Kukaan meistä ei tiedä Kremlin kytkentöjä myrkytysmurhia tekeviin FSB-agentteihin, joihin Venäjän nykyinen presidentti Putinkin kuuluu.
Toistaiseksi Suomen oppositiopoliitikot ovat säästyneet myrkytyksiltä, mutta entä kun arvojohtajattaremme sijoitus maan ykkösenä alkaa tulla uhatuksi?
Sauli Niinistön paluu Suomen poltitiikan terävimpään kärkeen tulee aiheuttamaan monenlaista järkytystä vasemmistolaisten joukossa, joiden joukossa ylipäällikkömmekin aikoinaan on innokkaasti toiminut.
Voiko Venäjän myrkytysepidemia levitä myös Suomen rajojen sisälle, jos joku oppositioon kuuluva henkilö havaitaan liian suureksi riskiksi maan vasemmistolaissuuntaukselle?
Olisiko Niinistölle syytä hankkia ajoissa liipasinherkkää henkivartijakaartia, joka ei hermostu pienistä?
Olisin itse valmis asettamaan taitoni Niinistöä turvaavaan bodyguard-tehtävään, mikäli niin hyväksi nähdään..
Onko Niinistö Suomessa vaarassa?
21
1425
Vastaukset
- on vakavasti
harkittava, mutta kokoomus on itse kehunut olevansa ainoa jolla on puoluetasolla suhteet Putinin taustapuolueeseen, joten eiköhän Niinistö ole turvassa.
Kuolema niitti kolkkoa viljaansa Litvinenkon kohdalla, vaikka hän luuli olevansa turvassa Britannian maaperällä.
Samoin entinen pääministeri Gaidar kuvitteli olevansa turvassa siellä, mutta niin vain FSB:n(?) pitkät lonkerot ulottuivat myrkyttämään nämä molemmat.
Niinistön kannattaa käyttää esimaistajia, mikäli aterioi kotinsa ulkopuolella..- asiat.
Hitman-1 kirjoitti:
Kuolema niitti kolkkoa viljaansa Litvinenkon kohdalla, vaikka hän luuli olevansa turvassa Britannian maaperällä.
Samoin entinen pääministeri Gaidar kuvitteli olevansa turvassa siellä, mutta niin vain FSB:n(?) pitkät lonkerot ulottuivat myrkyttämään nämä molemmat.
Niinistön kannattaa käyttää esimaistajia, mikäli aterioi kotinsa ulkopuolella..litvinenko oli putinin vastustaja, kun niinistö kokoomuksineen on putinin vankka tukija ja tuleva veljespuolueen vetäjä. niinistöllä ei ole mitään hätää, mutta toivottavasti se ei käytä hyviä suhteitaan putiniin väärin, ettei rupea päitä putoilemaan vastustajien riveistä!
asiat. kirjoitti:
litvinenko oli putinin vastustaja, kun niinistö kokoomuksineen on putinin vankka tukija ja tuleva veljespuolueen vetäjä. niinistöllä ei ole mitään hätää, mutta toivottavasti se ei käytä hyviä suhteitaan putiniin väärin, ettei rupea päitä putoilemaan vastustajien riveistä!
Kukaan oikeamielinen suomalainen ei tue venäläisiä missään asiassa, ja kaikkein vähiten sitä tekee sisimmässään Sauli.
Ulospäin voi kuka tahansa esittää mitä vain, mutta sisimmässä ne oikeat tunteet punnitaan..- tekee saulista
Hitman-1 kirjoitti:
Kukaan oikeamielinen suomalainen ei tue venäläisiä missään asiassa, ja kaikkein vähiten sitä tekee sisimmässään Sauli.
Ulospäin voi kuka tahansa esittää mitä vain, mutta sisimmässä ne oikeat tunteet punnitaan..vielä kaikenkukkuraksi tekopyhän valehtelijan, mikä se tosin onkin!
- on jo
iltatähti, eikä näin ollen vaadi mitään erikoisempaa suojelua. Me sitten varmasti ollaan muuten tavattu, koska olen itsekin tehnyt jonkin verran keikkaa suojeluhommissa. Poliitikkoja ja muutamia julkisuuden henkilöitä. On pienoinen sääli, että Niinistö menee tuohon peliin takasin nyt, kun mahdollisuudet ovat jo menneet.
Mauno Koivisto varoitteli aikoinaan ennustajaeukoista.
Jospa sinäkin säästäisit kuvitelmasi Niinistön mahdollisuuksista tulevaisuuteen, kun ensin nähdään, kuinka korkealle Sauli vielä meidän hierarkiassamme nousee..- ole kuvitelmaa.
Hitman-1 kirjoitti:
Mauno Koivisto varoitteli aikoinaan ennustajaeukoista.
Jospa sinäkin säästäisit kuvitelmasi Niinistön mahdollisuuksista tulevaisuuteen, kun ensin nähdään, kuinka korkealle Sauli vielä meidän hierarkiassamme nousee..Sun ennustuksiahan Suomen liittämisestä Venäjään täällä on saanut lukea tämän tästäkin.
ole kuvitelmaa. kirjoitti:
Sun ennustuksiahan Suomen liittämisestä Venäjään täällä on saanut lukea tämän tästäkin.
Kas kun en itse muista sellaisia ennustaneeni..
Et kai taas ole kuvitellut joitakin toisia nikkejä minuksi?
On kai sinulla todiste väitteellesi?- keskustelut
Hitman-1 kirjoitti:
Kas kun en itse muista sellaisia ennustaneeni..
Et kai taas ole kuvitellut joitakin toisia nikkejä minuksi?
On kai sinulla todiste väitteellesi?kanssasi aina tuppaa katoamaan mystisesti. miksiköhän?
keskustelut kirjoitti:
kanssasi aina tuppaa katoamaan mystisesti. miksiköhän?
Helppoahan se on väittää miotä vain, kun ei ole mustaa valkoisella todistaa väitteensä.
Itse en vaivaannu koskaan poistamaan omia kirjoituksiani täällä, joten jäljellä ovat kaikki ne kirjoitukset, joita ylläpito ei ole poistanut ns. "asiattomina kirjoituksina", jollaiset ovatkin sinulle tuttua tutumpaa tavaraa..- kerran törmännyt
Hitman-1 kirjoitti:
Helppoahan se on väittää miotä vain, kun ei ole mustaa valkoisella todistaa väitteensä.
Itse en vaivaannu koskaan poistamaan omia kirjoituksiani täällä, joten jäljellä ovat kaikki ne kirjoitukset, joita ylläpito ei ole poistanut ns. "asiattomina kirjoituksina", jollaiset ovatkin sinulle tuttua tutumpaa tavaraa..siihen että kirjoitukseni poistettiin. sulle taitaa käydä niin useinkin, koska en löydä enää yhtäkään kirjoitusta jossa varsinaisesti mollaat suomen valtiovaltaa. ettet vain olisi itse ollut asialla? no et tietenkään sorru moiseen, herrasmies kun olet...
- Aiheellinen pelko
ilman henkivartijoita ja niistä hänen kohdallaan ainakin presidentinvaaleissa oli jo huolehdittu.
Itse katsoin tarpeelliseksi varoittaa Niinistöä jo presidentinvaalien aikaan, kun hän oli Kreml-Erkon punatähtitenttiin menossa syömästä tai juomasta siellä mitään. Vähän aikaisemmin oli esitetty Kremlin myrkytysdokumentti ja kuinka Putin täysin häikäilemättömästi eliminoi vastustajiaan.
Mutta tuntuu todella hienolta, kun Niinistö tulee ehdolle. Nyt on olevassa toivonkipinä.- TietäjäM
Maailman tunnetuin ja taitavin tiedustelutoimisto on Israelin Mossad.
Miten saataisiin palkatuksi joku Mossadin agenteista turvaamaan Niinistöä vaalikamppailun kuumissa tiimellyksissä?
- *=*
Hän tekee sen, mitä on pakko tehdä. Aivan kuin Mannerheim. Sauli on suurempi kuin aavistammekaan ja suurempi kuin hän itse aavistaa.
Ja tiedätkö, oikeasti Halonen pelkkää Niinistöä! Siksi hän tietysti tekee kaikkensa Putinin kanssa eliminoidakseen Niinistön. Tosin silloin hänen kierot metkunsa tuleva julki. Meidän täytyy rukoilla Suomen ja Niinistön puolesta! - Grustnij
Kirjoituksesi luettuani olen entistä varmempi, että tuo Southern Connecticutin yliopistossa tehdyn tutkimuksen tulos on varsin totta:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000002&conference=664&posting=22000000021769440
Ole huoleti, myrkytetty Niinistö voi varmasti mennä hoitoon Moskovaan Gaidarin tavoin. Saulin aatetoveri Putin kyllä huolehtii hänen turvallisuudestaan. - Cala Cucco
vanhat Seta-veteraanit iske edestä ja takaa.
- hei kaveri
älä ainakaan enää mitään miestä väkevämpää?
Tuo on vähän naiivia.
Jos ei kykene keskustelemaan asiasta, voi olla jopa kirjoittamatta tänne. Kokeile sitä vaihtoehtoa.
- loginomi
rupeaisi masinoimaan Niinistön myrkyttämistä? Kirjoituksestasi saa sellaisen käsityksen, että pidät sitä mahdolisena!
Kelaa nyt vähän!- loginomi
On sapatti ja sunnuntai ja kirkonmenojen aika! Seisotko todella sanojesi takana?
Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse704505Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053759Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1273426Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.351958Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891209- 94979
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125922- 55905
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25827