Vesa ei tajuu

----------

---------

25

1806

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tajuu

olis ihme jos tajuisin. Mutta tajuaminen johtunee halusta:)

• tajuu??????

vesa :) se on vaan yks vesa

• Vesoja

on monta, minä heistä yksi joo

• -A-
        Vesoja kirjoitti:

on monta, minä heistä yksi joo

yhden Vesan enkä ole oikein varma tajuuko hänkään....

• vaan et
        -A- kirjoitti:

yhden Vesan enkä ole oikein varma tajuuko hänkään....

taida tunteakkaan:)

• -A-
        vaan et kirjoitti:

taida tunteakkaan:)

kai sitten :/

• EI KUNNON KANSALAINEN !!!!

Olen saman niminen mutta mitä mun pitäis tajuu???

• MussukkaMörmelöinen

Vesat on ny vähä tollasii aina.... *hihittelee* Ihan tajuttomii välillä! ;-)

• haukotuttaa

ei aina jaksa vaan huomata:) pitäskö mennä päiväunille vähäks aikaa, olisko se tää sää joka hämää.

• -A-
        haukotuttaa kirjoitti:

ei aina jaksa vaan huomata:) pitäskö mennä päiväunille vähäks aikaa, olisko se tää sää joka hämää.

planeetat on vain kummallisessa ja epäsuotuisassa asennossa :P

• täytyy olla,
        -A- kirjoitti:

planeetat on vain kummallisessa ja epäsuotuisassa asennossa :P

planeetat meitä pyörittää tai me niiden ympärillä:) Täälläkö sinä pyörit?

• -A-
        täytyy olla, kirjoitti:

planeetat meitä pyörittää tai me niiden ympärillä:) Täälläkö sinä pyörit?

pyörin täällä :)

• maailman on
        -A- kirjoitti:

pyörin täällä :)

pieni paikka, kyllä minä sinua uskon:) Jossakin sitä olla pitää, mutta yllätyit kovasti että Vesakin vois olla täällä:)

• -A-
        maailman on kirjoitti:

pieni paikka, kyllä minä sinua uskon:) Jossakin sitä olla pitää, mutta yllätyit kovasti että Vesakin vois olla täällä:)

tämän ketjun aloittaja, mutta tulin ihan muuten vain keskusteluun mukaan kun kukaan mukaan ei siihen kovasti osallistu :P

• vielä ei ole
        -A- kirjoitti:

tämän ketjun aloittaja, mutta tulin ihan muuten vain keskusteluun mukaan kun kukaan mukaan ei siihen kovasti osallistu :P

sen aika, mutta se tulee ajallaan, onhan tämä Lauantai porukka ulkona rilluttelemassa.
        Kiva kirjaimeksi tuo A:)

• -A-
        vielä ei ole kirjoitti:

sen aika, mutta se tulee ajallaan, onhan tämä Lauantai porukka ulkona rilluttelemassa.
        Kiva kirjaimeksi tuo A:)

ei ole vielä?

• keskusteluun
        -A- kirjoitti:

ei ole vielä?

ehkä enemmän osaanottajia. En minä murehdi sillä onhan minulla sinut:)

• -A-
        keskusteluun kirjoitti:

ehkä enemmän osaanottajia. En minä murehdi sillä onhan minulla sinut:)

että sinulla on minut???? =O

• väärässä?
        -A- kirjoitti:

että sinulla on minut???? =O

Voinko tehdä virheitä, ilmeisesti kyllä:)
        Mutta kuitenkin olet täällä, ehkä jossain määrin siinä on perää. Minulla on sinut:)

• -A-
        väärässä? kirjoitti:

Voinko tehdä virheitä, ilmeisesti kyllä:)
        Mutta kuitenkin olet täällä, ehkä jossain määrin siinä on perää. Minulla on sinut:)

näkemys :)

• on silmää
        -A- kirjoitti:

näkemys :)

tulkita tätä elämänkaarta, toisin sanoen voit poistua jos et halua jatkaa. Polku on pitkä voi aina kurkistaa minne se johtaa:)

• -A-
        on silmää kirjoitti:

tulkita tätä elämänkaarta, toisin sanoen voit poistua jos et halua jatkaa. Polku on pitkä voi aina kurkistaa minne se johtaa:)

on silmää?

• minä sitä
        -A- kirjoitti:

on silmää?

itse päätää. Sinun se päätös tulee antaa, sitä ennen en voi ottaa kantaa:) Jos olisin silmäsi, nauttisitko elämästäsi, jos tietäisit sen seuraavan askeleen?

• -A-
        minä sitä kirjoitti:

itse päätää. Sinun se päätös tulee antaa, sitä ennen en voi ottaa kantaa:) Jos olisin silmäsi, nauttisitko elämästäsi, jos tietäisit sen seuraavan askeleen?

jos tietäisin että se seuraava askel menee siihen suuntaan mihin haluan sen menevän.

• vastaus!
        -A- kirjoitti:

jos tietäisin että se seuraava askel menee siihen suuntaan mihin haluan sen menevän.

Sinulla siis on päämäärä valmiina:) Hienoa se on ainut keino joitain elämän vaiheita kääntää.
        Palapalalta kuva valmistuu, vaan aikaa se vie ennenkuin varjot siitä kaikoaa ja kuva selvenee:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      92
      5941
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4772
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      94
      3011
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2790
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      2046
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1496
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1057
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      950
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      764
    Aihe