Paljastan nimiä hoitokokouksista

viikon päästä

Koska näyttää, että asiat eivät mene eteenpäin, on Suomen lain mukaan toimittava.
On selvää, että myös kovat ihmiset pehmenee.
Koska olen ollut niin monta kertaa hoitokokouksissa seurapenkissä valokuvien ottajana ja tiedän tapauksista, en Jumalan edessä voi olla ilmoittamatta nimiä.
Valokuvat hoitajista ja hoitokouksista, henkilöistä laitan yleiseen Internet palstalle. Nimineen.

27

2412

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaan

ylläpito saattaa olla toista mieltä koska se niin vikkelästi poistelee kaikki nimiä sisältävät viestit. Oliko hoitokokouksissa hankittuna valokuvaaja? Ei ollut, voin sanoa sillä minä olen ollut paikalla mutta sinä et.

• sivusta kyselijä

En tiedä näistä hoikkareista mitään mutta dokumentteja niistä on saatavilla ja kirjoja kirjoitettu... Olisiko sittenkin että eri paikkakunnilla on ollut erilaisia käytäntöjä? Onhan joku voinut kuvata vaikka salaa? Odotan innolla, kun tuo avaaja julkaisee materiaalinsa. Ehkä hän laatii oman blogin, siihen ei voi tämän palstan ylläpitokaan puuttua. Jännitys nyt tiivistyy odottaessa.

Hoitajien nimet muuten saa ihan suoraan näistä kirjastossa olevista kirjoistakin, jos jotakin kiinnostaa.

• Kyllä me jokainen voisimme luetella hoitajien nimiä oikein kuvan kanssa. Mutta mitä merkitystä sillä on? He ovat hoitaneet asiansa seurakunnassa ja heidän tekojaan ei saa muistella.

Se on sitä ns. rippisalaisuutta, johon täällä muutama vl on vedonnutkin. Eikä anteeksisaatuja syntejä saa onkin armonmerestä, sanotaan! Sekin on kai vl-omaisuutta eikä kuule meille muille?

• mutta...

on kysymys kahdesta eri asiasta.

Jos olet syyllistynyt esim. rikokseen, josta lain mukaan tuomitaan vankeutta, ei riitä, että ripissä teet siitä parannusta jollekin, vaan sinun täytyy kärsiä myös maallinen tuomio.

Samoin on hoitokokousten laita. Ei riitä, että asia selvitetään naapurille supisten tai yleisesti vain syntejä anteeksi pyydellen. Asiasta riippuen hoitajan tulee selvittää asia juurta jaksain niin, että hänen aiheuttamansa pahennus tai väärä todistus tulee oikaistua kaikkien niiden kuullen ja niin laajasti, kuin hänen toisesta ihmisestä antama valheellinen todistus on levinnyt ja myöntää valehtelunsa julkisesti. Päivämies on siihen yksi hyvä kanava ja joillekin varmaan aika helppo tie, koska kirjoittavat siihen muutenkin.

• niskaasi moisella

toiminnalla? Voit pahimmassa tapauksessa saada syytteet herjauksesta ym. Ota kuitenkin omaan asianajaasi yhteys ja kysy kannattaako riskeerata itseäsi?

• Hoitokokouksethan

olivat siunauksellisia ja hoitajat Jumalan asialla. Miten sellaisen toiminnan julkistaminen nimien ja kuvien kera olisi herjausta? Eikö pikemminkin kunnioitusta, jopa palvontaa?

• ovat vähemmän
        Hoitokokouksethan kirjoitti:

olivat siunauksellisia ja hoitajat Jumalan asialla. Miten sellaisen toiminnan julkistaminen nimien ja kuvien kera olisi herjausta? Eikö pikemminkin kunnioitusta, jopa palvontaa?

siunauksellinen. Mutta pidä kuitenkin varasi, sillä tiedän erään tyypin joka käräjöi Ry:tä vastaan ja hävisi kaikki maalliset oikeusistuimessa olleet asiansa. Vähän samanlaista hanketta näkyy sinullakin olevan. Joten "siunausta" tarvitset kovastikkin, mikäli aiot selvitä syytteiltä, tuodessasi nimiä ja kuvia esille :)

• ...
        ovat vähemmän kirjoitti:

siunauksellinen. Mutta pidä kuitenkin varasi, sillä tiedän erään tyypin joka käräjöi Ry:tä vastaan ja hävisi kaikki maalliset oikeusistuimessa olleet asiansa. Vähän samanlaista hanketta näkyy sinullakin olevan. Joten "siunausta" tarvitset kovastikkin, mikäli aiot selvitä syytteiltä, tuodessasi nimiä ja kuvia esille :)

EU :n ihmisoikeustuomioistuimessa sen sijaan ei ole lessuja tuomareina, kun kidutustapaukset viedään sinne.

• paha saa palkkansa
        ovat vähemmän kirjoitti:

Paha saa palkkansa. Hoitokokousvääryyksiin syyllistyneetkin saavat aikanaan tuomionsa.

• "syytesuojassa"
        paha saa palkkansa kirjoitti:

Paha saa palkkansa. Hoitokokousvääryyksiin syyllistyneetkin saavat aikanaan tuomionsa.

viimeisellä tuomiolla vaikka kuinka niin kuvittelisivat. Sitten nähdään kuinka huonosti saa lähimmäistään kohdella...

• Asiat ovat tosia

Mikä mättää.
        Luuletko että puhun paskaa.
        Tiedän tasan tarkkaan mm. istumaajärjestyksenkin.
        Sinuahan minä voisin syyttää avunannosta tuomitsijoille. Oleko koskaan edes ollut vl.

• kanssa, onko
        "syytesuojassa" kirjoitti:

viimeisellä tuomiolla vaikka kuinka niin kuvittelisivat. Sitten nähdään kuinka huonosti saa lähimmäistään kohdella...

sinulla syytejuosa viimeisellä tuomiolla?

31 Mutta kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan ja kaikki enkelit hänen kanssaan, silloin hän istuu kirkkautensa valtaistuimelle.
        32 Ja hänen eteensä kootaan kaikki kansat, ja hän erottaa toiset toisista, niinkuin paimen erottaa lampaat vuohista.
        33 Ja hän asettaa lampaat oikealle puolelleen, mutta vuohet vasemmalle.
        34 Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.
        35 Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne;
        36 minä olin alaston, ja te vaatetitte minut; minä sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; minä olin vankeudessa, ja te tulitte minun tyköni.'
        37 Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä ja ruokimme sinua, tai janoisena ja annoimme sinulle juoda?
        38 Ja milloin me näimme sinut outona ja otimme sinut huoneeseemme, tai alastonna ja vaatetimme sinut?
        39 Ja milloin me näimme sinun sairastavan tai olevan vankeudessa ja tulimme sinun tykösi?'
        40 Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle'.
        41 Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
        42 Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda;
        43 minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.'
        44 Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?'
        45 Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle'.
        46 Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."

• haisee tänne asti
        Asiat ovat tosia kirjoitti:

Mikä mättää.
        Luuletko että puhun paskaa.
        Tiedän tasan tarkkaan mm. istumaajärjestyksenkin.
        Sinuahan minä voisin syyttää avunannosta tuomitsijoille. Oleko koskaan edes ollut vl.

Niin se veliveikkonen.

• sielunautuutesi puolesta,
        haisee tänne asti kirjoitti:

Niin se veliveikkonen.

kun täällä yökaudet notkut? Matti-velihän niin kalliisti varotteli tämän paltan valheista.

• annetuista...
        sielunautuutesi puolesta, kirjoitti:

kun täällä yökaudet notkut? Matti-velihän niin kalliisti varotteli tämän paltan valheista.

varoituksista, mikä kielii julkisuuteen niiden uskottavuudesta.

• syytesuojaa
        kanssa, onko kirjoitti:

sinulla syytejuosa viimeisellä tuomiolla?

31 Mutta kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan ja kaikki enkelit hänen kanssaan, silloin hän istuu kirkkautensa valtaistuimelle.
        32 Ja hänen eteensä kootaan kaikki kansat, ja hän erottaa toiset toisista, niinkuin paimen erottaa lampaat vuohista.
        33 Ja hän asettaa lampaat oikealle puolelleen, mutta vuohet vasemmalle.
        34 Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.
        35 Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne;
        36 minä olin alaston, ja te vaatetitte minut; minä sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; minä olin vankeudessa, ja te tulitte minun tyköni.'
        37 Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä ja ruokimme sinua, tai janoisena ja annoimme sinulle juoda?
        38 Ja milloin me näimme sinut outona ja otimme sinut huoneeseemme, tai alastonna ja vaatetimme sinut?
        39 Ja milloin me näimme sinun sairastavan tai olevan vankeudessa ja tulimme sinun tykösi?'
        40 Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle'.
        41 Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
        42 Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda;
        43 minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.'
        44 Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?'
        45 Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle'.
        46 Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."

viimeisellä tuomiolla. Vaikka kuinka olisitte toisiltanne pyytäneet anteeksi yhteisiä hoitokokousjulmuuksianne työvaliokunnan kokouksessa mutta jättäneet anteeksi pyytämättä väärin kohtelemiltanne, ne synnit ovat edelleen tunnollanne.

Viimeisellä tuomiolla pärjää vain jos on synnit anteeksi. Luuletko hoitomies tosiaan pärjääväsi SRK:n suojelulla?

• >>
      Valokuvat hoitajista ja hoitokouksista, henkilöistä laitan yleiseen Internet palstalle. Nimineen.
      >>

Aiotko kertoa julkisesti myös oman nimesi, jotta tuleva nettisivusi olisi uskottavampi?

Itse en näe merkitystä yksittäisten hoitajien nimien esiintuomisessa. Paljon tärkeämpää on että asia kokonaisuutena saataisiin korjatuksi ja että SRK tunnustaisi menneet järjestelmälliset vääryydet, joihin se on yhdistyksenä syyllistynyt. Tällöin nykyisetkin vl:t pääsisivät siitä pelosta että hoitokokoukset uusiutuisivat. Tämä vaarahan on suuri kun menneet julmat ihmisten simputukset ja helvettiin heittämiset nähdään vieläkin liikkeen johdon mukaan siunauksellisiksi:(

Nimillä on merkitystä ainoastaan siinä tapauksessa, jos asioita yritetään edelleen valehdella olemattomiksi. Tällöin on korrektia kertoa että ketkä, milloin, missä ja mitäkin tekivät. Näin viedään merkitys vl:ien valehteluilta.

Suurin osa vl:istäkään ei kuitenkaan enää hoitokokouksia kiistäne. Kiitos esim. Hannu Karpon dokumentin. Enemmän kuin hoitajien nimien esille tuominen, auttaisikin Karpon dokumenttien tapaan se että hoidetut esiintyisivät rohkeasti omilla nimillään. Tämä on tosin usein voimakkaan vl-sukulaisten painostuksen vuoksi monille tällä hetkellä mahdotonta.

Itse esiinnyn omalla nimelläni, mutta olen nähnyt aiheelliseksi välttää tuomasta tietämieni vl:ien nimiä julkisuuteen. Monilla hoitajilla on paljon sukulaisia, jotka joutuisivat täysin syyttömänä kärsimään kun veljien, isien tai vaarien nimiä tuodaan julkisuuteen ikävässä mielessä. Jokainen voi miettiä miltä itsestä tuntuisi kun omaa isää tai vaaria syytettäisiin hoitomiehenä olemisesta julkisesti. Eipä sillä, ei sekään ole kivaa kun vl:t täräyttävät että miltä se tuntuu kun isäsi menee helvettiin tai säälittelevät kun on saanut kovan kohtalon "paholaisen asianajajan poikana". Tällaisiin nimittelyihin olen itse törmännyt vl:ien taholta:(

Meidän hoidettujen tai heidän sukulaisten täytyy kuitenkin olla fiksumpia ja sivistyneempiä kuin nämä vl-puoskarit. Aiheen esilläpitäminen ja korjaamattomista rikoksista huomauttaminen on tärkeää, mutta varoisin kyllä innokkuutta laittaa yksittäisten hoitajien päitä vadille.

• Oletko

Tosissasi

• sivustas.
        Oletko kirjoitti:

Tosissasi

Ei kannata uskoa ihan kaikkea mitä näistä asioista on julkaistu sillä Karpon ohjelmassa oli nasevasti äänessä henkilö joka kuuna päivänä ei ole toiminut ry:ssä mukana. Hän on ns. toisen polven opponentteja.

Kylläpä osasi esittää asiat niin kuin hän olisi kovastikin kärsinyt osapuoli. Ihan nauratti ja tavallaan inhotti, mokomakin tuttu mustamaalaaja.
        Juuri tuon takia en anna karpon ohjelmille juurikaan arvoa.

• sivustas. kirjoitti:

Ei kannata uskoa ihan kaikkea mitä näistä asioista on julkaistu sillä Karpon ohjelmassa oli nasevasti äänessä henkilö joka kuuna päivänä ei ole toiminut ry:ssä mukana. Hän on ns. toisen polven opponentteja.

Kylläpä osasi esittää asiat niin kuin hän olisi kovastikin kärsinyt osapuoli. Ihan nauratti ja tavallaan inhotti, mokomakin tuttu mustamaalaaja.

>>
        Karpon ohjelmassa oli nasevasti äänessä henkilö joka kuuna päivänä ei ole toiminut ry:ssä mukana. Hän on ns. toisen polven opponentteja.
        >>

Aika paksua vl-puppua tarjoilet. Jos haluaa pestä vl-sadut ja tarjotut unihiekat pois silmiltään, niin täältäpä voi jokainen katsoa itse kuinka omalla paikkakunnallaan tunnettu ja arvostettu opettaja kertoo kiihkottomasti omasta erottamisestaan. Omilla nimillään ja kasvoillaan esiintyy lukuisia muitakin pois potkittuja ja "saatanalle heitettyjä", jotka halusivat itse uskomassa olla ja olivat kymmeniä vuosia kokeneet vanhoillislestadiolaisuuden omana hengellisenä kotinaan. Päätelköön uskottavuuden jokainen ihan itse:

http://www.yle.fi/elavaarkisto/?s=s&g=4&ag=28&t=68&a=1708

• aitoja ihmisiä
        sivustas. kirjoitti:

Älä valehtele. Ihmiset oli oikeesti mukana vl:ssa ja ihan omilla nimillään, katso se ohjelma ja älä anna väärää todistusta lähimmäisestä.

Sinulla on kyllä sairaan kieroutunut käsitys viihteestä, jos pidät ihmisten kiusaamista hengellisellä väkivallalla viihteenä!

• se.
        admata kirjoitti:

>>
        Karpon ohjelmassa oli nasevasti äänessä henkilö joka kuuna päivänä ei ole toiminut ry:ssä mukana. Hän on ns. toisen polven opponentteja.
        >>

Aika paksua vl-puppua tarjoilet. Jos haluaa pestä vl-sadut ja tarjotut unihiekat pois silmiltään, niin täältäpä voi jokainen katsoa itse kuinka omalla paikkakunnallaan tunnettu ja arvostettu opettaja kertoo kiihkottomasti omasta erottamisestaan. Omilla nimillään ja kasvoillaan esiintyy lukuisia muitakin pois potkittuja ja "saatanalle heitettyjä", jotka halusivat itse uskomassa olla ja olivat kymmeniä vuosia kokeneet vanhoillislestadiolaisuuden omana hengellisenä kotinaan. Päätelköön uskottavuuden jokainen ihan itse:

http://www.yle.fi/elavaarkisto/?s=s&g=4&ag=28&t=68&a=1708

En puhu hänestä vaan jostakin toisesta henkilöstä. En ole myöskään vl ,ja puppua se ei ehdottomasti ole.

• hannu viihdyttää
        aitoja ihmisiä kirjoitti:

Älä valehtele. Ihmiset oli oikeesti mukana vl:ssa ja ihan omilla nimillään, katso se ohjelma ja älä anna väärää todistusta lähimmäisestä.

Sinulla on kyllä sairaan kieroutunut käsitys viihteestä, jos pidät ihmisten kiusaamista hengellisellä väkivallalla viihteenä!

Puhuin nimenomaisesti Karpon viihdeohjelmasta ja siinä olleesta henkilöstä. Muusta en ole kiinnostunut.

Tarkista miten luet.

• menneet hoitokokoukset
        aitoja ihmisiä kirjoitti:

jonakin Big Brother-, tositv-juttuna? Siis viihteenä.

Myös vl:t, vaikkeivat saa tv:ta katsoakaan.

• reportaasi,
        hannu viihdyttää kirjoitti:

Puhuin nimenomaisesti Karpon viihdeohjelmasta ja siinä olleesta henkilöstä. Muusta en ole kiinnostunut.

Tarkista miten luet.

ei viihdeohjelma, jota MTV3 nykyisin tuottaa.

• Turhaan suunnittelet tuollaista!
      Suomen laki ei ole sinun puolellasi tässä asiassa. Joudut vaikeuksiin ja sen myötä sanomasi totuus vesittyy ja nousee sinua vastaan. Vaikka olisit satayks-prosenttisen oikeassa!

Asiat ovat vanhoja ja meidän uhrien olisi esitettävä todistusaineisto väärinkäytöksistä. Minä en ainakaan alkaisi. Niitä ei voi edes todistaa. Ja kuka uskoo vain sanat sanoja vastaan ja nekin ovat eri leireissä vain tulkintakysymyksiä.

Hoitojen hengellinen puoli ja siitä seuraava syyllisyyys on sitten aivan toinen asia ja tasan tarkkaan tekijöiden vastuulla. Mutta jos sitä ei ole, niin ei sillekään voi mitään.

• matkailua

Kommentteja otettu.
      Hyvästä ja pahasta.

"PANETTEKO RAJUSTI VASTAAN ILMAISUISTA, VAI VALITSEKKO PUOLENNE"

Tv. sovinnollinen

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      67
      2415
    2. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1397
    3. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      76
      1230
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      6
      1152
    5. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      79
      865
    6. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      19
      860
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      44
      713
    8. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      84
      693
    9. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      26
      668
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      30
      656
    Aihe