Jos ette, niin miksette?
Vietättekö itsenäisyyspäivää?
16
1061
Vastaukset
- Jo.
7.11. ti Lokakuun 1917 vallankumouksen vuosipäivä (työpäivä)
- Wäinä
Olen töissä.Laitan pöydälle punaisen kynttilän palamaan.
Itsenäisyyspäivä eroaa muista arkipyhistä siten,että sen perusta on laissa.Muut ovat työehtosopimuksella sovittuja mm. palkan osalta.
Itsenäisyyspäivänä työ keskeytetään. Maksettavan palkan osalta laissa ei ole mainintaa. Kansa juhlii edustajiensa kautta. Neuvostoliitossa itsenäisyyspäivä oli palkallinen vapaapäivä.- Kysyjä X
...rahoilla teki, kun ei kaupoissa ollut mitään ostettavaa. :-D
Pistä vain punakynttilä palamaan. Muistuttakoon se sinulle, että ihannevaltiosi mätäni ja romahti sisältä käsin. Muistuttakoon se edelleen, että ihannevaltiosi ikeen alla olleet kansat ovat nyt kilvan liittyneet Natoon ja hakeneet turvaa yhdysvalloista. Muistuttakoot se kynttilä myöskin siitä, että jos Stalinin rosvoretki olisi onnistunut, olisi Suomi nyt nuori demokratia, Naton jäsen ja EU:n uusi jäsen. Ja tärkein muistutus oilkoon se, että parta-Kallen aate on käytännössä havaittu täysin toimimattomaksi demokraattisen yhteiskunnan tukipilariksi. Muistuttakoot kynttilä siitä, että parta-Kallen teorioiden rippeet ovat toimineet ainoastaan äärimmäisesä köyhyydessä ja diktatuureissa. Olkoon kynttiläsi muisto näiden kansojen tavallisille kansalaisille.
Hyvää itsenäisyyspäivää. - himmeekatse
"Itsenäisyyspäivänä työ keskeytetään. Maksettavan palkan osalta laissa ei ole mainintaa. Kansa juhlii edustajiensa kautta."
Laki itsenäisyyspäivästä mainitsee myös palkan maksun, jos se sattuu normaalille työvuorolle.
Vappu on myönnettävä vapaapäiväksi, mutta laki ei mainitse palkasta mitään.
- vietän...
Tuolla jo Kallelle lähettämässäni viestissä totesin nostavani maljan suomalaisille kommunistisankareille, vastarintamiehille ja -naisille, kuten Veikko Pöystille, jotka sotiemme aikana taistelivat urheasti ja rohkeasti valkolahtareita ja natseja vastaan!
- Tuli Puna
Suomella ei ole ollut itsenäisyyttä 12 vuoteen.
- Kysyjä X
Mitä vähemmän kommunismia, sitä enemmän itsenäisyyttä!
- Toope_Aivonen
lähdemme tovereiden kanssa motittamaan Pressanlinnaa ja sinne meneviä riistäjiä, usan-kätyreitä ja siionisteja. Kaikki mukkaaan, Wäinä pitänee puheen paikan päällä myös!
- Wäinä
Olen vitun huono puhuja,sellainen änkyttäjä jolta unohtuu aihe. Elä minuu mainosta juhlapuhujaksi.
Meille molemmille on parempi puukottaa selkään näin keskustelupalstojen kautta. Tämä tapa antaa aikaa miettiä,ei tarvitse olla heti niin välkky. Huomaatko,miten samanlaisia olemme?
- T Urpo
Hartaan kiitollisena ettei kommunismi päässyt saas-
tuttamaan maata enempää.
Sinivalkoista kyntteliä poltellen.
Ihanaa vahingon iloa tuntien kommunismin raunioista
naapurissa, joissa ei savua demokratia.
Sinänsä inhaa iivanan kannalta mutta tekee niin hö-
pöä ajatella kunnon kommunistin kouristuksia kun
oppi on kussut kaikista reijistä.
Isänmaan syöjät on ajettu koloihinsa joista voi-
vat huudella iskulauseita, jotka naurattavat
muita.
Punaterrori on saanut ja tulee saamaan ansionsa
mukaan demokratian, vapauden ja oikean kansanval-
lan pesäpallomailasta suoraan otsalohkoon.
Oi näitä ihania aikoja!
Paska maatuu sittenkin ja häviää omaan härskiy-
teensä.- urpoilemaan
ja kättä lippaan. Kukin tavallaan. Mutta urpo kirjoitteli tossa tähänkin malliin:
"Isänmaan syöjät on ajettu koloihinsa joista voi-
muita."
Toi nauraminen tuppaa esiin porvareitten joka kommentissa. Totta kai nauraa saapi, vaikka kommareitten jutuille, mutta se porvarinnauru alkaa useimmiten siinä kun tieto loppuu, eli on semmosta tyhmänolosta hölöttelyä. - T Urpo
urpoilemaan kirjoitti:
ja kättä lippaan. Kukin tavallaan. Mutta urpo kirjoitteli tossa tähänkin malliin:
"Isänmaan syöjät on ajettu koloihinsa joista voi-
muita."
Toi nauraminen tuppaa esiin porvareitten joka kommentissa. Totta kai nauraa saapi, vaikka kommareitten jutuille, mutta se porvarinnauru alkaa useimmiten siinä kun tieto loppuu, eli on semmosta tyhmänolosta hölöttelyä.Vai tyhmän? Ja tieto loppuu kun nauru alkaa?
Tosiasia ja tietohan on se että kommunismi kuihtuu
koko ajan.
Että tiedosta se naurukin lähtee tässä asiassa.
Suorastaan hyvänoloista hekottelua.
Ja vahingoniloista iloa.
Punikkien mieliharmista henkisen jalustansa hautajaisissa. - oikein hyvä
T Urpo kirjoitti:
Vai tyhmän? Ja tieto loppuu kun nauru alkaa?
Tosiasia ja tietohan on se että kommunismi kuihtuu
koko ajan.
Että tiedosta se naurukin lähtee tässä asiassa.
Suorastaan hyvänoloista hekottelua.
Ja vahingoniloista iloa.
Punikkien mieliharmista henkisen jalustansa hautajaisissa.että itse urpo vastasi ja osoitti sanomiseni oikeaksi! Huvittavinta on se, etteivät nämä nassukat itse huomaa hölmöyttään!
- T Urpo
oikein hyvä kirjoitti:
että itse urpo vastasi ja osoitti sanomiseni oikeaksi! Huvittavinta on se, etteivät nämä nassukat itse huomaa hölmöyttään!
Se kommunismi sitten edistyy ja lisää kannatusta?
Jos kerran olen tietämätön niin voisit tuoda
valoa tietämättömyyden yöhön.
Edelleen huvittuneena näivettyvän opin foorumilla. - sillä ei ole merkitystä
T Urpo kirjoitti:
Se kommunismi sitten edistyy ja lisää kannatusta?
Jos kerran olen tietämätön niin voisit tuoda
valoa tietämättömyyden yöhön.
Edelleen huvittuneena näivettyvän opin foorumilla.Sorry, en voi oikein auttaa sua, kato kommunismin etenemisellä tai kuihtumisella ei sun tietämättömyytees ole merkitystä, kun et välitä ottaa asioista selvää. Sit taas tohon jatkuvaan hekotteluun löydät varmaan aihetta itekki. Jos nyt vastaat, että kommarien heikot kannatusluvut ja heh, heh, olen oikeassa. Ole nyt upi tarkkana!
- Sininen ja Valkoinen
käyn omaisten haudalla ja illalla nautin vapaapäivän hiljaisuudesta.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064592Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293403No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 411438
- 361353
- 381206
- 141102
- 1591026
- 27998
- 6944