silloin se loppu tulee sano minun sanoneen jos et usko niin katotaan vaikka yhdessä kun iso pyrstötähti ehkä ohittaa maan tai osuu meihin 100 % ja ehkä n 1 % jää henkiin vai jääkö ehditäänkö ne valitut ihmiset avaruuteen vai kuinka käy ? ainakin mä haluun viettää eka joulun ja sit koska mä haluun ees koskettaa mun tulevaa N70 puhelintani yhyyy jos se maailmanloppu tuleekin silloin ohh en nää 2007 vuottakaan eikä uutta vuotta mitä meille käy ??
2 viikon päästä se tulee !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
8
1239
Vastaukset
- ahura-mazda
tällä palstalla jo pikkuhiljaa mene jakeluun, että maailma ei voi loppua ennen vuotta 2040, koska se on kuolinvuoteni! Pitääkö sitä täällä jatkuvasti toistaa....
- joillakin
On sitten sairaat huvit. Joku saa näköjään nautintoa yleisen paniikin levittämisestä. Jos se ei tule kahden viikon päästä niin vaihtuuko ennustuksesi seuraavan vuoden puolelle.
- "löydöstä"
joillakin kirjoitti:
On sitten sairaat huvit. Joku saa näköjään nautintoa yleisen paniikin levittämisestä. Jos se ei tule kahden viikon päästä niin vaihtuuko ennustuksesi seuraavan vuoden puolelle.
No, sehän iski jo, ei sitä muuten uudeksi tähdenlentoparveksi sanottaisikaan! Eli joka vuosi lokakuun viidennen päivän tienoilla nähdään hieman tavallista enemmän tähdenlentoja. Kun meihin iskeytyvä aines kuitenkin on lähinnä hiekanjyvän kokoisia murusia, niin eipä tuosta, kuten ei muistakaan tähdenlentoparvista, mitään vaaraa meille ole.
- paniikkiin
"löydöstä" kirjoitti:
No, sehän iski jo, ei sitä muuten uudeksi tähdenlentoparveksi sanottaisikaan! Eli joka vuosi lokakuun viidennen päivän tienoilla nähdään hieman tavallista enemmän tähdenlentoja. Kun meihin iskeytyvä aines kuitenkin on lähinnä hiekanjyvän kokoisia murusia, niin eipä tuosta, kuten ei muistakaan tähdenlentoparvista, mitään vaaraa meille ole.
- eii
Sitäpaitsi ole vielä kahden viikon päästä. Miten sä voit viettää ensin joulus jos komeetta tulee kahden viikon päästä. On se vaan niin ihmeellistä minkälaista hysteriaa jonkun Vaalassa asuvan harrastelijan löytö voi aiheuttaa.
- ooooooooooooo
"2 viikon päästä se tulee !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
Eikä tule.
Mees nyt pelaan sitä lasten omaa RuneScapea ja ole huoleti. - tainnu
ooooooooooooo kirjoitti:
"2 viikon päästä se tulee !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
Eikä tule.
Mees nyt pelaan sitä lasten omaa RuneScapea ja ole huoleti.Kattoo Armagedon elokuvan. Olet varmaan kova Bruce fani. No jaa minkä sille mahtaa kun teinit uskovat kaikkea mitä lukevat ja näkevät. Hormoonit tuossa iässä nimittäin hyrrää.
- onnittelu
Vai että tulee LAPSI 2 viikon päästä. Neljätoistavuotiaalle se voi olla maailman loppu.
Iso "pyrstö"tähti lienee kielikuva. Elämäsi nouseva tähti pyrstöstä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862