Ovatko autokoulun opettajanne ystävällisiä ja sosiaalisia teitä kohtaan? Miten se näkyy?
kommenttia oppilailta ja opettajilta!
Opettajien ystävällisyys!
9
2662
Vastaukset
- kaski-suomesta päin
Olen ollut erittäin tyytyväinen ajo-opettajaani, hän todellakin on ystävällinen ja sosiaalinen, tarpeeksi huumorintajuinen nuori mies. Ilman huumoria siellä autossa ei tuskin selviäisi kumpikaan osapuoli.
Itse en ollut ikinä autolla ajellut kun menin autokouluun. Niinpä opettajani jaksoi oikeasti opettaa alusta asti kaiken perusteelliseti, ja kerrata erittäin paljon ihan tosi perusjuttuja. Hän vastaa erittäin mielellään ja ammattitaitoisesti esittämiini, välillä tyhmiinkin kysymyksiin.
Ja sitten kun joku asia ei ole mennyt ihan niinkuin olisi pitänyt, niin hän tietysti huomautta asiasta, mutta ei ala pää punaisena räyhäämään.
Olen ollut erittäin positiivisesti yllättynyt sekä omaan opettajaani, kuin myös muuhun autokoulun henkilökuntaan. Suuri kiitos heille.
Ja muistakaa opettajat, huumoria peliin (sopivasti). Ei jaksa oppilaat ettekä varmasti te opettjatkaan siellä autossa ihan tosikkona ja tuppisuuna perussuomalaisena istua. - autokoulussa
Menin ko. autokouluun koska olin kuullut valtavasti juttua siitä, kuinka hyvät ja ammattitaitoiset opettajat siellä on. Lisäksi kaikki sisarukset oli myös käyny samassa koulussa.
Enkä voi sanoo että oisin pettynyt... Mulla on pelkästään hyviä kokemuksia ajotunneilta. Opettajat on olleet tosi ystävällisiä, kannustavia ja vastailevat kysymyksiin .. eikä ikinä oo näkynyt pienintäkään hermostumisen merkkiä vaikka kuinka oisin kämmäilly.
Aina muistavat antaa palautetta, niin hyvin menneistä asioista kuin myös huonommin sujuneista. Ja kertovat miten asian vois tehdä paremmin.
Ja juttu on kyllä aina luistanut :)
Jutellaan paljon ajon aikana, myös muusta kuin ajamiseen liittyvästä.
En vaihtais koulua mistään hinnasta!!! - #23
Juu, munkin opettaja oli ystävällinen ja mukava. Ajotunneilla ei pelottanut mokat, kun ope suhtautui rennosti virheisiin. Ja huumorintajuakin riitti! Ei siis valittamista.
- pointteja
Autokoulun opettajat ovat palveluammatissa. Siksi ihmetyttää, kun vastaajat ovat olleet tyytyväisiä opettajiinsa siitä syystä, että nämä "opettavat kaiken kärsivällisesti alusta alkaen, vastailevat kysymyksiin eivätkä räyhää virheistä".
Halloota halloo, asiakkaat maksavat saamastaan opista, eipä siihen yhtälöön oikein sovi huonokäytöksinen, kiukkuinen opettaja, joka jättää vastaamatta "tyhmiin" kysymyksiin siitä syystä, että oppilaan pitäisi ko. asia jo tietää.
Toki huonojakin opettajia alalle varmasti mahtuu, ja onhan meillä jokaisella omat huonot päivämme, eli se kärsivällinen ja hyväntuulinenkin ope voi joskus polttaa päreensä.
Ja sitten vastaukseni ap:n kysymykseen. Sosiaalisuus on sitä, että ope jutustelee luontevasti niitä näitä. En pidä tätä hänen luonteenpiirteenään vaan osana ammattia (hän siis voi toki olla samanlainen pölöttäjä yksityiselämässäänkin, mutta ei välttämättä vaan tuo rento läpänheitto on työntekoa, esim. tapa saada jännittynyt oppilas rentoutumaan). Ystävällisyyskin nivoutuu täysin tuohon työntekoon: on mielestäni sitä, että ajotuntini aikana olen opettajalle se keskittymisen kohde, eikä hän esim. juoruile luuriinsa omia juttujaan. - stima
ystävällinen tulee olla aina ja palaute antaa rakentavasti, mutta kyllä joskus joutuu sanomaan hieman kovastikin. Kun oppilas vastaa ohjeisiin että joo joo, ja tekee samat virheet yhä uudestaan ja uudestaan, on pakko ottaa jämäkämmät otteet käyttöön. Joskus joku saattaa ottaa siitä nokkiinsa, mutta oppilaan parastahan siinä ajatellaan
- mukavia
Kaverille autokoulunopettaja sanoin ensimmäisen tunnin alussa "näytät siltä kun oisi paskat housussa". Vaihto opettajaa heti.
- stima
vähän kun yrittää huumorilla tilannetta keventää, ottavat nämä itseensä kuolemanvakavasti suhtautuvat hemmotellut mammanpojat nokkiinsa.
- ^ia
Mun autokoulussa on ainakin kaikki opettajat tosi mukavia.. Ajotunnille on aina mukava mennä, kun tietää että koululla odottaa kiva opettaja, eikä joku elämäänsä kyllästynyt..:) Kahdelta teoriakoe, jännittää!!:(
- ghfghh
Jep, lepposa huumorimies on. Usein heitetään läppää ihan ajamiseen liittymättömistä asioista. Kuitenkin kaveri sanoo tiukasti suoraan jos asiat menevät päin mäntyä, mistä olen erittäin kiitollinen. Parempi, että asiat menevät jakeluun heti ekalla sanomisella. Tosin omalla opettajallani on tapana sortua pieneen näsäviisaaseen kuittailuun jos samat kämmit toistuvat useasti. En kuitenkaan viitsi ottaa niistä nokkiini vaan jatkan vaan parhaani yrittämistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754537Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423473Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1181035
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.129950- 55925
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837