Kaikki olennainen otsikossa, ei muuta kun vastauksia tähän alle, kiitos.
Terveisin, MM.
Gallup: Rakkain joululahjasi
17
975
Vastaukset
- MuisQuu
"joululahja"...Tyttäreni...pieni ihana ruusunpunainen nyyttti...kohta kuudentoista vuoden takaa..Se joulu ei unohdu koskaan.
- Vicky Lee
Sellainen oikein lukollinen. Sain sen 9-vuotiaana, joka vieläkin tallessa. Kiva väliin lukea siitä lapsuuden aikaisia ajatuksia.
- talopalo
kolme käpylehmää,niitä lypsin iltaisin,mummoin antoi lanttulaatikkoo lusikalla maistaa,astia oli tuoksuva sillipurkki,en unohda iguna.
vauvanukke.... se osas pissata ja itkeä...=:0)))))se oli siihen aikaan kova juttu...=:))))
- S-Y
antama posliininukke, kun olin pieni tytöntyllerö:)
Mutta mikäs se on MM rakkain joululahja??pieni, 7-viikkoinen tyttökissanpentu - sain hänet kauan sitten, 70-luvulla eräänä jouluna.
Olin itse 16-vuotias silloin, ja kului toiset 16 - melkein 17 vuotta, kun tiemme erosivat.
T. MM.
- Joo..
Joskus pikkuniittinä..
- Danskuu
ihanan suloisen iso jättinalle. Sillon kun joulupukki antoi minulle sen, niin sen syliin mahduin (niin pikku tyttö olin silloin) ja monta vuotta nalle kulkikin mukanani, kunnes kasvoin oikein isoksi tytöksi ja kerran marakattien kanssa kotia palatessaní, oli nalleni puukotettu riekaleiksi, sen pituinen sen nallen tarina.
- ei ole
olemassa ja se siitä!
On vain markkinat - Sinisiivetär
se oli ja on lahjoista suurin..
- Arnold S.
Sitä joulua ei pukki unohda.
- Alien-8
7-vuotiaana.Se oli kylläkin aikuistenmallinen naistenpyörä,mutta sillä sitten vaan opeteltiin ajamaan,ja taito on pelannut tähän päivään asti:)
- ajankulu evk
Se oli nukke millä oli kauniit pitsikoristellut vaatteet. Nimekseen nukke sai Leila.Itki kun sitä käänteli, maailman kaunein nukke varmaan oli, mut nyt vaan sitä ei ole enää missään. Posliini pää, vaaleanpunaisesta kankaasta raajat, ja se nätti punainen suu, silmät meni kiinni kun sen laitto selälleen!
- korho...
..oli sellanen rottiksen pentu jonka sain ku olin 6v.. ikävä kyllä kuoli muutama vuos sitten mutta jätti jälkeensä 3 pentuu jotka nytki köllöttelee tossa sohvalla..
..taitaa olla joku lapsuudenajan lahja. Autorata tai sitten teleskooppi joka on vieläkin tallella vaikka en sitä enää käytäkään. Kyllä sillä silloin tuli tiirattua maailmaan ihan tarpeeksi :)
- jäit
kiinni!
- Pulis.
joululahja oli pienenä poikana saatu rumpua soittava pupu.Enoni aina muisti meitä pienempiä penskoja jollain lahjalla.Enoni kuoli kun olin kymmenen vanha,en kerinnyt häntä koskaan kiittämään mut sanonpahan kiitoksen nyt,eikös nää viestit lentele tuolla yläilmoissa,jaa ei ne taida siellä lennellä,mut kiitti kuiteski.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022206- 1041644
- 821318
- 1211293
- 1171236
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘601068Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis601044- 511017
- 36942
- 33824