ON TATJAANAL KRUUNATTU PÄÄ...
LINNOISSA KREIVIEN
21
431
Vastaukset
- lehmänperse
Oli kovinkaan
- mää innolla ootan
lisää sanoja..
- ja ihan kuivin suin
mää innolla ootan kirjoitti:
lisää sanoja..
köyhä laulaja:
Siel laulan, taas laulan ja tanssin kun metsien humina se soi.
Tuon kultaisen kulkurin valssin, tule kanssani Putin, ohoi!
Sieltä valitsen Vladun mä itselleni, jota salassa lemmin mä vain.
Hän itse ei tietää saa lemmestäni, se on lohtuna kulkiessain.
Nyt muistellen häntä mä tanssin, kun metsien humina se soi.
Tuon kultaisen kulkurin valssin, tule kanssani tyttö, ohoi! - vladu tai maria
ja ihan kuivin suin kirjoitti:
köyhä laulaja:
Siel laulan, taas laulan ja tanssin kun metsien humina se soi.
Tuon kultaisen kulkurin valssin, tule kanssani Putin, ohoi!
Sieltä valitsen Vladun mä itselleni, jota salassa lemmin mä vain.
Hän itse ei tietää saa lemmestäni, se on lohtuna kulkiessain.
Nyt muistellen häntä mä tanssin, kun metsien humina se soi.
Tuon kultaisen kulkurin valssin, tule kanssani tyttö, ohoi!mvulle ivan sämä, terveiset vetasta.
- 6.12.2006
Siel viihdyn suon viiniä shamppanjaa vaan, sydän kylmä voi olla kuin jää.
- lumpkvisti
Tähtinen taivas ja kuutamo yö tienviittana kulkurin on,
Jos liiaksi matkalla kiristää vyöt niin poikkean taas talohon. - *luikuri
mutta älä juo ainakaan mitään. Juominen on juomista suominen on mielestäni toisen hyväksymistä, saatan olla hyvin, hyvin väärässä.
- hauskaa ei ollu
sit ko nauravan kulkurin, ohhohooo, hauskaaa,aahahahahahahahahaaalaaaaa
- UTELIAS
I can fly kirjoitti:
VIIME VUONNA SOTILAALLINEN KRIISINHALLINTA!!!
http://www.mtv3.fi/helmi/linnanjuhlat/vieraat.shtml?484207 - ripsa tai tomi, tässä
UTELIAS kirjoitti:
VIIME VUONNA SOTILAALLINEN KRIISINHALLINTA!!!
http://www.mtv3.fi/helmi/linnanjuhlat/vieraat.shtml?484207tän vuotista blogia:
http://www.mtv3blogi.com/linnanjuhlat/
- Öövini
rapusalaatin.
- rutkasti spiritusta
sit putkaan koko jengi, kun kuseksivat kaduilla.
- Öövini
Stut!
- SEN VERRAN
yököttää itse "arvopressa", jolla arvot ja moraali näyttää olevan ihan viturallaan.
Eikä enää kiinnosta nämä missit ja seiväshyppääjät, ei nyök nyök aitajuoksijat. Eivät ole saaneet mitään aikaiseksi tämän maan hyväksi. Turhempaa väkeä tuskin näkee arkipäivän elämässä, jossa puurretaan Suomelle verorahoja olan takaa.
Mitä kansa saa vastineeksi: pelkkää petosta, terveydenhoidon ja oikeuslaitoksen alasajoa. - SAAKKA
SEN VERRAN kirjoitti:
yököttää itse "arvopressa", jolla arvot ja moraali näyttää olevan ihan viturallaan.
Eikä enää kiinnosta nämä missit ja seiväshyppääjät, ei nyök nyök aitajuoksijat. Eivät ole saaneet mitään aikaiseksi tämän maan hyväksi. Turhempaa väkeä tuskin näkee arkipäivän elämässä, jossa puurretaan Suomelle verorahoja olan takaa.
Mitä kansa saa vastineeksi: pelkkää petosta, terveydenhoidon ja oikeuslaitoksen alasajoa.siis kuitenkin olet tuntenut tarvetta tirkistellä juhlia, mikä sinua niissä kiinnostaa?
Entä seuraavan presidentin aikana, katseletko silloin taas mitä ja kuka? - aio katsoa tänä
SAAKKA kirjoitti:
siis kuitenkin olet tuntenut tarvetta tirkistellä juhlia, mikä sinua niissä kiinnostaa?
Entä seuraavan presidentin aikana, katseletko silloin taas mitä ja kuka?vuonna, evvk nyöknyök etc. Sitten katson, kun presidenttinä on Sauli Niinistö joko yksin tai mikäettei puolisoineen.
- vieraita, jotka
aio katsoa tänä kirjoitti:
vuonna, evvk nyöknyök etc. Sitten katson, kun presidenttinä on Sauli Niinistö joko yksin tai mikäettei puolisoineen.
eivät ole nyöknyök etc. ja Saulikin herratietää löytänyt itselleen elämänkumppanin, eikä mitään sellaista kumppanuutta kuin nyk. presidentti silmälumeeksi oman seksuaalivähemmistötaustansa piilottamiseksi, mikähän se Penakin on miehiään, siis jos hetero, luulis olevan normaalit miehen tarpeet ja vaimo le...hei joku tässä nyt mättää.
aio katsoa tänä kirjoitti:
vuonna, evvk nyöknyök etc. Sitten katson, kun presidenttinä on Sauli Niinistö joko yksin tai mikäettei puolisoineen.
...jos murrosikäiset pojat eivät keksi muuta katsomista töllöstä kuin Linnanjuhlat?
Eikö vain?
Sauli Väinämöllä ei ole puolisoa eikä Tanja Saarelan jälkeen tyttöystävääkään. Miksi?
Jaa-a. Tanja jossain lehdessä kehui Väinämön olevan sottapytty.- jösses sentään
EgoNisti kirjoitti:
...jos murrosikäiset pojat eivät keksi muuta katsomista töllöstä kuin Linnanjuhlat?
Eikö vain?
Sauli Väinämöllä ei ole puolisoa eikä Tanja Saarelan jälkeen tyttöystävääkään. Miksi?
Jaa-a. Tanja jossain lehdessä kehui Väinämön olevan sottapytty.puppeli hyvä nii, et siis äivän käyheetä, jos siis mun siis uniikkipöydältä löytyy APUA typakantyhkää. Eikä se Säyli noteerannu mun trimmattua bodia, vaik kuin yritin Storyvilles, et ei siis yhtää ees biitä, iha hetero, voi mitä tyhläystä. Noh, mä yritän jos noista demareist löytyis, ne ön kyl ihän tuulipukui, myt mä kyl köylytän sellasen stailin et kehtää frendeille visiteerätä.
- kaapista....
jösses sentään kirjoitti:
puppeli hyvä nii, et siis äivän käyheetä, jos siis mun siis uniikkipöydältä löytyy APUA typakantyhkää. Eikä se Säyli noteerannu mun trimmattua bodia, vaik kuin yritin Storyvilles, et ei siis yhtää ees biitä, iha hetero, voi mitä tyhläystä. Noh, mä yritän jos noista demareist löytyis, ne ön kyl ihän tuulipukui, myt mä kyl köylytän sellasen stailin et kehtää frendeille visiteerätä.
...vai loikkaako Teuvo Loman Salen joukoista takaisin demareihin? kerro kumpi olet?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760