käykää kerrostalo kyttääjät palstal kertomas uusia asioit eri turun kaduist .on niin vanhja . olis kiva saada sinnekkin uutta tekstiä!
kyttääjät
7
580
Vastaukset
- Pussipuskapiru
kun en asu Turussa enkä ees kerrostalossa...pitäsköhän mun alkaa vakoileen noita naapureita??
Mun mielestäni eilen illalla joku outo auto ajo tästä ohi...en oo ennen nähny sennäköstä autoo näillä kulmilla...pitäsköhän varmuuven vuoks soittaa polliisi paikalle tutkiin asijaa? - Poriin??
Siellä voi olla uudempia katuja.
Tampereen viitta kai ainakin paikallaan, Turuus? - esko tennari
Turkuun asti päässyt. Mutta aika lähelle kuitenkin. Pokka on loppunut tähän mennessä moottoritien päässä siinä about kohdilla jossa lukee "Turku 10 km".
- hauskooki
lukea toisten kyttäilystä, ihelle aika kylläännyttävää vahata.
- pohdiskelija
kyttääjä löydetään? Mistä siis tietää, että joku kyttää esim. 24/7 tai vaikkapa vähemmänkin?
Täytyy varmaan jonkun kytätä sitä kyttääjää, vai kuinka?
Tästä taas seuraa kysymys: Kuka se oikeastaan on kyttääjä, kuka kytätty?
Tämä on kyllä ratkaisematon juttu...........- palata
asioiden alkulähteille,
että kumpi oli ensin, muna vaiko kana... - tietovarma
palata kirjoitti:
asioiden alkulähteille,
että kumpi oli ensin, muna vaiko kana...ensin pitää olla jotain kytättävää, siis aluksi oli muna.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3516432Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483816Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava01160- 971025
- 52890
- 56856
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,137833- 41830
- 68820
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8813