Tulee jotenkin mieleen laulaa joo pikkasen joululauluja.
Muistat Tuhkimon,Lumikin,Ruususen varmaan ja Punahilkan ja sudenkin harmaan.
Mutta poro tää sulta usein unhohon jää, Petteri Punakuono oli poro nimeltään ollut ei loiste kuono Petterimme nenänpään.
Haukkuivat toiset illoin majakaksi pilkaten tuosta vain saikin silloin Joulupukki aattehen,aatto ilta pitkä on taival valoton,Petterimme nenän pään valon tuoda pimeään.
Petteri siittä asti pulkkaa pukin kiskoen joulu taas riemuisasti luokse lasten kilttieeeennnn.
Pulkkaa pukin kiiiiskooooeeeeeennnnn.
Siinä yks laulu ulkomuistista.
Laulu Petteri Punakuono
22
606
Vastaukset
- pouta.
sulla alkaa olla jo joulumieltä kainalossa.
Kuka parhaiten ton laulaa sun mielestä?- mintsu.AGENTS
Joo pikku hiljaa saa olla jo noi joululaulut jo mielessä.
Jaaahah nyt en sano kyl et kuka parhaiten laulaa ton laulun,mut hyvä joululaulu kumminkin on=))
- rocktyttö73
Tämä IHGU joulubiisi!!!
- mintsu.AGENTS
Kyllä just tää ihku biisi,tulee oikein jouluinen alku tunnelma jo. =))
- varpunen.
ei kesällä joululauluja lauleta.
nyt on kesä.
http://www.youtube.com/watch?v=tw7r5Rd8HlM&mode=related&search=- mintsu.AGENTS
No vaik näyttääkin olevan tollainen ilma et vois sanoa et kesä.
Vois vaikkapa laulaa.
No onkos tullut keesää nyt talven keskelle ja laitetaankos peesä myös pikku linnuille.
Nyt kuusi kynnttilöitä on käynyt ...piimeitä talven öitänäin ehkä valaistaan.
Nyt vanhakin nyt nuortuu kuin lapsi leikkimään ja koukku selkä suortuu niin kaik on mielissään.=)
- MuisQuu
Mä olen kuullu ton biisin Saukin ja pikkuoravien laulamana...Tosi hauska:o)))
- mintsu.AGENTS
Se on joo niiden laulamana hyvä laulu kyllä. =)
..ala-asteella oli joulun alla aina kivaa, laulettiin joululauluja ja kuultiin huhuja mitä joulunäytelmissä tulisi olemaan.. heh... niin, taisin kerran olla (joutua) mukaan johonkin, en kyllä muista mitä lavalla tein. Kai minä joku tonttu olin...
- mintsu.AGENTS
Joo ne oli mukavia aikoja,muistella jälkeenkin päin
- sola"
tip-tap soinu päässä jo monta päivää..soihdut sammuu jne..
piparkakkutaikinan tuossa väänsin jääkaappiin jäähtymään ja huomenna teen piparkakku-muumitalon ja nissejä ja nasseja ja vaikka mitä..tuli meinaan sen verta paljon taikinaa, että taitaa riittää ens joulukskin.. ;)- aliisa
mä ostan valmiita taikinapaketteja ja just muutama päivä ennen joulua muksujen kanssa tehdään jos jonkinmoisia pipareita....mun mielestä valmistaikina on ihan yhtä hyvää :)) pipareita ei kokemuksieni mukaan kannata leipoa paljoo ennen joulua,jos meinaa joulunakin niitä syödä ;O)))
- sola"
aliisa kirjoitti:
mä ostan valmiita taikinapaketteja ja just muutama päivä ennen joulua muksujen kanssa tehdään jos jonkinmoisia pipareita....mun mielestä valmistaikina on ihan yhtä hyvää :)) pipareita ei kokemuksieni mukaan kannata leipoa paljoo ennen joulua,jos meinaa joulunakin niitä syödä ;O)))
..vissiin viiraamaan päästä..tuli joku jouluhepuli.. ;)
*psssst*
..se taikina on oikeestaan paremman makuista, kuin itse valmiit piparit..
*röyh* - aliisa
sola" kirjoitti:
..vissiin viiraamaan päästä..tuli joku jouluhepuli.. ;)
*psssst*
..se taikina on oikeestaan paremman makuista, kuin itse valmiit piparit..
*röyh*huomattu on...täytyy ostaa ainakin paketti aina ylimääräistä,kun sitä tahtoo noihin leipurien suihin ihan kiitettävästi karkailevan ;O))
- mintsu.AGENTS
Joo mukavaa aikaa leipoa nyt niitä pipareita,itse leivoin itse kans viikko sitten,itse tein taikinan ja seuraavana päivänä paistoin ne.
Tip tip tap.Soihdut sammuu kaikki väki nukkuu vääki nukkuu.
- pikku pirpana
niin kyllä määkin..
Lumiukko lumiukko ketjussa kulkee, nysäpiipun nysäpiipun suuhunsa sulkee. Olalle hän taputtaa ystävää ja veikkaa. Hangella heittää kupperiskeikkaa...- mintsu.AGENTS
Kiva laulu hyvä hienoa. =)))
- vanha ukko
vanha parta, pieruineen nyt vaeltaa tulevaisuuteen...
- Vilma.
et saa sitten juttu seuraa---niin pitää postata vanhat viestit
no jotain kivaa sullekkin----ko noin vähään oot tyytyväinen - kuha osoitan..
Vilma. kirjoitti:
et saa sitten juttu seuraa---niin pitää postata vanhat viestit
no jotain kivaa sullekkin----ko noin vähään oot tyytyväinenmiten turha koko suomi24 uudistus oli.
- Vilma.
kuha osoitan.. kirjoitti:
miten turha koko suomi24 uudistus oli.
jos vielä laitat vanhan viestin-------on me jo se huomattu että se on huono
- Maija4
Minä tykkään tästä musiikista ja nyt on myös joulukuu ja huomenna on jouluaatto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2032790Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1652496Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061162- 64951
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait256904Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies107902Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20879Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka307874Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.
Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k453778Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22748