Kun ei eteepäin aatella

Danskuu

osaa asioita, nii joo kylhä sitä joo pärjään ilman tiskikonetta. Pärjää, pärjää siitä ookkaa kyse, vaa siitä, että rupee pikkasen niiku käymään hankalaks, kun maha ottaa etee, joutuu lievästi kumaras kädet ojos tiskaa. Selkä tulee kipeeks.

Taidan jatkos päättää, etten pärjää ilman tiskikonetta :))

10

186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sola"

      Tiskaaminen on mun inhokki nro: 1. Teen mitä tahansa, jottei tarttis tiskata..

      Kone hajos ja jouduin muutaman päivän oleen ilman masiinaa, niin piti tilailla pizzaa ja käydä heset ja snagarit läpi ja kaffeet hörppii paperimukeista..

      No ei sulla enää kauaa sitä ihanaa isoa masua ole..toisaalta kohta ei olis aikaakaan tiskata...eli josko se pukki roudais sulle tiskikoneen... ;)

      • Danskuu

        marakattini sanoi mulle:"sorry, mutsi, mut tiskit ei kuulu mulle"
        Mä sanoin: "sorry, poitsu, sit et syökkään täällä"

        Arvaa mitä teki poika?
        Saman ku sä :DD

        Mut veskin pesu kuuluu sit sille, hah.. :DDDDDD


    • aliisa

      tosin kesti vuosia ennen kuin annoin periksi,että se hankitaan...johtuu varmaan siitä kun meillä oli työnjako ,mä teen ruuan ja ukko tiskaa...aina kun hän ehdotteli konetta ostin uuden tiskiharjan hänelle ;O)) Lopulta annoin periksi ja olen huomannut,että kyllähän toi ihan mukava ja tarpeellinen kone on ;O))

      • Danskuu

        ole joutunut tiskaa, kun saanut muille sysättyä homman, mut kyl se kone ny ostetaan tänne muutaman vuoden tauon jälkeen, sen verran tullu tappeluita :DD


      • aliisa
        Danskuu kirjoitti:

        ole joutunut tiskaa, kun saanut muille sysättyä homman, mut kyl se kone ny ostetaan tänne muutaman vuoden tauon jälkeen, sen verran tullu tappeluita :DD

        eniten riitaa aiheuttavia kotitöitä...;O)) En tunne kuin yhden henkilön,joka tykkää tiskaamisesta,mutta hän onkin oikein himosiivooja muutenkin ;O))


      • Danskuu
        aliisa kirjoitti:

        eniten riitaa aiheuttavia kotitöitä...;O)) En tunne kuin yhden henkilön,joka tykkää tiskaamisesta,mutta hän onkin oikein himosiivooja muutenkin ;O))

        tykkäs ennen ja tiskas viel sillonki, kun kone ostettii, mut sit hajos ja marakatit oli kerinnyt kasvaa, nii pientä maksuu vasten ne kyl tiskaillu, paitsi vanhin ei ees rahast. Tarvii mennä jatkaa, pakko oli tulla huilii, mut kone tiskaa kyl seuraavat, sanonpahan vaa :DDD


      • aliisa
        Danskuu kirjoitti:

        tykkäs ennen ja tiskas viel sillonki, kun kone ostettii, mut sit hajos ja marakatit oli kerinnyt kasvaa, nii pientä maksuu vasten ne kyl tiskaillu, paitsi vanhin ei ees rahast. Tarvii mennä jatkaa, pakko oli tulla huilii, mut kone tiskaa kyl seuraavat, sanonpahan vaa :DDD

        itseäsi vallan mahdottomasti...ei ne tiskit sieltä karkaa ;O))


      • Danskuu
        aliisa kirjoitti:

        itseäsi vallan mahdottomasti...ei ne tiskit sieltä karkaa ;O))

        kyllä ne vaa karkas. Äsken kävin (taas) keittiös, nii ei yhtään likasta astiaa, kumma juttu :DDD


      • aliisa
        Danskuu kirjoitti:

        kyllä ne vaa karkas. Äsken kävin (taas) keittiös, nii ei yhtään likasta astiaa, kumma juttu :DDD

        vai autoitko kenties niitä tiskejä karkaamaan ;O))


      • Danskuu
        aliisa kirjoitti:

        vai autoitko kenties niitä tiskejä karkaamaan ;O))

        muuten kuin yritin hukuttaa niitä ja hinkkasin harjal :DD


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe