Vanhaselle nauraa jo koko maailma

9

341

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tosin meitä

lukijoita on oikeasti aika vähän.

• Tästä CNN:n toteamasta tosiseikasta olemme iloisia myös me suomalaiset:

"Finland is home to mobile phone giant Nokia and its citizens are among the most avid users of the Internet."

Hienoa, että jo presidentti Martti Ahtisaaren Suomen 80-vuotisjuhlavuotena tavoitteeksi asettaman päämäärän toteutuminen leviää tietona ympäri maailman.

• Linnèa

Tämähän osoittaa vain sen että Mattia arvostetaan ympäri maailmaa ja hän on suosittu MIES isoilla kirjaimilla.

Ilman muuta hän oon osoittanut olevansa normaali suomalainen MIES, ei mikään "puppelipoika" kuten monet muut tämän ajan henkilöt.

Onko siinä mitään ihmettelemistä, tälläkin saitilla samanlaisia naisseuraa etsiviä olette ja olette olleet vaihtelevalla menestyksellä, sehän on luonnon laki, kyllä luonto tikanpojan puuhun vetää!

Ero tai kuolema pitkän avioliiton jälkeen vie oman aikansa ennenkuin tunteet alkavat etsiä uusiä teitä, ylilyöntejäkin voi tapahtua kuten allekirjoittaneella.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

• Härski

Sen takia uutinen maailmaalla kun on historian ainut pääministeri joka on vongannut no sitä...tekstiviestillä. En edes täällä ilkeä kirjoittaa niinkuin pääministeri julkisesti tekee.

• A-P Pietilä

Meille keski-ikäisille kirje on ainoa oikea tapa vongata sitä. Vain nuorten sopii käyttää matkapuhelinta ja lähettää toisilleen tekstiviestejä.

• lurppasilmille

hekoittavat hottentotteja myöten.

• Liimatainen_

oli sisältönsä puolesta vielä pitkä matka kenenkään nauramiselle. Kunhan vain totesivat, että tekstiviestejä on lähetetty.

Entä itse? Käykö kateeksi, kun ei ole ketään mahdollista naista, jolle lähettää viestejä?

• Wiljami_

Olikohan nuo Vanhasen tekstiviesteilyt politiikan, viihde vai hupipalstoilla. Ensimmäinen on yleensä vakavahenkinen... kaksi seuraavaa yleensä vetävät hymyn suupieliin. Mitäs itse arvelet... :-D

Finlanddd... zero points...

• känä päässyt
        Wiljami_ kirjoitti:

Olikohan nuo Vanhasen tekstiviesteilyt politiikan, viihde vai hupipalstoilla. Ensimmäinen on yleensä vakavahenkinen... kaksi seuraavaa yleensä vetävät hymyn suupieliin. Mitäs itse arvelet... :-D

Finlanddd... zero points...

jo kokoomuksen seksipaariin,siellähän harrastetaan jomista,seksiä ja nyrkkiä.eva järjestää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      151
      1873
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1776
    3. Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma

Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va
      Joensuu
      38
      1587
    4. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      196
      1208
    5. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      94
      1205
    6. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      85
      1168
    7. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      354
      1012
    8. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      62
      879
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      831
    10. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50