Uskaltaako tänne edes

vilkaista - toimiiko tämä(kään) palsta *potkii servereitä hereille*

Kai tämä sitten toimii - perinteitä kunnioittaen ainakin n. klo 13.00 saakka, joten asiaan:

Ensinnäkin huomenta kaikille jälleen - kaikille, jotka ottavat riskin ja yrittävät saada viestiään perille....

Tämän nähtyäni/koettuani kaipaan entistä enemmän pieniä, jo kuolleita ns. "kyläkauppoja" - siis tämä on jotain....en tiedä, mitä, mutta en mene tänne kovin mielelläni:

http://www.hameensanomat.fi/Article.jsp?article=46288

Terveisin, MM.

15

1142

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinisiivetär

ei ole myöskään mun kauppapaikkani..siis Turun Mylly jotenkin menettelee ja Keskinen..mut ei tämä enää..menee mahdottomaksi..kuka hemmetti tua jaksaa kävellä..

• nyyperi

KÄTKÖ USEIN KESKISELLÄ.

• Sinisiivetär
        nyyperi kirjoitti:

KÄTKÖ USEIN KESKISELLÄ.

sillon tällön..et on se ihan tuttu paikka sekin..sekä Seinäjoki ym.ympäristö

• sola"
      • minä, joku paikallinen ns. kylähullu tai vastaava....*olihan meilläkin oljysheikki, ihan noin vertauksena*

Ihmeheebo kuitenkin....*aamunaurut sain, kiitos niistä*

• S-Y

ja yritän saada viestini perille,lauantai aamua vaan :)onneksi täällä päin ei ole tuollaisia kauppakeskuksia,kyläkauppoja vaan ;))

• >onneksi täällä päin ei ole tuollaisia kauppakeskuksia,kyläkauppoja vaan ;))<

Olkaamme onnellisia, että kyläkauppoja vielä löytyy - vaikka vähenevätkin koko ajan. Saman voisi tiivistää erään laulun sanoin:

"Kyläkauppa Porkkalassa, viimeinen on kuolemassa - markettien tähden antautui...."

• Alien-8

Joo,sielläpäinhän ne joulukinkutkin ostetaan suoraan maajusseilta,eli tuottajilta..tuoretta ruokaa:))

• S-Y
        Alien-8 kirjoitti:

Joo,sielläpäinhän ne joulukinkutkin ostetaan suoraan maajusseilta,eli tuottajilta..tuoretta ruokaa:))

vaan niistä ei saa huudella ;))
        Lekuriin oon lähös juuri,keuhkot kipeet :((

• S-Y
        Man-of-Mystery kirjoitti:

>onneksi täällä päin ei ole tuollaisia kauppakeskuksia,kyläkauppoja vaan ;))<

Olkaamme onnellisia, että kyläkauppoja vielä löytyy - vaikka vähenevätkin koko ajan. Saman voisi tiivistää erään laulun sanoin:

"Kyläkauppa Porkkalassa, viimeinen on kuolemassa - markettien tähden antautui...."

pitäis vaan muistaa käydäkkin siellä kyläkaupassa,muulloinkin kuin sillon,kun hiiva loppuu ;))

• Alien-8
        S-Y kirjoitti:

vaan niistä ei saa huudella ;))
        Lekuriin oon lähös juuri,keuhkot kipeet :((

Yskittää vieläkin niin pahasti?No jospa se lääkäri antaa kunnon lääkkeet.Ja voi ottaa osastollekin tarkempiin tutkimuksiin.

Muuten Voimia ja Nallehaleja sinulle sinne synkkään korpimaahan:))

• S-Y
        Alien-8 kirjoitti:

Yskittää vieläkin niin pahasti?No jospa se lääkäri antaa kunnon lääkkeet.Ja voi ottaa osastollekin tarkempiin tutkimuksiin.

Muuten Voimia ja Nallehaleja sinulle sinne synkkään korpimaahan:))

se tuli,toivottavasti auttaa ja kiitos haleista :)

• Alien-8
        S-Y kirjoitti:

se tuli,toivottavasti auttaa ja kiitos haleista :)

laittaa pipo päähän,kun käyt tupakalla;=))

• Alien-8

Juuh,pitäisi kai alkaa ahkerasti kirjoittelemaan näin aamupäivisin..tulee ainakin viestit perille:))

• tuota olen itsekin ajatellut - eli illat ovat pian hiljaisia, jos kaikki alkavat noudattaa neuvoasi....

Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      2018
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      98
      1478
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      112
      1187
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1067
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1062
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      903
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      877
    8. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      58
      836
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      822
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      723
    Aihe