Huuhaa on kauniit ja rohkeet! Palstan herttaisemmasta naisesta tehdään vängällä syöjätär.Hänen sanojaan vääristellään umpikierosti.
Kerran aikasemmin sanoin jo jottain liiallisesta kiltteyvestä,toistan taas ÄRÄHÄ JOSKUS!
Kiesus sentään!
8
260
Vastaukset
- suuttui
viikko sitten Jehfille;)
se osaa tarpeen vaatiessa puolensa pitää;) Mutta kaikkien päänsäaukojien takia ei kannata verenpainettaan nostattaa. Epäilemättä todella pahapäinen, ku viimein suuttuu;)
- söpöliinikö?
a-v kirjoitti:
se osaa tarpeen vaatiessa puolensa pitää;) Mutta kaikkien päänsäaukojien takia ei kannata verenpainettaan nostattaa. Epäilemättä todella pahapäinen, ku viimein suuttuu;)
Epäilen;)
- MuisQuu
tukistuksesta;o)...
- noin
varma että ees tarkotti sua?
- sola"
noin kirjoitti:
varma että ees tarkotti sua?
..sehän saattoi tarkoittaa vaikka minua...mäkin oon tosii kiltti ja arka, enkä uskalla puolustautua ketään vastaan... *sniff*
sääkin pelotat mua kauheesti... ;) - MuisQuu
sola" kirjoitti:
..sehän saattoi tarkoittaa vaikka minua...mäkin oon tosii kiltti ja arka, enkä uskalla puolustautua ketään vastaan... *sniff*
sääkin pelotat mua kauheesti... ;)itsekäs mä:o/...
Älä pelkää Solana....RaivoisaQuu suojelee:o) - sola"
MuisQuu kirjoitti:
itsekäs mä:o/...
Älä pelkää Solana....RaivoisaQuu suojelee:o)..mut mä en haluis olla näkemässä, kun pinna katkeaa..BOINNG... ;/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892158Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1391797- 1731333
- 229805
- 65744
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10731- 60730
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211619- 49587
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </347550