Nyt hyvät ihmiset, valitaan viisaasti seuraava voittaja! En kestä enää jos joku Ilkan kaltainen täysi floppi voittaa Idolsin. Eihän siitä jätkästä ole kuulunut juuri mitään ja hyvä niin.
Ihan hävettää koko ihmisen puolesta kun se on niin huono. Piti ottaa velikin mukaan lauluihin kun ei itse osaa/pysty laulaa tarpeeksi hyvin.
Äänestetään ensi kerralla voittoon laulaja, joka osaa OIKEASTI esiintyä ja laulaa hyvin ja jonka puolesta ei tarvitse joka kerta pelätä ja hävetä kun hän astuu lavalle.
valitaan
4
355
Vastaukset
- PÄIJÄT-OLLI
TÄSSÄ YKSI VARTEEN OTETTAVA VAIHTO EHTO! TAKAAN TEILLE HYVIN VOINNIN!
- didityy
Viime kerrallakin Idolsin voitti se, kenen toivottiin voittavan, joten eiköhän se juuri niin mene nytkin!
Ps. Ilkan astuessa lavalle voi nauttia täysin siemauksin:) - bel
Joo, samaa mieltä.
Voittaispa joku hevilaulaja tms...- Miss Kita
Niin, hevilaulaja tms... Mutta entä jos se ei olekaan hyvä hevilaulaja?
Pelkkä tyyli ei ratkaise, että minkälaisen tänä vuonna pitää voittaa ja mikä on paras. Vaan todellakin kuunnelkaa sen kilpailijan lauluääntä!
Idolseihin ei koskaan tule mitään kovin erikoisia laulutaitureita, ja eiköhän nuo Ilkat ja Katrit ollu parhaimmistoa.
Itse olen kyllä todellakin sitä mieltä, että Hanna on paras Idolsissa koskaan ollut henkilö. Silloin tiesin, että oikea tyyppi voitti.
Pidän rockista, mutta se ei ollut silloin pääasia, vaan se, että Hanna Pakarisella todellakin on lauluääntä!
Tavallaan kumminkin tuo "Nyt äänestetään oikeesti paras voittoon"-kommentti on turha. Aina noin sanotaan. Mutta kuitenkin ihmiset äänestävät sen minkä äänestävät, eikä ikinä kaikki ole tyytyväisiä.
Tsekataan nyt ensin se ohjelma ja sitten katsotaan, että mikä vaikuttaa parhaalta voittajaehdokkaalta. Varmasti tänäkin vuonna on joku ylivoimainen yleisön suosikki, mistä kuitenkaan kaikki eivät pidä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3336297Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483776- 81933
- 52860
- 41800
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 67769
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,130743- 49738
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14661