laittavat etsivät huomiota kun eivät reaalissa sitä huomiota saa vai onko muita perusteluja miksi se pitää täällä kaiken kansan näkyville laittaa?
Minusta kasvonsa
14
858
Vastaukset
- outzak
Mää näytin oman naamani, kun halusin, että kaverit täällä näkevät, miltä tämmönen maalaistäti näyttää.
Nyt se on jo pois, joten ei pitäisi enää häiritä.
Onhan täällä toki myös monia, jotka etsivät seurustelukumppania, eikös sillo kuva oo plussaa..??
Niin ainakin ennen kirjeenvaihtoilmoituksissa sanottiin......:)- Avenging.Angel
vaan takasi.Eihän niitä kuvia ole kenenkään pakko katsella jos ei halua
Avenging.Angel kirjoitti:
vaan takasi.Eihän niitä kuvia ole kenenkään pakko katsella jos ei halua
ON pakko ja sitte ahistaa niin pirusti;)))
- Avenging.Angel
a-v kirjoitti:
ON pakko ja sitte ahistaa niin pirusti;)))
jokaisen oma asia onko kuvaa vai ei.
jokaisen oma asia onko kuvaa vai ei.
olevan kaikkien asia, onko mun kuvani siellä vai ei...
Toisaalta voidaan kysyä, miks tuallanen galleria-juttu sitte on, jos ei kuvia varten?
Mä en ainakaan ymmärrä, mikä panee vittuilemaan vieraille ihmisille? Mä en ainakaan vittuile ku tutuille;))) Ja niille, jotka alottaa.
Tietääköhän tuonkaan sukulaiset sen harrastuksesta?- outzak
a-v kirjoitti:
olevan kaikkien asia, onko mun kuvani siellä vai ei...
Toisaalta voidaan kysyä, miks tuallanen galleria-juttu sitte on, jos ei kuvia varten?
Mä en ainakaan ymmärrä, mikä panee vittuilemaan vieraille ihmisille? Mä en ainakaan vittuile ku tutuille;))) Ja niille, jotka alottaa.
Tietääköhän tuonkaan sukulaiset sen harrastuksesta?nyt minusta kai puhu!!?!?!?
Minen harrasta mitään kiellettyä!!;))
Kalastusta vaan...:) outzak kirjoitti:
nyt minusta kai puhu!!?!?!?
Minen harrasta mitään kiellettyä!!;))
Kalastusta vaan...:)Puhuin tuan vanhanpiian vittuiluharrastuksesta. Oliskohan sen sukulaiset yhtään huolissaan jos ne tietäis? Mun mielestä olis aika huolestua, jos joku istuu illat täällä kyttäämässä ja aukomassa päätään vieraille ihmisille... eikö sustakin?
- outzak
a-v kirjoitti:
Puhuin tuan vanhanpiian vittuiluharrastuksesta. Oliskohan sen sukulaiset yhtään huolissaan jos ne tietäis? Mun mielestä olis aika huolestua, jos joku istuu illat täällä kyttäämässä ja aukomassa päätään vieraille ihmisille... eikö sustakin?
Huolestuttavaa olisi se.....
Mäkin tosin istun illat täällä, mut en suinkaan vahtimassa muita..
Ja mä käyn välillä myös hoitamassa parisuhdettani, eli nai......misissa olevien ihmisten juttuja tekemässä!!!:))) outzak kirjoitti:
Huolestuttavaa olisi se.....
Mäkin tosin istun illat täällä, mut en suinkaan vahtimassa muita..
Ja mä käyn välillä myös hoitamassa parisuhdettani, eli nai......misissa olevien ihmisten juttuja tekemässä!!!:)))mun pitää kuulemma pelata ton kersan kans viälä jotain... oon taatusti kevyt vastus, ku oon jo puolinukuksis;)
Hyvät yöt teille muille, jatkellaan huomenna;)))- outzak
a-v kirjoitti:
mun pitää kuulemma pelata ton kersan kans viälä jotain... oon taatusti kevyt vastus, ku oon jo puolinukuksis;)
Hyvät yöt teille muille, jatkellaan huomenna;)))ävätsy!!:))
Kauniita ja vaikka sinisiä unia sulle!!!:)))
Eikös ne niitä parhaimpia oo..???:)) - Avenging.Angel
outzak kirjoitti:
ävätsy!!:))
Kauniita ja vaikka sinisiä unia sulle!!!:)))
Eikös ne niitä parhaimpia oo..???:))vaan,rupee olee se aika
- outzak
vaan,rupee olee se aika
Huomenta!!:))
Eiköhän se jo rupee olemaan aamu....:)))
- Kaikki Kansa
Taidat kuvitella, että kaikki käyvät täällä vain kyttäämässä toisten profiilikuvia. :)
Kyllä sinäkin sen kuvasi saat vielä IRC-Galleriaan, kunhan täytät 13 vuotta.
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062511Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141423- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011134Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938