vilkaista - toimiiko tämä(kään) palsta *potkii servereitä hereille*
Kai tämä sitten toimii - perinteitä kunnioittaen ainakin n. klo 13.00 saakka, joten asiaan:
Ensinnäkin huomenta kaikille jälleen - kaikille, jotka ottavat riskin ja yrittävät saada viestiään perille....
Tämän nähtyäni/koettuani kaipaan entistä enemmän pieniä, jo kuolleita ns. "kyläkauppoja" - siis tämä on jotain....en tiedä, mitä, mutta en mene tänne kovin mielelläni:
http://www.hameensanomat.fi/Article.jsp?article=46288
Terveisin, MM.
Uskaltaako tänne edes
15
1149
Vastaukset
- Sinisiivetär
ei ole myöskään mun kauppapaikkani..siis Turun Mylly jotenkin menettelee ja Keskinen..mut ei tämä enää..menee mahdottomaksi..kuka hemmetti tua jaksaa kävellä..
- nyyperi
KÄTKÖ USEIN KESKISELLÄ.
- Sinisiivetär
nyyperi kirjoitti:
KÄTKÖ USEIN KESKISELLÄ.
sillon tällön..et on se ihan tuttu paikka sekin..sekä Seinäjoki ym.ympäristö
- sola"
sinäkö se oot... ;)
http://www.hs.fi/maailmanihmisia/artikkeli/Mysteerimies hallitsee Madridin lentokenttää/1135223375291minä, joku paikallinen ns. kylähullu tai vastaava....*olihan meilläkin oljysheikki, ihan noin vertauksena*
Ihmeheebo kuitenkin....*aamunaurut sain, kiitos niistä*
- S-Y
ja yritän saada viestini perille,lauantai aamua vaan :)onneksi täällä päin ei ole tuollaisia kauppakeskuksia,kyläkauppoja vaan ;))
>onneksi täällä päin ei ole tuollaisia kauppakeskuksia,kyläkauppoja vaan ;))<
Olkaamme onnellisia, että kyläkauppoja vielä löytyy - vaikka vähenevätkin koko ajan. Saman voisi tiivistää erään laulun sanoin:
"Kyläkauppa Porkkalassa, viimeinen on kuolemassa - markettien tähden antautui...."- Alien-8
Joo,sielläpäinhän ne joulukinkutkin ostetaan suoraan maajusseilta,eli tuottajilta..tuoretta ruokaa:))
- S-Y
Alien-8 kirjoitti:
Joo,sielläpäinhän ne joulukinkutkin ostetaan suoraan maajusseilta,eli tuottajilta..tuoretta ruokaa:))
vaan niistä ei saa huudella ;))
Lekuriin oon lähös juuri,keuhkot kipeet :(( - S-Y
Man-of-Mystery kirjoitti:
>onneksi täällä päin ei ole tuollaisia kauppakeskuksia,kyläkauppoja vaan ;))<
Olkaamme onnellisia, että kyläkauppoja vielä löytyy - vaikka vähenevätkin koko ajan. Saman voisi tiivistää erään laulun sanoin:
"Kyläkauppa Porkkalassa, viimeinen on kuolemassa - markettien tähden antautui...."pitäis vaan muistaa käydäkkin siellä kyläkaupassa,muulloinkin kuin sillon,kun hiiva loppuu ;))
- Alien-8
S-Y kirjoitti:
vaan niistä ei saa huudella ;))
Lekuriin oon lähös juuri,keuhkot kipeet :((Yskittää vieläkin niin pahasti?No jospa se lääkäri antaa kunnon lääkkeet.Ja voi ottaa osastollekin tarkempiin tutkimuksiin.
Muuten Voimia ja Nallehaleja sinulle sinne synkkään korpimaahan:)) - S-Y
Alien-8 kirjoitti:
Yskittää vieläkin niin pahasti?No jospa se lääkäri antaa kunnon lääkkeet.Ja voi ottaa osastollekin tarkempiin tutkimuksiin.
Muuten Voimia ja Nallehaleja sinulle sinne synkkään korpimaahan:))se tuli,toivottavasti auttaa ja kiitos haleista :)
- Alien-8
S-Y kirjoitti:
se tuli,toivottavasti auttaa ja kiitos haleista :)
laittaa pipo päähän,kun käyt tupakalla;=))
- Alien-8
Juuh,pitäisi kai alkaa ahkerasti kirjoittelemaan näin aamupäivisin..tulee ainakin viestit perille:))
tuota olen itsekin ajatellut - eli illat ovat pian hiljaisia, jos kaikki alkavat noudattaa neuvoasi....
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1403109
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau582472Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.291969- 1301637
- 751464
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?761415Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3641398- 891105
- 901059
- 1351027