Gallup: Rakkain joululahjasi

Kaikki olennainen otsikossa, ei muuta kun vastauksia tähän alle, kiitos.

Terveisin, MM.

17

975

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MuisQuu

"joululahja"...Tyttäreni...pieni ihana ruusunpunainen nyyttti...kohta kuudentoista vuoden takaa..Se joulu ei unohdu koskaan.

• Vicky Lee

Sellainen oikein lukollinen. Sain sen 9-vuotiaana, joka vieläkin tallessa. Kiva väliin lukea siitä lapsuuden aikaisia ajatuksia.

• talopalo

kolme käpylehmää,niitä lypsin iltaisin,mummoin antoi lanttulaatikkoo lusikalla maistaa,astia oli tuoksuva sillipurkki,en unohda iguna.

• vauvanukke.... se osas pissata ja itkeä...=:0)))))se oli siihen aikaan kova juttu...=:))))

• S-Y

antama posliininukke, kun olin pieni tytöntyllerö:)
      Mutta mikäs se on MM rakkain joululahja??

• pieni, 7-viikkoinen tyttökissanpentu - sain hänet kauan sitten, 70-luvulla eräänä jouluna.

Olin itse 16-vuotias silloin, ja kului toiset 16 - melkein 17 vuotta, kun tiemme erosivat.

T. MM.

• Joo..

Joskus pikkuniittinä..

• Danskuu

ihanan suloisen iso jättinalle. Sillon kun joulupukki antoi minulle sen, niin sen syliin mahduin (niin pikku tyttö olin silloin) ja monta vuotta nalle kulkikin mukanani, kunnes kasvoin oikein isoksi tytöksi ja kerran marakattien kanssa kotia palatessaní, oli nalleni puukotettu riekaleiksi, sen pituinen sen nallen tarina.

• ei ole

olemassa ja se siitä!

On vain markkinat

• Sinisiivetär

se oli ja on lahjoista suurin..

• Arnold S.

Sitä joulua ei pukki unohda.

• Alien-8

7-vuotiaana.Se oli kylläkin aikuistenmallinen naistenpyörä,mutta sillä sitten vaan opeteltiin ajamaan,ja taito on pelannut tähän päivään asti:)

• ajankulu evk

Se oli nukke millä oli kauniit pitsikoristellut vaatteet. Nimekseen nukke sai Leila.Itki kun sitä käänteli, maailman kaunein nukke varmaan oli, mut nyt vaan sitä ei ole enää missään. Posliini pää, vaaleanpunaisesta kankaasta raajat, ja se nätti punainen suu, silmät meni kiinni kun sen laitto selälleen!

• korho...

..oli sellanen rottiksen pentu jonka sain ku olin 6v.. ikävä kyllä kuoli muutama vuos sitten mutta jätti jälkeensä 3 pentuu jotka nytki köllöttelee tossa sohvalla..

• ..taitaa olla joku lapsuudenajan lahja. Autorata tai sitten teleskooppi joka on vieläkin tallella vaikka en sitä enää käytäkään. Kyllä sillä silloin tuli tiirattua maailmaan ihan tarpeeksi :)

• jäit

kiinni!

• Pulis.

joululahja oli pienenä poikana saatu rumpua soittava pupu.Enoni aina muisti meitä pienempiä penskoja jollain lahjalla.Enoni kuoli kun olin kymmenen vanha,en kerinnyt häntä koskaan kiittämään mut sanonpahan kiitoksen nyt,eikös nää viestit lentele tuolla yläilmoissa,jaa ei ne taida siellä lennellä,mut kiitti kuiteski.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2206
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      104
      1644
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      82
      1318
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1293
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1236
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      60
      1068
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      60
      1044
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1017
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      942
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      824
    Aihe