpo tovi, että saa koko Huuhaan auki jotta voi tarkistaa, onko viesti mennyt perille. Tuo tökkiminen on yksi syy Huuhaa-aktiivisuuteni hiipumiseen. Huuhaa-kansa lienee asiain tilasta perin kiitollinen, hehe... - MuisQuu
Hartte-Vainaa kirjoitti:
Tai no, enpä olekaan...
Kovin tökkii edelleen tämä Suomi24. Jokaisen viestin lähettäminen johtaa "palvelu on poissa käytöstä"-ilmoitukseen ja sitten menee kelpo tovi, että saa koko Huuhaan auki jotta voi tarkistaa, onko viesti mennyt perille. Tuo tökkiminen on yksi syy Huuhaa-aktiivisuuteni hiipumiseen. Huuhaa-kansa lienee asiain tilasta perin kiitollinen, hehe...Mä olen kaivannu sun hulvattomia juttujasi.
Tää tökkiminen vaikeuttaa vastaamisia...kukistaa mielen ja latistaa jutut:o/... - Hartte-Vainaa
MuisQuu kirjoitti:
Mä olen kaivannu sun hulvattomia juttujasi.
Tää tökkiminen vaikeuttaa vastaamisia...kukistaa mielen ja latistaa jutut:o/......tämä tökkiminen saattaa erottaa jyvät akanoista. Täällähän on paljonkin aktiivisia sanan säilän viuhuttajia, jotka jaksavat sitkeästi kirjoittaa tökkimisestä huolimatta. Ja laadukkaita juttujakin vielä. Riitelijät ovat harventuneet ja Oikea Huuhaa elää.
Näin ainakin olen ollut havaitsevinani silloin kun olen saanut joskus joitakin juttuja luettua...
Sinä ja Sola olette kyllä heittäneet niin hulvatonta juttua tänne, ettei paremmasta väliä! Muutenkin meno on ollut railakasta.
Minulla on nyt ollut pitkään jo hiljainen kausi menossa. Se ei johdu pelkästään tuosta tökkimisestä, vaan muutenkin on ollut "runosuonessa" ahtaumia. Täällä taustoilla kuitenkin mörköilen jatkuvasti. Niiden avausten tekeminen vain alkoi tuntumaan välillä jo velvollisuudelta (lähinnä koin velvollisuudekseni nähdä nimimerkkini etusivulla...) ja Harttehan pelkää velvollisuuksia kuin kivimies betonia...
Tökkiminen tosiaan kukistaa mielen, mutta ainakaan sinun tapauksessasi se ei tunnu latistavan juttuja. - MuisQuu
Hartte-Vainaa kirjoitti:
...tämä tökkiminen saattaa erottaa jyvät akanoista. Täällähän on paljonkin aktiivisia sanan säilän viuhuttajia, jotka jaksavat sitkeästi kirjoittaa tökkimisestä huolimatta. Ja laadukkaita juttujakin vielä. Riitelijät ovat harventuneet ja Oikea Huuhaa elää.
Näin ainakin olen ollut havaitsevinani silloin kun olen saanut joskus joitakin juttuja luettua...
Sinä ja Sola olette kyllä heittäneet niin hulvatonta juttua tänne, ettei paremmasta väliä! Muutenkin meno on ollut railakasta.
Minulla on nyt ollut pitkään jo hiljainen kausi menossa. Se ei johdu pelkästään tuosta tökkimisestä, vaan muutenkin on ollut "runosuonessa" ahtaumia. Täällä taustoilla kuitenkin mörköilen jatkuvasti. Niiden avausten tekeminen vain alkoi tuntumaan välillä jo velvollisuudelta (lähinnä koin velvollisuudekseni nähdä nimimerkkini etusivulla...) ja Harttehan pelkää velvollisuuksia kuin kivimies betonia...
Tökkiminen tosiaan kukistaa mielen, mutta ainakaan sinun tapauksessasi se ei tunnu latistavan juttuja.jos et heti lopeta kehumista niin mä otan ja kosaisen sua...ja se belottaa mua itseänikin:o/...
- Hartte-Vainaa
MuisQuu kirjoitti:
jos et heti lopeta kehumista niin mä otan ja kosaisen sua...ja se belottaa mua itseänikin:o/...
...meni Vainaakin sanattomaksi!
- suorat sanat
Hartte-Vainaa kirjoitti:
Mitä rumempi mies, sitä kauniimmat puheet...
Internetissä Hartte-Vainaakin voi olla salonkikelpoinen! Tai no, ainakin Huuhaa-kelpoinen...Älä sä Vainaa vähättele itseäs. Sen vähän mitä oon "tutustunut" siuhun sie oot huuhaa-aatelia.
Sun juttus on tasokasta huuhailua ja rivien välis sykkii suuri ja lämmin sydän.
Eikä tä oo mitään imartelua, en ikuna oo osanut mielistellä ketään, sanon ain vain miltä tuntuu ja mitä ajattelen.
Tai sitten en sano mitään, useimmite en sano mitään, täällä. - MuisQuu
Hartte-Vainaa kirjoitti:
...meni Vainaakin sanattomaksi!
sorry...ei ollut tarkoitus...sanattomaksi asti...;o)) Hui, jos sun luovuutesi nyt tyrehtyi....Ihan gamalasti gadun edellistä uhkaustani...:o/...
- Hartte-Vainaa
MuisQuu kirjoitti:
sorry...ei ollut tarkoitus...sanattomaksi asti...;o)) Hui, jos sun luovuutesi nyt tyrehtyi....Ihan gamalasti gadun edellistä uhkaustani...:o/...
Allekirjoittanut ei ole kovinkaan luovaa tyyppiä. Lunta osaan luoda välttävästi ja jonkin verran pas... lantaa. Lumenluontiin joudun useinkin talvella ja pas... lantaa loin ammatikseni silloin, kun vielä revin reikäleipärahani maatalouslomittajana.
Kieltämättä moiset kosintauhkailut järkyttävät tällaista munkinelämää viettävää siveää miestä. Olen kyllä samalla perin imarreltu... - MuisQuu
Hartte-Vainaa kirjoitti:
Allekirjoittanut ei ole kovinkaan luovaa tyyppiä. Lunta osaan luoda välttävästi ja jonkin verran pas... lantaa. Lumenluontiin joudun useinkin talvella ja pas... lantaa loin ammatikseni silloin, kun vielä revin reikäleipärahani maatalouslomittajana.
Kieltämättä moiset kosintauhkailut järkyttävät tällaista munkinelämää viettävää siveää miestä. Olen kyllä samalla perin imarreltu...luova ihminen...hmm...mies olet:o)))
Olet imarreltu...vaikkas ihan vaan tätyskä-ihminen kosaisi...siis melkein kosaisi....;o)))...
Belko bois....mä en osaa kosia...ei ole kokemusta kyseisestä sessiosta....Häväsen vaan belottelin sua...ja sehän toimikin hyvin:o))) - Hartte-Vainaa
MuisQuu kirjoitti:
luova ihminen...hmm...mies olet:o)))
Olet imarreltu...vaikkas ihan vaan tätyskä-ihminen kosaisi...siis melkein kosaisi....;o)))...
Belko bois....mä en osaa kosia...ei ole kokemusta kyseisestä sessiosta....Häväsen vaan belottelin sua...ja sehän toimikin hyvin:o)))Onhan allekirjoittanutkin sentään jo eno-immeinen...
Juu, eipä minullakaan ole kokemusta kosimisesta. Ei sen enempää suorittajan kuin uhrinkaan roolissa. Siksi järkytyinkin niin vallan suuresti... - MuisQuu
Hartte-Vainaa kirjoitti:
Onhan allekirjoittanutkin sentään jo eno-immeinen...
Juu, eipä minullakaan ole kokemusta kosimisesta. Ei sen enempää suorittajan kuin uhrinkaan roolissa. Siksi järkytyinkin niin vallan suuresti...kuinka voin korvata tämän aiheuttamani suuren järkytyksen...??...
Tiedän , että eno-ihmiset ovat valtavan herkkiä olioita...ainakin täti-ihmisten lähentely yrityksille...Auttaisiko yhtään asiassa, jos huitoisin sua satenvarjolla kiukkuisesti...??:o/... - Hartte-Vainaa
MuisQuu kirjoitti:
kuinka voin korvata tämän aiheuttamani suuren järkytyksen...??...
Tiedän , että eno-ihmiset ovat valtavan herkkiä olioita...ainakin täti-ihmisten lähentely yrityksille...Auttaisiko yhtään asiassa, jos huitoisin sua satenvarjolla kiukkuisesti...??:o/...Eivätkö sateenvarjon lento-ominaisuudet kärsi jos sitä käytetään eno-ihmisten pahoinpitelyyn?
En voi välttyä Maija Poppanen-tyyliseltä mielikuvalta ajatellessani sinua huitomassa viattomia enoja sontikalla...
http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/viihde/dvdarvostelukuvat/312816.jpg
Olet korvannut aiheuttamasi järkytyksen tuomalla mieleeni moisen järkyttävän mielikuvan.
Tämä vastaukseni viivästyi pitkäksi venähtäneen puhelinkeskustelun takia. Pyydän anteeksi. - MuisQuu
Hartte-Vainaa kirjoitti:
Eivätkö sateenvarjon lento-ominaisuudet kärsi jos sitä käytetään eno-ihmisten pahoinpitelyyn?
En voi välttyä Maija Poppanen-tyyliseltä mielikuvalta ajatellessani sinua huitomassa viattomia enoja sontikalla...
http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/viihde/dvdarvostelukuvat/312816.jpg
Olet korvannut aiheuttamasi järkytyksen tuomalla mieleeni moisen järkyttävän mielikuvan.
Tämä vastaukseni viivästyi pitkäksi venähtäneen puhelinkeskustelun takia. Pyydän anteeksi.ja vain koska Maija Poppasella oli niin paljon sinistä:o)))
Olen huomannut et täti-ihmisen sontsalla on mahtava vaikutus eno-ihmisiin...Toki siinä on riskinsä...sontsalla huitomisella et lento-ominaisuudet kärsii ...tehden vekottimesta epävakaan...varsinkin laskeutumisvaiheessa pelkään tyylivirheitä...Mutta mitäpäs sitä eno-ihmisen vuoksi ei tekisi...Poppis laskeutuu vaikkas polvet maata ryystäen, jos Eno-Hartte toipuu järkytyksestä:o)) - Hartte-Vainaa
MuisQuu kirjoitti:
ja vain koska Maija Poppasella oli niin paljon sinistä:o)))
Olen huomannut et täti-ihmisen sontsalla on mahtava vaikutus eno-ihmisiin...Toki siinä on riskinsä...sontsalla huitomisella et lento-ominaisuudet kärsii ...tehden vekottimesta epävakaan...varsinkin laskeutumisvaiheessa pelkään tyylivirheitä...Mutta mitäpäs sitä eno-ihmisen vuoksi ei tekisi...Poppis laskeutuu vaikkas polvet maata ryystäen, jos Eno-Hartte toipuu järkytyksestä:o))Enpä olisi uskonut, että vielä on sellaisia ihmisiä, jotka ovat valmiita naarmuttamaan sievät polvensa ainoastaan poistaakseen järkyttävät mielikuvat eno-henkilöiden mielettömistä mielistä.
Ajatus moisesta uhrautuvaisuudesta järkyttää allekirjoittaneen mielenrauhaa perin pahoin... - MuisQuu
Hartte-Vainaa kirjoitti:
Enpä olisi uskonut, että vielä on sellaisia ihmisiä, jotka ovat valmiita naarmuttamaan sievät polvensa ainoastaan poistaakseen järkyttävät mielikuvat eno-henkilöiden mielettömistä mielistä.
Ajatus moisesta uhrautuvaisuudesta järkyttää allekirjoittaneen mielenrauhaa perin pahoin...ja ihan varmasti unosissani nään järgytygsestä järgytteneen eno-ihmisen, jota turhaan yritän auttaa mielenrauhan puhtoiselle linnunradalle.
Tätä en voi enää goskaan ja iginä korvata millään...Tulen tuntemaan pahoja omantunnon gouristugsia..ainagin seuraavat kaskytkaks ja puoli vuotta...:o/..
Voin vain luvata lisää järgytygsiä...niin se nyt vain on...;o)) Nyt eno-ihminen..Tämä täti-ihminen gellahtaa garvaisten golliensa viegguun...Hyv yötä...ja kiitos kaunis illasta...järisyttävän järkyttävästä illasta:o))))) - Hartte-Vainaa
MuisQuu kirjoitti:
ja ihan varmasti unosissani nään järgytygsestä järgytteneen eno-ihmisen, jota turhaan yritän auttaa mielenrauhan puhtoiselle linnunradalle.
Tätä en voi enää goskaan ja iginä korvata millään...Tulen tuntemaan pahoja omantunnon gouristugsia..ainagin seuraavat kaskytkaks ja puoli vuotta...:o/..
Voin vain luvata lisää järgytygsiä...niin se nyt vain on...;o)) Nyt eno-ihminen..Tämä täti-ihminen gellahtaa garvaisten golliensa viegguun...Hyv yötä...ja kiitos kaunis illasta...järisyttävän järkyttävästä illasta:o)))))Lämmin kiitos lämpimästä jutustelusta!
Kosintauhkailustasi saamani järkytyskohtaus paranee samalla lääkkeellä kuin muutkin sydänoireet: infarktilla...
Älä siis ole huolissasi, kyllä minä tästä selviän. Toivottavasti...
Rapsuttele garvaisia gollejasi puolestani (olettaen, että he ovat eläimiä. Mikäli he ovat ihmisiä niin voit jättää pyyntöni huomioimatta) ja näe kauniita unia! - Hartte-Vainaa
suorat sanat kirjoitti:
Älä sä Vainaa vähättele itseäs. Sen vähän mitä oon "tutustunut" siuhun sie oot huuhaa-aatelia.
Sun juttus on tasokasta huuhailua ja rivien välis sykkii suuri ja lämmin sydän.
Eikä tä oo mitään imartelua, en ikuna oo osanut mielistellä ketään, sanon ain vain miltä tuntuu ja mitä ajattelen.
Tai sitten en sano mitään, useimmite en sano mitään, täällä.Kommenttisi saa minut todella sanattomaksi!
Katselin niin tiiviisti ketjun häntäpäätä (MuisQuu taisi sokaista allekirjoittaneen...), etten havainnut ollenkaan vastaustasi. Pyydän anteeksi, että kommunikoin näin jälkijättöisesti.
Kyllähän totuus on se, että Huuhaa-aatelia ovat kaikki näihin keskusteluihin osallistuvat ihmiset. Sinä olet yksi Huuhaa-aatelinen.
- outzak
uskomattoman hauska mies!!!:))))
Toivoisin osaavani kirjoittaa yhtä hauskasti, kuin sinä....
Mutta kun en osaa, ni voin vain toivoa lisää tekstejä sulta!!!:)))- Hartte-Vainaa
Viralliselta vaikuttava kirjoitustyylini on varastettu Alivaltiosihteeriltä, pyrin sekoittamaan siihen Markus Kajon suosimia outoja sanankäänteitä ja yritän silloin tällöin päästä Monty Python-tyyppiseen sekoiluun höpötyksissäni.
Kaikki tämä on siis varastettu Oikeilta humoristeilta...
Oikeasti olen varsin pitkäveteinen hyypiö. Ainakin omasta mielestäni. Olen sentään seuraillut omia toilailujani jo yli kolmekymmentä vuotta enkä ole havainnut itsessäni kovinkaan mainittavaa kykenevyyttä mihinkään itseironiaa suurempaan humoristisuuteen.
Mutta luonnollisesti ylistävä lausuntosi kohottaa itsetuntoani varsin voimakkaasti. Lämmin kiitos siitä! - outzak
Hartte-Vainaa kirjoitti:
Viralliselta vaikuttava kirjoitustyylini on varastettu Alivaltiosihteeriltä, pyrin sekoittamaan siihen Markus Kajon suosimia outoja sanankäänteitä ja yritän silloin tällöin päästä Monty Python-tyyppiseen sekoiluun höpötyksissäni.
Kaikki tämä on siis varastettu Oikeilta humoristeilta...
Oikeasti olen varsin pitkäveteinen hyypiö. Ainakin omasta mielestäni. Olen sentään seuraillut omia toilailujani jo yli kolmekymmentä vuotta enkä ole havainnut itsessäni kovinkaan mainittavaa kykenevyyttä mihinkään itseironiaa suurempaan humoristisuuteen.
Mutta luonnollisesti ylistävä lausuntosi kohottaa itsetuntoani varsin voimakkaasti. Lämmin kiitos siitä!Mä oon ihaillut Alivaltiosihteeriä jo vuosikaudet.. Samoin Markus Kajoa.
Monty Python saa olla mitä on, siitä en oikein tykkää....
Eihän sitä humoristisuutta itse havaitsekaan!! Muut ihmiset on sitä varten!!:)))
Ethän sä VOI olla pitkäveteinen!!!!!
Kyllä se vaatii melkoista kekseliäisyyttä käyttää niiden "Oikeiden humoristien" juttuja oikeissa yhteyksissä!!!!:))
Varsinkin kun sä et edes lainaa suoraan, vaan kehität uutta!!:))
Mä oon sun fani!!;) Ja kateellinen tuolle kekseliäisyydelle...:))
- perskuti
Kiva lukea kuulumisia!...
On ilta, tähdet syttyy loistamaan, vesi musta...laitureihin loiskuaa,
Taas vartoo satamassa kulkijaa yön riemut, oottaa poika ottajaa...
Pikkujoulua Sinulle Hartte-Vainaa,
Vilpittömästi!:=)- Hartte-Vainaa
Toivottavasti tuo ottamistaan odottava poika ei ole se sama, joka mainitaan V. Linnan Tuntemattomassa sotilaassa kun "legendaarinen" kiljupääläri otetaan hyötykäyttöön:
"Otetaanpa Poika esille!"
Siitähän ei seurannut mitään hyvää...
Paitsi Hietasen opettavainen krapula, jonka kourissa hän joutui kerjäämään huoltoaliupseeri Mäkilältä sitä silakkaa:
"An ny yks silakka!"
Ja sen saatuaan kiitti lämpimästi:
"Kiitti nii kauhiast, tälhä mää pärjää pual vuat..."
No joo, se Pojasta! Vilpittömästi ja sarkasmivapaasti toivotan hyvää pikkujoulua myös sinulle, Perskuti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996114
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804802Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv983055Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p292873Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262125Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351077Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?861039Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚126981- 48774