Tule rakas

ovi on avoinna

Rakkaani, älä sulje ovea.
AUTA MINUA!!

Luuk. 11:7    
ja toinen sisältä vastaa ja sanoo: 'Älä minua vaivaa; ovi on jo suljettu, ja lapseni ovat minun kanssani vuoteessa; en minä voi nousta antamaan sinulle' -

Menin toiselle ovelle, sillä sieluni itki koska tänä sapattina ovi oli suljettuna.

Joh. 10:7    
Niin Jeesus vielä sanoi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: minä olen lammasten ovi.

Rakkaani tule ja avaa sydämesi ovi. Rukoile Pyhää Henkeä Jeesuksen nimessä ja kalliissa sovintoveressä.
Tunnusta Jeesukselle ja tunnusta lähimmäiselle syntisi niin sinäkin saat kokea Jumalan todellisen Armon.

Siunausta Rakkaani

5

232

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luuk. 11/7

Mistään suljetun oven opista puhuta,vaan hellittämättömästä rukouksesta.Tässähän sanotaan:Ei nouse sen takia antamaan kolmea leipää,että on hänen ystävänsä,vaan sen takia että toinen,ei hellitä luuk 11/8.Siis nousi ja antoi hänelle kolme leipää.No oliko ovi suljettu?.Minäkin yhdistelen sinulle raamattua mieli-valtaisesti:Niin Juudas meni,ja hirtti itsensä -Mee ja tee sinä samoin.

• kannattaa totisesti

Sinä rakas,
        Rukoile hellittämättä ja tunnusta syntisi Jeesukselle ja lähimmäiselle.

Siunausta ja lepoa tänä sapattina.

• mutta
        kannattaa totisesti kirjoitti:

Sinä rakas,
        Rukoile hellittämättä ja tunnusta syntisi Jeesukselle ja lähimmäiselle.

Siunausta ja lepoa tänä sapattina.

Anna olla viimeinen kerta kun vääristelet raamattua.

• ovi suljetut
        mutta kirjoitti:

Anna olla viimeinen kerta kun vääristelet raamattua.

Raamattu puhuu myös henkilökohtaisesti ihmisille kunhan vain sinäkin avaisit sydämen oven.
        Kyse ei ole suljetun oven opista jota muulla kristikansalle ei ole.
        Sinunkin ovesi on taas suljettuna ja vieläpä lukittuna taas yli sadannen kerran tänäkin sapattina nälkäisiltä kadun miehiltä.
        Sinäkin voisit avata ovesi ja tehdä lähimmäisen rakkaita tekoja antamalla ruokaa nälkäisille.
        Sinulle ei tietysti sovi parannuksen tie edes tänään vaikka on sapatti.

• muuta

Näkyy se ainakin sinusta, että olet liikaa pyörinyt "suljetun oven oppisi" parissa kamujesi kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      248
      5672
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      35
      3231
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      134
      2552
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      210
      2013
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      64
      1542
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      64
      1007
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      77
      937
    8. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      123
      813
    9. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      8
      781
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      10
      758
    Aihe