Mannertenvälisen nahjuksen Matti Vanhasen kunnia on mennyt, mutta maine sen kuin kasvaa.
Nyt Vanhaselle nauraa jo koko maailma, kuten CNN:n sivuilta voimme lukea:
http://www.cnn.com/2006/WORLD/europe/12/01/finland.pm.reut/index.html
Vanhaselle nauraa jo koko maailma
9
339
Vastaukset
- tosin meitä
lukijoita on oikeasti aika vähän.
Tästä CNN:n toteamasta tosiseikasta olemme iloisia myös me suomalaiset:
"Finland is home to mobile phone giant Nokia and its citizens are among the most avid users of the Internet."
Hienoa, että jo presidentti Martti Ahtisaaren Suomen 80-vuotisjuhlavuotena tavoitteeksi asettaman päämäärän toteutuminen leviää tietona ympäri maailman.- Linnèa
Tämähän osoittaa vain sen että Mattia arvostetaan ympäri maailmaa ja hän on suosittu MIES isoilla kirjaimilla.
Ilman muuta hän oon osoittanut olevansa normaali suomalainen MIES, ei mikään "puppelipoika" kuten monet muut tämän ajan henkilöt.
Onko siinä mitään ihmettelemistä, tälläkin saitilla samanlaisia naisseuraa etsiviä olette ja olette olleet vaihtelevalla menestyksellä, sehän on luonnon laki, kyllä luonto tikanpojan puuhun vetää!
Ero tai kuolema pitkän avioliiton jälkeen vie oman aikansa ennenkuin tunteet alkavat etsiä uusiä teitä, ylilyöntejäkin voi tapahtua kuten allekirjoittaneella.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
- Härski
Sen takia uutinen maailmaalla kun on historian ainut pääministeri joka on vongannut no sitä...tekstiviestillä. En edes täällä ilkeä kirjoittaa niinkuin pääministeri julkisesti tekee.
- A-P Pietilä
Meille keski-ikäisille kirje on ainoa oikea tapa vongata sitä. Vain nuorten sopii käyttää matkapuhelinta ja lähettää toisilleen tekstiviestejä.
- lurppasilmille
hekoittavat hottentotteja myöten.
- Liimatainen_
oli sisältönsä puolesta vielä pitkä matka kenenkään nauramiselle. Kunhan vain totesivat, että tekstiviestejä on lähetetty.
Entä itse? Käykö kateeksi, kun ei ole ketään mahdollista naista, jolle lähettää viestejä?- Wiljami_
Olikohan nuo Vanhasen tekstiviesteilyt politiikan, viihde vai hupipalstoilla. Ensimmäinen on yleensä vakavahenkinen... kaksi seuraavaa yleensä vetävät hymyn suupieliin. Mitäs itse arvelet... :-D
Finlanddd... zero points... - känä päässyt
Wiljami_ kirjoitti:
Olikohan nuo Vanhasen tekstiviesteilyt politiikan, viihde vai hupipalstoilla. Ensimmäinen on yleensä vakavahenkinen... kaksi seuraavaa yleensä vetävät hymyn suupieliin. Mitäs itse arvelet... :-D
Finlanddd... zero points...jo kokoomuksen seksipaariin,siellähän harrastetaan jomista,seksiä ja nyrkkiä.eva järjestää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 604853
- 743966
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2513561- 1183138
- 482944
- 232618
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192246Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2602230- 381943
- 1081892