LINNOISSA KREIVIEN

TAAS TANSSITAAN

ON TATJAANAL KRUUNATTU PÄÄ...

21

431

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lehmänperse

Oli kovinkaan

• mää innolla ootan

lisää sanoja..

• ja ihan kuivin suin
        mää innolla ootan kirjoitti:

lisää sanoja..

köyhä laulaja:

Siel laulan, taas laulan ja tanssin kun metsien humina se soi.
        Tuon kultaisen kulkurin valssin, tule kanssani Putin, ohoi!

Sieltä valitsen Vladun mä itselleni, jota salassa lemmin mä vain.
        Hän itse ei tietää saa lemmestäni, se on lohtuna kulkiessain.

Nyt muistellen häntä mä tanssin, kun metsien humina se soi.
        Tuon kultaisen kulkurin valssin, tule kanssani tyttö, ohoi!

• vladu tai maria
        ja ihan kuivin suin kirjoitti:

köyhä laulaja:

Siel laulan, taas laulan ja tanssin kun metsien humina se soi.
        Tuon kultaisen kulkurin valssin, tule kanssani Putin, ohoi!

Sieltä valitsen Vladun mä itselleni, jota salassa lemmin mä vain.
        Hän itse ei tietää saa lemmestäni, se on lohtuna kulkiessain.

Nyt muistellen häntä mä tanssin, kun metsien humina se soi.
        Tuon kultaisen kulkurin valssin, tule kanssani tyttö, ohoi!

mvulle ivan sämä, terveiset vetasta.

• 6.12.2006

Siel viihdyn suon viiniä shamppanjaa vaan, sydän kylmä voi olla kuin jää.

• lumpkvisti

Tähtinen taivas ja kuutamo yö tienviittana kulkurin on,
        Jos liiaksi matkalla kiristää vyöt niin poikkean taas talohon.

• *luikuri

mutta älä juo ainakaan mitään. Juominen on juomista suominen on mielestäni toisen hyväksymistä, saatan olla hyvin, hyvin väärässä.

• hauskaa ei ollu

sit ko nauravan kulkurin, ohhohooo, hauskaaa,aahahahahahahahahaaalaaaaa

• I can fly

• UTELIAS

• ripsa tai tomi, tässä

• Öövini

rapusalaatin.

• rutkasti spiritusta

sit putkaan koko jengi, kun kuseksivat kaduilla.

• Öövini

Stut!

• SEN VERRAN

yököttää itse "arvopressa", jolla arvot ja moraali näyttää olevan ihan viturallaan.

Eikä enää kiinnosta nämä missit ja seiväshyppääjät, ei nyök nyök aitajuoksijat. Eivät ole saaneet mitään aikaiseksi tämän maan hyväksi. Turhempaa väkeä tuskin näkee arkipäivän elämässä, jossa puurretaan Suomelle verorahoja olan takaa.

Mitä kansa saa vastineeksi: pelkkää petosta, terveydenhoidon ja oikeuslaitoksen alasajoa.

• SAAKKA
        SEN VERRAN kirjoitti:

yököttää itse "arvopressa", jolla arvot ja moraali näyttää olevan ihan viturallaan.

Eikä enää kiinnosta nämä missit ja seiväshyppääjät, ei nyök nyök aitajuoksijat. Eivät ole saaneet mitään aikaiseksi tämän maan hyväksi. Turhempaa väkeä tuskin näkee arkipäivän elämässä, jossa puurretaan Suomelle verorahoja olan takaa.

Mitä kansa saa vastineeksi: pelkkää petosta, terveydenhoidon ja oikeuslaitoksen alasajoa.

siis kuitenkin olet tuntenut tarvetta tirkistellä juhlia, mikä sinua niissä kiinnostaa?

Entä seuraavan presidentin aikana, katseletko silloin taas mitä ja kuka?

• aio katsoa tänä
        SAAKKA kirjoitti:

siis kuitenkin olet tuntenut tarvetta tirkistellä juhlia, mikä sinua niissä kiinnostaa?

Entä seuraavan presidentin aikana, katseletko silloin taas mitä ja kuka?

vuonna, evvk nyöknyök etc. Sitten katson, kun presidenttinä on Sauli Niinistö joko yksin tai mikäettei puolisoineen.

• vieraita, jotka
        aio katsoa tänä kirjoitti:

vuonna, evvk nyöknyök etc. Sitten katson, kun presidenttinä on Sauli Niinistö joko yksin tai mikäettei puolisoineen.

eivät ole nyöknyök etc. ja Saulikin herratietää löytänyt itselleen elämänkumppanin, eikä mitään sellaista kumppanuutta kuin nyk. presidentti silmälumeeksi oman seksuaalivähemmistötaustansa piilottamiseksi, mikähän se Penakin on miehiään, siis jos hetero, luulis olevan normaalit miehen tarpeet ja vaimo le...hei joku tässä nyt mättää.

• aio katsoa tänä kirjoitti:

...jos murrosikäiset pojat eivät keksi muuta katsomista töllöstä kuin Linnanjuhlat?

Eikö vain?

Sauli Väinämöllä ei ole puolisoa eikä Tanja Saarelan jälkeen tyttöystävääkään. Miksi?
        Jaa-a. Tanja jossain lehdessä kehui Väinämön olevan sottapytty.

• jösses sentään
        EgoNisti kirjoitti:

...jos murrosikäiset pojat eivät keksi muuta katsomista töllöstä kuin Linnanjuhlat?

Eikö vain?

Sauli Väinämöllä ei ole puolisoa eikä Tanja Saarelan jälkeen tyttöystävääkään. Miksi?
        Jaa-a. Tanja jossain lehdessä kehui Väinämön olevan sottapytty.

puppeli hyvä nii, et siis äivän käyheetä, jos siis mun siis uniikkipöydältä löytyy APUA typakantyhkää. Eikä se Säyli noteerannu mun trimmattua bodia, vaik kuin yritin Storyvilles, et ei siis yhtää ees biitä, iha hetero, voi mitä tyhläystä. Noh, mä yritän jos noista demareist löytyis, ne ön kyl ihän tuulipukui, myt mä kyl köylytän sellasen stailin et kehtää frendeille visiteerätä.

• kaapista....
        jösses sentään kirjoitti:

puppeli hyvä nii, et siis äivän käyheetä, jos siis mun siis uniikkipöydältä löytyy APUA typakantyhkää. Eikä se Säyli noteerannu mun trimmattua bodia, vaik kuin yritin Storyvilles, et ei siis yhtää ees biitä, iha hetero, voi mitä tyhläystä. Noh, mä yritän jos noista demareist löytyis, ne ön kyl ihän tuulipukui, myt mä kyl köylytän sellasen stailin et kehtää frendeille visiteerätä.

...vai loikkaako Teuvo Loman Salen joukoista takaisin demareihin? kerro kumpi olet?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4098
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe