Haluan vääntää rautalangasta vastustajille perusteet unionin hyödyllisyydestä. Tiedättekö muuten, mikä on maailman suurin ja mahtavin valtio? Tämä on liittovaltio ja koostuu 50 osavaltiosta. Kuvitelkaa, että tämän liitovaltion jokaisella osavaltiolla olisi oma valuutta, tullit, standardit, lainsäädäntö jne. Kysyn vastustajilta YHTÄ asiaa. Olisiko tämä maa enää mahtavin vai vain kimppu merkityksettömiä pikkuvaltioita tietyllä alueella? Fiksuimmat Teistä on ehkä jo oivaltanut, mistä unioneista on kysymys. Kyllä, USA ja EU. Siis haluammeko kuulua merkityksettömien pikkuvaltioiden rypäleeseen vai haluammeko olla USA:n kaltainen todellinen voimatekijä maailmassa? Jokainen, joka EI ole sielultaan luuseri, vastaa kyllä liittovaltiolle. Siis EU on voimamme, turvamme, onnemme ja ylpeytemme. Ollaan me suomalaiset kerrankin historiassa VOITTAJIEN puolella. Eikä vain puolella, vaan heidän mukana tasavertaisena kansana.
Unionin idea!
7
620
Vastaukset
- kutakin 10 kansalaista
kohti. Vankeja suhteessa varmaan eniten koko maailmassa. On sinulla kummat ihanteet
- pahvi!
Et näköjään ymmärtänyt ideaa! Mene nukkumaan.
- Tätä tännekin vaan?
pahvi! kirjoitti:
Et näköjään ymmärtänyt ideaa! Mene nukkumaan.
- valuutta !!??
No..sano sinä nyt sitten mikä maa on ollut jo vuosikymmenin ajan kaikista sotaisin maa...joka on sotinut kaikilla mantereilla!!??
Mikä maa on yrittänyt monta kertaa tappaa Fidel Castron,
mikä maa tappoi Mohammed Gadaffin kaksi lasta, mikä maa tapatti Chilen presidentti Allienden, mikä maa lavasti valehdellen maailman medialle että Saddamm Hussein on ostanut ydinmateriaalia Ugandasta,
mikä maa pakotti YK:n valehtelemaan maailmalle että Saddam Hussenilla on ydinaseita ja kemiallisia aseita niin paljon että niillä voi hävittää maapallon väestön ????
Historian aikana on aina ollut tällaisia valtioita...mutta jok'ikinen on tuhoutuntut "sisältäpäin" ja ajautunut sisällissotaan...koska "rikas eliitti" on pakottanut köyhät kadulle ja kahmineet kaiken itselleen.
On kuitenkin olemassa tietty "raja-arvo", jonka ahneus ja itsekkyys ylittäää ja sen jälkeen tulee "kaaos" ja järjestäytynyt yhteiskunta tuhoutuu ja sen jälkeen "korttipakka" sekoitetaan uudestaan!! - tuossa
itäpuolellakin oli ja miten sillekkin mahtoi käydä ja samanlaista perustuslakia EU:llekin ollaan ajamassa että siinä teille unionin ihannoijille
- lisää
Rautalankaa , selittely yrityksesi ei pysy muuten kasassa.
- talollinen
Sieltä se tuli kuin piipun suusta. Yhtenäisyys on voimaa. Yhdessä voimme olla mahtava suurvalta ja herroja.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 532366
- 85884
- 49866
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!11835- 69733
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35731Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27640- 48545
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap82537- 65522