joten kunnon vinkkejä kaivataan, joka saatanan kuponki on kaatunut yhteen peliin ja veikalle tässä kuussa on mennyt 1500 egee!!!!!
Pitäisi päästä voittojen tielle
2
242
Vastaukset
- samalla lailla
käynyt mulle, joka hiton lapussa yksi kohde väärin ja mikä ärsyttää vielä enemmän on se että yleensä se on se ihan eka kohde, joka menee väärin niin en saa edes jännittää sitä lappua loppuun asti! kyllä pistää vituttamaan.
muutaman kerran kun olen vahingossa sattunut voittamaan on rivi ollut ihan arvottu kolmen-neljän kohteen rivi. Pari kotivoittoa ja pari vierasvoittoa ihan sattumanvaraisesti....jos oikein alkaa miettimään jotain kohteita ja analysoimaan niitä, niin 100% varmuudella menee väärin ainakin se 1 kohde. - rahamenoista-
-mutta ei isoa summaa saa takas hetkessä, omilla pelitavoilla,HUOM!
Tavoitteita ei saavuteta,jos niitä ei aseteta-tyylillä:toi on varma-tuo on ainakin suosikki-tollapas on pieni kerroin,se varmaankin voittaa-jne..
Kyllä voittaminen vaati TAITOA iskeä oikeaan kohteeseen,oikeaan aikaan-Veikkaus oy:llä niitä on 1-3/lista-se on totuus.
Tupla (2) on ehdoton maksimi-kohdemääränä/veto.
-olen Veikkaus Oy:tä vastaan voitolla-3 nettipeli vuotta takana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial281828Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1571802Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3511550- 1471181
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2131164Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221128- 111004
- 285995
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4979Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49938