Ahde alkaa hävitä naistenmiehenä Vanhaselle.
Ahde alkaa hävitä Vanhaselle
4
122
Vastaukset
- tarkkailija parvella
Ahteella saattaa jo ikä painaa, ei jaksa enää. Suuri tulevaisuus on enempi takana, ei motivoi enää.
Ja nyt muijansa on tunkemassa samalle kupille eduskuntaan, niin viimeistään siinä vaiheessa saa unohtaa kaikki vilkuilut ja silmäniskemiset pois päiväjärjestyksestä.
Toista se on Vanhasella, vapaa mies - antaa mennä vaan. - nuori ääni SDP:lle
Politiikkaa sivusta seuranneena ja nuorena ihmisenä olen merkille pannut, että Matti Ahde on ainoana kansanedustajana paneutunut eläkeläisten ankaran verotuksen rasitukseen. Nuorena ihmisenä kannatan tasa-arvoa, jos verotusta on kevennetty, niin kevennys olisi pitänyt myös tuntua tasa-arvoisesti eläkeläisen kukkarossa. En ole Osku Pajamäen linjan kannattaja, näitä hurskastelijoita valtakunnassamme riittää.
- Uusi-Ukki
Nuori ääni puhuu täyttä asiaa, myös minä vahana äänestäjänä haluan, että Matti Ahde edustaa minua edelleen, tulemme taas äänestämään Ahdetta, varmistetaan hänelle jatkopaikka uuteen parlamenttiin.
- Ojuke
Uusi-Ukki kirjoitti:
Nuori ääni puhuu täyttä asiaa, myös minä vahana äänestäjänä haluan, että Matti Ahde edustaa minua edelleen, tulemme taas äänestämään Ahdetta, varmistetaan hänelle jatkopaikka uuteen parlamenttiin.
Ahde on eräs niistä poliitikoista, joilla ei ymmärryksensä ja tasapuolisuuden puutteiden vuoksi tulisi olla mitään asiaa yhteiseen päättämiseen.
Demarit nyt sattuvat olemaan niin yksinkertaista toiset huomiotta jättävää joukkoa, että sen ymmärtää.
Oletteko suomalaiset tosiaan niin yksinkertaisia, että matalaotsainen demariagitaatio puree?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872